2013. jún. 6.

4.rész

LÉCCI KOMIZZATOK!!Jó olvasást!!



*Reggel Niall szemszöge*
Arra keltem,hogy Heath vekkere elkezdett csipogni.De örültem neki!Mivel Heath kikapcsolta és vissza aludt én meg felmentem a konyhába.Feljöttek a többiek kivéve Heath és Justin.Elkezdenek veszekedni,hogy ez nem úgy van meg az úgy van.Nem avatkoztam bele.Úgyhogy elmentem kaját csinálni magamnak.Mikor kész volt leültem az asztalhoz.Ügyet sem vettem a veszekedésre elkezdtem enni.Heathék is feljöttek és meredve nézik ezek mit csinálnak.
*Heath szemszöge reggel*
Felkeltett a vekkerem,kinyomtam és vissza aludtam.2-szor arra keltem,hogy valaki átölelt.Azt hittem Niall az de nem!Mikor megfordultam Justint láttam meg.
-Szia te mit keresel itt?-kérdeztem.
-Felkeltelek?!-vágta rá.
-Miért hány óra van?-kérdeztem és ránéztem a vekkerre.
-Hát elég késő!-nevette el magát Justin.
-Na akkor gyere mennyünk fel a konyhába!-mondtam.
-Oké!-vágta rá megint.
Amikor kiléptünk a küszöbön halljuk,hogy nagyon veszekednek a többiek.Felértünk a konyhába és mint a szobrok ledermedtünk.
-Na és ti min veszekedtek?-kérdeztem.Ügyet sem vetve rám tovább veszekedtek.Elkiabáltam magam és végre csönd lett!Megkérdeztem még egyszer és Sky elmagyarázta.
-Hát azon veszekedtünk,hogy ki álmodott rosszabbat a másiknál!-mondta Sky.
-Ennyi?-kérdeztem.
-Aha-vágta rá Zoe és Emy.
-Hol van Niall?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Itt vagyok!-mondta,kijött a többiek mögül és megcsókolt.
-Szia hercegnőm!-mondta egy vigyorral az arcán.
-Szia hercegem!-mondtam neki gúnyosan.
-Mi van nem tetszik a beceneved?-kérdezte.
-De csak kicsit alváshiányom van!-mondtam kicsit kómásan.
-Miért is?-kérdezte Sky.
-Mert nem tudtam aludni és ezért felmentem Justinhoz és majdnem az egész éjszakát át beszéltük!-mondtam el hadarva.
-Most én is alváshiányban szenvedek!-vágott durcás fejet Justin.
-Bocsi!-mondtam és megöleltem.
-Jess nem kéne elmenned a szobátokba?-kérdeztem.
-Nem!Miért?Mit csináltál?-kérdezte gyanakvó nézéssel.
-Semmit csak hallottuk Justinnal,hogy Mex nyűszög egyfolytában!-mondtam.
-Mex nincs is a szobámban!Ott van melletted!-mondta határozottan.
-Akkor is fel kell menned a szobádba mert vettem neked egy szupi ruhát és letettem az ágyadra!-mondtam el megint hadarva.
-Tényleg?Köszíí!-megölelt és már futott is le a szobájába.
Csalódás fogja érni mivel nem vettem neki semmit de legalább elment így tudok beszélni a többiekkel!
-Skacok ma lesz Jess 18 éves és arra gondoltam,hogy szervezhetnénk egy bulit a számára!-mondat el csendben nehogy meghallja.
-Oké majd elviszem randizni!-szólalt meg Zack.
-Oké amíg Zack elviszi Jesset randira addig a fiúk feldíszítik a házat én és a lányok elmegyünk bevásárolni!Zack majd csörgök ha jöhettek!-adtam ki a parancsot.
*Jess szemszöge*
Heath mondta,hogy van a szobámban egy ruha.Sprinteltem le mert imádom a ruhákat!Mikor leértem a szobámba benyitottam de nem volt semmi az ágyamon.Felmentem és hallom,hogy suttognak valamin de nem értettem mert túl halkan beszéltek.
-Heath nincs is semmi az ágyamon!Hazudtál!-mentem ki Heath felé.
-Bocsi!-mondta és elkezdett futni.
-Na ezt nem úszod meg!-mondtam és utána futottam.Kikergettem a teraszra és belelöktem a medencébe.
-Köszi!-mondta.-Niall segítenél?-kérdezte.
-Igen hercegnőm!-mondta és ugrott egy bombát a vízbe.
-Köszi,hogy kihúztál!-mondta Heath.
-Justin!Segítenél?-kérdezte Heath megint.
-Aha!-mondta Justin és kihúzta Heathet.Niall kimászott és vissza mentünk.
-Jessi eljössz velem randizni?-kérdezte Zack.
-Igen!Persze mikor?-kérdeztem
-10 perc múlva!-vágta rá Zack.
-Oké!-mondtam és már mentem is öltözni.Feltettem egy csipetnyi sminket és már mentem is le.Pont 10 perc alatt elkészültem.Ezt vettem fel:

