2013. jún. 24.

10.rész

*Másnap Louis szemszöge*
Felkeltem 6 órakor de Zoe nem volt már mellettem.Felmentem a konyhába és nem hittem a szememnek.Bianka és Justin csókolóztak.
-Oké Justin!Nyugodtan itt a konyhában,hogy mindenki lássa főleg Heath mert olyan puszi pajtások vagytok!-mondtam undorodva.
-Igen?Heathel ilyen jóban vagytok?-kérdezte Bianka miközben egy gondolkodó tekintetet vetett Justinra.
-Igen a legjobb barátom!-mondta Justin egy vigyori fejjel.
-Oké!Akkor...-mondta Bianka elkezdte csókolgatni Justint és bementek a vendégszobába.Megkerestem Zoet és a teraszon meg is találtam.
-Szia szépség!Mit csinálsz itt?
-Szia!Gondolkozok!
-Min?
-Ha szakítanák veled akkor mit csinálnál?
-Vissza mennék az exemhez mert szeretem.
-Mi?Szakítok veled!-mondta és elszaladt a házukba.Utána mentem és hallottam,hogy lerogyott az ajtó előtt és sírni kezdett.Bekopogtam és kinyitotta nagy nehezen az ajtót.
-Hát te?Mit akarsz itt?-kérdezte sírva.
-Mondtam vissza megyek az exemhez mert szeretem!Na akkor vissza jössz hozzám?
-Igen!De többet ne mondj nekem ilyeneket!-mondta szipogva.
Oké nem mondok de akkor te se kérdezz hülyeségeket!-mondtam és átöleltem.
Vissza mentünk és megreggeliztünk.Leültünk tv-t nézni.Lejöttek a többiek is de Heath és Niall még nem.Justinék végeztek a "kalandjukkal" kijöttek a szobából kézen fogva Bianka direkt megcsókolta Justint és már mentek is az ajtóhoz.
-Erről nem szólhatunk Heathnek!Kiakadna de nagyon!-mondta Jess.
-Miről nem kell szólni nekem?-kérdezte Heath felhúzott szemöldökkel.Niallnak már leesett.
-Heath gyere mennyünk innen!-mondta megfogta Heath kezét és elkezdte húzni.
-Niall engedj el!Most pedig iszok egy szokásos reggeli kakaót!-mondta megfordult és meglátta Justint Biankával csókolózni.Csak állt a kanapé mellett és bámulta őket.Bianka elment és Justin becsukta az ajtót.Mikor megfordult meglátta Heathet a könnyeivel küszködve.Heath leszaladt a szobájába könnyezve.
*Heath szemszöge*
Leszaladtam a szobámba és bekapcsoltam a telómat és zenét hallgattam kicsit könnyezve.Kopogtak.
-Heath bejöhetek?-kérdezte Niall.
-Igen!
-Miért érdekel ennyire Justin kapcsolata Biankával?
-Mert nem szeretném ha összetörne Bianka csak kihasználja a pasikat.Gregg Sulkinnal is kikezdett csak is azért mert nagyon szerettem barátilag.Kihasználta és Gregget és nekem kellett megvigasztalni.Így már érted?
-Aha nagyjából.Amúgy azt hallottam,hogy Gregg most költözött ide az utcába.Ha át szeretnél menni hozzá nyugodtan!-mondta Niall éps megölelt.
Szaladtam fel és szerencsémre Justin még ott volt a kanapén.
-Heath most haragszol rám?-kérdezte.
-Nem!De ha csak kihasznál akkor ne gyere hozzám!-mondtam és kimentem az ajtón.Ó a francba mondtam magamban és vissza szaladtam.
-Mit hagytál itthon?-kérdezte Harry.
-A ruhámat!-mondtam mivel még pizsiben voltam.
Felvettem egy viselhető ruhát és már mentem is megkeresni Gregget.Ebbe voltam:
Mikor kimentem az ajtón és elkezdtem sétálni az utcán akkor egy ismerős alakot véltem fel az utca végén.
-Gregg!-kiabáltam.De mikor útólértem akkor csalódnom kellett mert nem Gregg volt az.
-Bocsi kislány de én nem Gregg vagyok!-mondta egy idegen pasi.
Vissza fordultam és haza felé vettem az irányt.
-Heath?-kérdezte egy ismerős hang.Megálltam lassan megfordultam és Gregg állt mögöttem 10 méterre.Oda szaladtam hozzá és a nyakába ugrottam:

-Szia!Amúgy te hogy-hogy itt vagy?-kérdeztem.
-Szia!Ezt én is kérdezhetném tőled!-mondta vissza ölelés közben.Mikor elszakadtunk egymástól elmentünk a parkba.Elmondott mindent és én is beszámoltam,hogy most éppen a One Directionnal lakunk a húgaimmal.Meg,hogy Niall Horannal járok.Haza kísért.
-Nem szeretnél bejönni?
-Ha nem baj!Akkor szívesen bemegyek.-mondta és bejött velem.
-Megjöttem és van egy meglepetésem!-mondtam és Greggel bementünk a nappaliba.De senkit se találtunk itthon.
-Lehet,hogy elmentek?Nézzünk egy filmet vagy menyjünk ki a strandra?-kérdeztem Greggtől.
-Akkor menyjünk el a strandra!mindjárt jövök csak hazamegyek egy fürdőgatyáért!-mondta és már el is ment.
Én is átöltöztem:

Gregg is átöltözött és már mentünk is a strandra.
-Amúgy hiányoztál!-mondta.
-Te is hiányoztál.-mondtam.Be mentünk a vízbe és beszélgettünk.
Már vagy 2 órát beszélgettünk és mikor kimentünk akkor találkoztunk a többiekkel.
-Sziasztok!Valakit beszeretnék mutatni!-mondtam és bemutattam Gregget.Mondjuk a lányok úgy-ahogy ismerik de nem baj.Beszélgettünk Justinnak nagyon szar kedve volt.Bianka mindent elront mert nekem is rossz a kedvem de én tudom leplezni.Összepakoltunk és mentünk is haza.
-Heath!Szakított velem Bianka!-mondta Justin.
-Mondtam hozzám ne gyere!Nem foglak megvigasztalni mert úgy járok veled is mint Greggel.-mondtam és elmentem Niallhoz.
*Justin szemszöge*
Mikor elment Heath akkor oda mentem Gregghezés megkérdeztem,hogy amikor szakított vele Bianka Heath mit csinált.
-Hát mikor Bianka szakított velem akkor Heath segített feldolgozni.Heath azért is segített mert barátok is voltunk meg teccettem is neki.Elpattant az első csók mikor ki voltam és összejöttünk.De ennek volt hátránya is mivel Bianka mindig legyeskedett körülöttem Heath féltékeny lett.Kiosztott pl.:"Nem,hogy velem jársz?Ha állítólag engem szeretsz akkor miért Biankával vagy?" és végül szakítottunk.-mondta.
-Akkor ezért nem szeretne meghallgatni?-kérdeztem érdeklődő fejjel.
-Valószínű!De olyan mázli Niall!-mondta.
-Miért mázli?
-Mert ilyen bomba csaja van!
-Hát igen!
-Várjunk neked tecci Heath?-kérdezte mosolyogva.
-Igen!De szerintem ő is vonzódik hozzám nem biztos.-mondtam.
-Akkor meg minek jöttél össze Biankával?Ja és ha így van akkor inkább kérdezz rá mint,hogy egész életedben reménykedsz most szeret vagy nem szeret.-mondta.
-Nem tudom csak valamit kiakartam találni,hogy-hogy figyeljen rám.
-De minek?A legjobb barátok vagytok mint én és Heath.-mondta Gregg.Amíg haza értünk addig Heathről beszélgettünk néha-néha hátra nézett mert hallotta a nevét de vissza is fordult.Gregg és én haza mentünk a házunkba a többiek meg ugye a "közös" házba.
Mikor haza értem akkor át vettem a Gatyámat mert vizes volt.Kopogtak.
-Szia Justin bocsi,hogy olyan bunkó voltam veled!-mondta Heath.
-Semmi!Már tudom miért nem szerettél volna megvigasztalni!Gregg elmondta,hogy mi volt köztetek!
-Akkor már érted!Amúgy kell még az a vigasztalás?-kérdezte.
-Hát jól esne!-mondtam.Elmondtam neki az egészet akármilyen unalmas vagy szánalmas is volt ő végighallgatott.
-Heath ugye tudod,hogy szeretlek?-kérdeztem minit az ovisok.
-Igen!Én is szeretlek.-mondta és megölelt.Beszélgettünk és sok cikis dolgot tudtam meg róla és ő is rólam.Nem tudom,hogy-hogy kerültek szóba a viccek de elkeztem vicceket mesélni neki.Szerintem egészen jól fogatta mert így viszonyult hozzájuk:


-Nem szeretnél ma itt aludni?-kérdeztem Heathtól.
-De szívesen!De megkérdezem Nialltól is!Oké?-mondta és már ki is ment az ajtón.
-Én is megyek!-mondtam és utána mentem.
Bementünk a házba és Biankával találkoztunk.
-Na te mit akarsz itt?Justinhoz jöttél?Ha igen akkor közlöm veled,hogy nem fogod vissza kapni mert én nem engedem,hogy megint kihasználd.
-Igen?Ezt pont egy kis csicska fogja megmondani?-kérdezte.
-Heath nem csicska!-mondtam.
-Te vagy a csicska!-mondta rögtön utánam Niall is.
-Na most húzz innen mielőtt csúnya dolgok lesznek!-modtam.
-Mi te?
-Fú na gyere ide!-mondtam és megtéptem volna ha Justin nem fog vissza.
-Mi van a kis pasikádnak kell lefognia?-kérdezte.
-Nem!Justin engedj el!-mondtam miután Justin elengedett úgy megtéptem Biankát,hogy cafatokba hullott ki a haja.
-Ha jót akarsz akkor messziről elkerülöd ezt a házat!Megértetted?Mert ha még egyszer meglátlak akkor nem csak hajad nem lesz de lehet,hogy a kórházban kötsz ki!-mondtam és kitessékeltem.
Amúgy Niall Heath és Justin szeretik egymást látszik a szemükön!-mondta Bianka utolsó mondata ként.
-Heath ez igaz?-kérdezte Niall.
-Nem csak össze akar ugrasztani minket!-mondtam.
-Amúgy ott aludhatok ma Justinnál?-kérdezte bociszemekkel.
-Igen?!-bizonytalankodott Niall.
-Ó!Köszi köszi köszi!-mondta Heath és megcsókolta Niallt.
Heath leszalad összepakolni és 5 perc múlva már itt is volt.
-Mehetünk!-mondta.
-Oké.
-Sziasztok holnap találkozunk!-mondta és már ki is ment.
-Szia Heath!Te hova készülsz egy táskával?-kérdezte Gregg mikor kimentünk az ajtón.
-Szia Gregg!Justinnál alszok.-mondta Heath.Előre ment én meg ott maradtam kicsit Greggel.
-Na?Alakul?Amúgy csak óvatosan tudod Heath nem szereti a rámenős pasikat!-mondta Gregg.
-Oké!Na megyek kinyitom neki az ajtót!-mondtam és már mentem is.
-Justin gyere mert megfagyok ebben a nagy szélben!-mondta dideregve.
-Oké megyek már!-mondtam kinyitottam az ajtót és bementünk.
-Hol van Manó?-kérdeztem Heathtól.
-Otthon maradt.Át menyjek érte?-kérdezte.
-Ha akarsz!-mondtam és mire megfordult a már nem láttam Heathet.
10 perc múlva vissza is jött Manóval.
-Szia Manó gyere ide!-mondtam és felvettem.
-Justin és akkor most mit csinálunk?-kérdezte Heath.
-Hát szereted a horrort?-kérdeztem mosolyogva.
-Ő...!Attól függ milyen!-válaszolta.
-Mit szólsz ehhez?Karácsonyi áram szünethez?-kérdeztem.
-Oké!Akkor beteszed?
-Igen!-mondtam és betettem.Elkezdődött a film Heath és köztem volt a popcorn.Mikor az 1. ijesztő rész jött akkor Heath elvette a popcornt és közvetlen mellém ült.
-Justin megfoghatom a kezed?-kérdezte.
-Igen!Nyugodtan!-mondtam mosolyogva.
Heath megfogta a kezem a szorításából ítélve félt.
-Nem muszáj végig néznünk!-mondtam.
-De én megszeretném nézni!Max este veled alszok!-mondta és tovább néztük a filmet.Vége lett a filmnek és mentünk aludni.Heathel külön aludtunk.
-Justin nem aludhatok veled?Mert nagyon félek!
-De nyugodtan!Amúgy ahogy elnézlek a nagyon az enyhe kifejezés!Jó éjt!-mondtam viccelődve.
-Jó éjt!-mondta és 10 perc múlva már aludt is.Álmába elkezdett beszélni is."Justin!Lécci ne hagyj itt!Szeretlek!"
-Na ez furi!Heath szeret?-mondtam magamban.
*Reggel Heath szemszöge*
Felkeltem és Justin már nem volt mellettem.Kimentem és egy meleg kakaó várt a konyhában.Egy cetli is volt mellette."Jó reggelt szépség!Elszaladtam a boltba 10 perc és jövök!"Megittam a kakaómat.
-Oké?!Manó gyere!-mondtam.Manó már itt is volt mögöttem.
-Gyere kimegyünk az udvarra.-mondtam neki.Felvettem a pólómhoz egy gatyát is és kimentem Manóval az udvarra.Elfeküdtem a füvön és fürkésztem a felhőket.
-Szia Heath!Miért is jöttél ki?-kérdezte Justin.
-Kihoztam Manót!-mondtam.
-Na akkor bejössz?-kérdezte megint.
-Aha!Manó gyere!-mondtam és bementünk.
-Amúgy tudtad,hogy álmodban beszélsz?-kérdezte.
-Nem!De ugye nem mondtam olyat amit megbánnák?
-Hát....!
-Justin lécci mond el!
-De ne akadj ki!
-Oké!
-"Justin!Lécci ne hagyj itt!Szeretlek!" Ezt mondtad!Nem is lepődsz meg?
-Minek ha egyszer igaz?De ugye tudod,hogy most Niallal járok és nem szeretném megbántani!
-Igen!De akkor miért nem szakítasz vele?
-Mert szeretem!És erről nem nyitok vitát!
-De azért megcsókolhatlak vagy nem?-kérdezte.

Szerintetek Heath megcsókolja Justint vagy nem?Komiba a tippeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése