2013. jún. 1.

3.rész

Itt lenne a 3. részem.Bocsi,hogy ilyen későn hoztam új részt mert nem szabad interneteznem  csak hetente egyszer. AKI MEGNÉZI ÉS TUD KOMIZNI AKKOR LÉCCI KOMIZZON!!!!!!!!!!!!!Sokat jelentene számomra!Nem is húzom tovább!Jó olvasást!



*Reggel Sarah szemszöge*                   
Mikor felmentem a konyhába megláttam Heathet és Justint édes kettesben reggelit csinálni.
-Jó reggelt álomszuszék!-mondta Justin
-Ti mit csináltok kettesben?-kérdeztem.
-Reggelit.-mondták egyszerre.
-Ok.-mondtam.
-Megyek felkeltem a többieket!-mondta Justin és adott egy puszit Heathnek.
Justin lement és  kikérdeztem Heathet.
-Most mi is van?Te nem Niallal jársz és miért Justinnal csinálod a reggelit?
-Már az is baj ha a legjobb barátommal próbálok eltölteni egy kis időt?Igen Niallal járok!-mondta el egy szuszra Heath.
-Oké?!
Feljöttek a többiek is és Heath kérdezte:
-Ki éhes?
-Én!-mondta mindenki.
Heath mindenkinek tett szalonnás tojást és megbeszéltük,hogy melyik csúszdaparkba megyünk.
-Még éhes vagyok!-mondta Niall.
-Szolgáld ki magad!-mondta Sky.
Niall felállt és öntött egy kis csokigolyót.Betette a mikróba és 1 perc múlva sípolt.Niall oda ballagott és nem tudta kinyitni.
-Bakker nem tudom kinyitni!!!-mondta idegesen Niall.
-Nyomd már be a azt a gombot!-mondta Harry.
-De nem nyílik!-nyafogott Niall.
-Na add ide azt a mikrót!-szólalt meg Justin.
Amíg Justin a mikrót javította Niall simogatni kezdte az ajtaját.
-Mindjárt kiszabadítunk!Nyugi!-mondta Niall a csokigolyóját nézegetve.
-Kész!-és már ki is nyitotta Justin a mikró ajtót.
-Ó drágaságom!Soha többet nem teszem be a reggelimet ebbe az elektromos bigyóba!A végén megeszi előlem!-mondta Niall a mikróra nézve.
Na itt elkapott mindenkit a röhögőgörcs.Niall leült az asztalhoz és elkezdett enni.Mindannyian őt néztük.
-Mivan nem láttatok még ír manót reggelizni?-kérdezte.
-Nem az,hogy nem láttunk hanem az,hogy milyen sokat tudsz enni!-mondtuk mindannyian.
Niall végzett a 2. adag reggeliével és mentünk öltözni.
            
                                                           Az én ruhám:
                                                                              



                                                           



                                                           Sky ruhája:








 
                                                                         Jess ruhája:






 
     
                                                                               
                                                           Heath ruhája:







 


                                                            Emy ruhája:







                                                           
                                                             Zoe ruhája:










Össze pakoltunk minden strandos cuccot.Beültünk a kocsikba és mentünk is a csúszdaparkba.
Amikor kiszálltunk akkor ez a látvány fogadott minket:


                                       
               Másikfele:



Bementünk és mi lányok átöltöztünk egy fülkében.
                                    
                               Sky-é az 1.bikini:
                               Zoe-é a 2. bikini:







                                Jess-é az 1. bikini:
                                Heath-é a 2. bikini:





           




 
                                Emy bikinije:









 

                               Sarah bikinije:










Vissza mentünk a fiúkhoz és ámultak.Elindultunk fürdeni és csúszdázni.
*Harry szemszöge*
-Én arra szeretnék felmászni!-mutatott erre Harry:



*Sarah szemszöge*
Harry elment megpróbálni felmászni arra a bigyóra.De nem nagyon sikerült neki mert mindig leesett és megcsúszott.Elment Heath is felmászni neki se ment nagyon Justin és Niall segítettek neki.
-Én vagyok az 1. aki felmászott!!! Húúú milyen picik vagytok!!!!-mondta gúnyolódva Heath.
-De azt is nézd,hogy neked segítettek is!-durcizott be Harry.
-Jó na gyere te kis göndörke!-mondta Heath és felhúzta Harryt.
-Én is fenn vagyok!Tényleg picik vagytok!-mondta az én kis Harrym és még hülyéskedtek Heathel,hogy milyen picik vagyunk.
-Na most már elég ti kis ovisok xD!-szólaltak meg egyszerre a többiek.
-Jól van na!-mondta Heath és Harry.
-Itt is vagyok!-mondta Harry miután lecsúszott.
-Én nem merek lemenni!-mondta Heath.
-Niall nem segítenél?-kérdezte.
-Nem!-mondta Niall.
-Te Justin nem segítenél?-kérdezte Heath.
-Nem próbáld meg egyedül!-mondta vissza Justin.
-De nem megy!!Ó nézzétek lejöttem!Nem is volt olyan nehéz.-mondta meg könnyebbülve Heath.
Mindenki elment a párjával kivéve Justint.
-Justin gyere velünk!-mondta Heath.
-Oké.-mondta.
*Jess szemszöge*
Mindenki elment a maga szíve csücskével.Én és Zack elmentünk a csúszdapark másik felébe.
Először felültünk arra a zöld színű csúszdára aztán mentünk is a hagymára ahol Skyal és Zaynel találkoztunk.Mikor álltunk a csúszdánál Zack megfogta a derekamat és magához húzott.
*Sky és Zayn szemszöge*
Mi először a hagymára mentünk vagy 2-szer lecsúsztunk és mikor már a 3. csúszásnál voltunk akkor találkoztunk Jessel és Zackel.Mind a ketten lecsúsztunk és utánunk jöttek Jessék is.Vissza mentünk a másik felébe a csúszda parknak.
-Hú csajok de csinik vagytok!-mondta egy velünk egyidős srác.
-Én lekeverek neki!-mondták egyszerre a fiúk.
-Ne hagyjad!Nem kell le sülyedni az ő szintjére!-mondtuk egyszerre Jessel.
*Zoe és Emy szemszöge*
Elmentünk a fiúkkal és lecsúsztunk a kamikazen.Azt hittük,hogy  kidobjuk a taccsot de mikor már jött volna fel már lent is voltunk.
-Meg könnyebbülés!-mondtuk egyszerre.A fiúk még csúszdáztak és utána mentünk az össze-vissza csúszdákra.
*Sarah és Heath szemszöge*
Elmentünk a fiúkkal az össze-vissza csúszdákra mert mi nem vagyunk olyan taccsolós típusok.
Heath csúszott Niallal és Justinnal.Én meg Harryvel csúsztam egy csomót.Már vagy 10-szer lecsúsztunk és mikor mentünk fel a 11. csúszásunkra találkoztunk a többiekkel.
Csúszdáztunk még egy kicsit és utána hazamentünk.
*Délután 5 órakor Heath szemszöge*
Otthon még szórakoztunk és kicsit furákká váltunk.Pl.:Louis felállt az asztalra levette a pólóját és elkezdte azt a bizonyos "I'm sexy and i know it....." énekelte.Harry kergette Lorit és mondta,hogy "jó kis papagáj gyere a papához!" Lori megunta és fordult a kocka és most Harryit kergette.
-Rossz papagáj nagyon rossz!-mondta Harry.
-Harry bunkó!-mondta vissza Lori.
-Ki tanította ezt neki?-kérdezte Harry.
-Én!-mondta büszkén Sky.
Liamet kanállal kergette Emy.Zoe összekócolta Zayn haját.Sarah és Sky kajával dobálóztak.Niall meg szedegette össze a kajacsata maradékát és megette.Én és Justin meg néztük,hogy milyen idióták.Mikor lenyugodtak eldöntöttük,hogy nézünk 2 horrort. 

Kör:http://online-filmek.cc/go/film/25897

Kör 2:http://online-filmek.cc/go/film/25892

Leültünk a fenti kanapéra ilyen sorrendben:Liam,Emy,Zoe,Louis,Justin,én,Niall,Harry,Sarah,Jess,Zack,Sky és Zayn.Az állatokat betessékeltük a szobájukba és becsuktuk az ajtót,hogy ne tudjanak kijönni.
Elkezdtük a filmet minden 2. embernél volt takaró ha nagyon félnének.Én már annyira betojtam,hogy bebújtam a takaró alá!Justin megakarta fogni a kezemet,hogy ne féljek de kicsit félre nyúlt.
-Justin az nem a kezem!-mondtam figyelmeztetésül.Niall és Justin is bebújt a takaró alá mert látni akarták a rémült fejemet.Az összes lány is bebújt és csak a szemük látszott ki.Mikor ijesztő rész jött akkor magukra húzták a takarókat.Vége lett a körnek és jött a kör 2.Na itt az eleje az még jó de aztán jött a zene még a zenéje is ijesztő.A felénél megint bebújtam a takaró alá.Most csak Justin nézett meg.
-Félsz?-kérdezte.
-IGEN!-mondtam határozottan.
Vége lett a filmnek és mentünk aludni mert már este 11 óra volt.Én elaludtam a film közben a félelemtől.
*Sky szemszöge*
Heath elaludt a kanapén mivel nem akartuk fel kelteni ezért otthagytuk betakarva.A többiek felmentek a párjukkal aludni Niall is felment Justin meg maradt Heathel.
*Justin szemszöge*
Mikor néztem,hogy hogy alszik Heath álmában hirtelen sikított és elkezdett sírni.
-Mi a baj Heath?-kérdeztem miközben felkeltettem.
-Rosszat álmodtam!-sírt tovább.A többiek is feljöttek.
-Heath miért sírsz?-kérdezte mindenki.Heath csak felhúzta a lábát és lehajtotta a fejét.
-Azért mert egy szörnyűt álmodtam!-mondta el szipogva és akadozva.
-Mit?-kérdezte Harry.
-Azt álmodtam,hogy mindenki meghalt kivéve én,Niall és Justin.Mi úgy haltunk meg ahogy a filmben!-mondta el sírva.
-Nyugi kicsim ez csak egy álom volt!-nyugtatta meg Niall.
Heath meg nyugodott és vissza mentünk aludni.Justin meg felment a vendégszobába aludni.
*Este Heath szemszöge*
Felmentem Manóval Justinhoz egy zseblámpával.Bementünk a vendégszobába oda mentünk az ágyhoz és leültem Justin mellé feltettem az ágyra Manót is mikor ránéztem Justinra olyan édesen aludt:



-Justin nem tudok aludni!-mondtam és elkezdtem keltegetni.
-Hm?Heath te miért nem alszol?Niall nem lesz mérges mert átt jöttél hozzám?-kérdezte Justin.
-Hát a filmről álmodok egész végig és nem Niall nem lesz mérges!-mondtam el egy szuszra.
-Oké?!Mit szeretnél csinálni?-kérdezte.
-Egy jókora beszélgetést ejteni egy baráttal!-mondtam és közelebb ültem Justinhoz.
-Bocsi,hogy megkérdezem!De te nem érzel irántam semmit?-kérdezte.
-Hát...!Igazából igen érzek irántad valamit!-mondtam kicsit halkan.
-Tényleg?Akkor miért nem szerettél volna járni velem?-kérdezte.
-Mert én Niallt jobban szeretem mint téged!Meg amúgy is Niallel járok!-mondtam.
-Ne feledd én mindig itt leszek ha valami baj van!-mondta.
-Köszi!-mondtam és szorosan megöleltem.
Még beszélgettünk egy kicsit és vissza mentem Manóval aludni.Nagy nehezen elaludtam.2 óra múlva ébresztett a vekker.
-Klassz ösz-visz 4 órát aludtam.-mondtam magamban.

4 megjegyzés:

  1. Dick én már dögöltem volna abban a csúszdaparkban... Amúgy megnézted a Kört? :D Amúgy jó lett. xx

    VálaszTörlés
  2. köszi amúgy nem nem néztem meg még csak azt kéne!(Majd nyári szünetben a nagy szerelmemmel tudod ki mert át hívom)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett!Bravo!a 4.rész mikor jön?

    VálaszTörlés
  4. Passz!Szerintem talán szerda de nem biztos!

    VálaszTörlés