*Sky szemszöge*
Mikor elmentek Jessék a fiúknak előkészítettük a díszeket amit fel kell rakniuk.Előkészítettük és felmentünk átöltözni mivel még pizsiben voltunk.
                                                                           Az én ruhám:









                                                                          Sarah ruhája:








                                                                         Zoe ruhája:










                                                                        Emy ruhája:












                                                                        Heath ruhája:












Elmentünk a boltba bevásárolni a bulira mivel meghívjuk az osztálytársait és nincs elég rágcsa és üdítőital.Megvettünk mindent és mentünk is haza.Mikor már majdnem hazaértünk belénk kötött 5 srác.
-Sziasztok cicababák!-mondta az egyik.Heath odament és lekevert neki egyet.
-Ne hívj cicababának!-mondta fenyegetően.
-Miért cicababa?-kérdezte direkt.
-Hú!-mondta Heath és tökön rúgta a srácot.
-Azt a jó.....!-nem tudta befejezni mert Heath behúzott neki.
-Fussunk!-mondta és elkezdtünk rohanni.Heath felhívta Justint,hogy jöjjön ki elénk.Mikor megláttuk Justint olyan gyorsan futottunk mint mikor kerget valakit egy kutya.Beértünk a házba és mindenki bent volt legalább is szerintem.
-Miért futottatok?-kérdezte Justin.
-Mert 5 srác belénk kötött.Heathet le cicababázták.-mondtam.
-Hol van Heath?-kérdezte Justin.
-ŐŐ!Nem tudjuk!-mondtuk a csajokkal.Justin kifutott az ajtón és mi utána.
-ÁÁ!Segítség!-hallottunk egy kiáltást.
-Heath merre vagy?-kérdeztük egyszerre.
-Skacok segítsetek!-mondta vissza a választ.
-Ti maradjatok itt és szóljatok a fiúknak!-mondta Justin és futott a kiáltozás után.
*Justin szemszöge*
Futottam a kiabálás után.Mikor megláttam Heathet egy pasi húrcibálta maga után.
-Heath!-kiabáltam utána.
-Justin!Kérlek segíts!-mondta.
Utánuk futottam.
-Engedd el!-mondtam és behúztam neki akkorát,hogy vérzett az orra a srácnak.
-ÁÚ!-hangzott el.
-Gyere!-mondtam és eljöttünk Heathel.
-Köszi!-mondta és megölelt.Vagy 5 perce öleltül egymást.
-Heath jól vagy?-kérdezte Niall és odajött hozzánk.
-Igen!-mondta és megcsókolták egymást.
-Köszi!-mondta Niall felém nézve.
Vissza mentünk a házba és csak csodálkozott Heath.
-Hú ti aztán kitettetek magatokért!-mondta mosolyogva.
-Hát nehéz volt de megcsináltuk mondta Zayn és Harry.
-Akkor hívom Zacket!-mondta Heath.Kicsöng....
-Haló?-szólt bele Zack.
-Szia!Jöhettek a fiúk készen vannak!
-Oké akkor indulunk!mondta és letette.
*Jess szemszöge*
Elmentünk randizni.Zack előbb egy vidámparkba vitt:



                                    Utána elmentünk a Big Ben-hez és a London Eye-hoz:










 -Nagyon jól éreztem magam!Köszi,hogy elhoztál!-mondtam és megcsókoltam Zacket.
-Szívesen és én is jól éreztem magam!-mondta.Zacket hívta valaki miután letette és mentünk is haza.Mikor haza érünk minden sötét volt.Az utcán is és a házban is.Betettem a kulcsot elfordítottam,felkapcsoltam és majdnem szívin fartust kapta.
-Meglepetés!-kiabálták egyszerre a többiek,osztálytársaim és a szüleim.Na itt elkapott a sírás mindenkit megöleltem.
-Hát ti,hogy hogy itt vagytok?-kérdeztem.
-Hát a nővéreid meghívtak minket így vagyunk itt.-mondták kórusban.
-Szia Jess!-mondta Mike és majd nem megcsókolt csak félre löktem.
-Mi az nem szeretsz?-kérdezte.
-NEM!!!-vágtam rá.Átöltöztem és bemutattam Zacket mindenkinek.
                            A ruhám:







                           Emy ruhája:









                         Zoe ruhája:










                       Sky ruhája:












                     Sarah ruhája:











                    Heath ruhája:
Elkezdődött a buli és mindenki sokat ivott kivéve Liam.Az osztálytársaim és szüleink is hazamentek.Úristen senki sem volt józan!Mikor elmentünk aludni mindenki mással vagy egyedül aludt.Pl.:Engem-Zacket-Skyt-Sarahat a nappaliban nyomott el az álom,Harryt-Zaynt-Niallt a földön,Liamat-Emyt-Zoet-Louist fürdőben,Heathet és Justint meg Heath szobájában.
*Másnap Niall,Harry és Zayn szemszöge*
A konyhában keltünk fel és egy csomó algópirint találtunk az asztalon.
-Iszonyatosan fáj a fejem!-mondta Harry.
-Miért nekem nem?-kérdeztük Zaynnel.
-Ne órdícs fáj a fejem!-mondta Niall.
*Sarah,Sky,Jess és Zack szemszöge*
Mikor felkeltünk akkor nem hittünk a szemünknek a ház kész katasztrófasújtott hely volt.Mindenhol üvegek,óvszer????Mi történ itt?Sarah úgy aludt a kanapén,hogy felt a támlán volt a lába és lent lógott a feje.A többiek meg vagy a földön vagy a kanapén vagy mindkettőn.Kimentünk a konyhába és találkoztunk a fiúkkal.
-Mi történt itt?Én nem emlékszem semmire!-mondta Sky miközben bevettünk egy algópirint.
-Mi se emlékszünk!-mondták a fiúk.
*Liam,Louis,Zoe és Emy szemszöge*
Felkeltünk és a fürdőben találtuk magunkat.Kimentünk én józan voltam de Louis.Zoe és Emy nem nagyon.Kimentünk a konyhába.Mikor meglátta Louis az algópirint....
-Ó gyere a papához!-mondta Louis.
-Ez tényleg egy algópirinhez beszél?-kérdezte Sky.
-Úgy néz ki!Ti mint ha jobban festenétek mint mi!-mondta Zoe.
-Igen de már nem is nagyon fáj a fejünk!-mondta egyszerre Harry,Zayn,Niall,Sarah,Sky,Jess és Zack.
*Heath szemszöge*
Mikor megfórdultam éreztem,hogy megcsókoltam valakit.Kinyitottam a szemem és Justitn láttam meg.Akkorát sikítottam,hogy még lehet,hogy a város végén is hallották.Azzal a lendülettel mikor próbáltam felülni leestem az ágyról.
-PUFF!!-ébredt fel Justin.
-Heath te mit keresel a földön?-kérdezte.
-Me....me...meg..csó...kol...tala...k!!!!
-Mi?-örült Justin.-És én ezt átaludtam?-mondta idegesen.
Bejöttek a többiek is.
-Na itt mi történt?-kérdezte Niall.
-Semmi!-mondtuk egyszerre Justinnal.
-Aha!Hoztunk nektek algópirint!-mondta Zoe.
-Ó köszi mert iszonyúan fáj a fejem!Ki józanottunk és megnéztük a tegnap esti fényképeket mert volt fotós is.Mikor megnéztük a képeket meg láttuk Zaynt egy másik csajjal táncol.De nem ez volt a baj hanem egy csókra pályázott a csaj mert már közeledett Zaynhez.Sky leszaladt a szobájába sírva.

4 megjegyzés: