2013. jún. 15.

7.rész

*5 héttel később Sky szemszöge*
Reggel felkeltem és elmentem a nappaliba.Találkoztam a csajokkal és elkezdtem nevetni rajtam.
-Mi olyan nevetséges?
-A hajad!Égnek áll!-mondták és nevettek tovább.
-Úristen!-mondtam és mentem a tükörhöz fésülködni.
-Szia édes mit csinálsz?-kérdezte Zayn.
-Kifésülöm a hajamat!-mondtam és megcsókoltam Zaynt.
Vissza mentem Zaynel a nappaliba.
-Na skacok ez az utolsó hetünk Hawaiin!-mondta Niall.
-Akkor kimegyünk a strandra?-kérdezte Emy.
-Aha!-mondtuk egyszerre.
-Én nem szeretnék menni mert nincs kedvem!-mondta Justin.
-Oké!Na akkor indulás!-mondta Zoe.
Ki mentünk a strandra.Elmentünk átöltözni.
-Sky,Sarah eljöttök velem a mosdóba?-kérdezte Heath.
-Aha!-mondtam Sarahval.
El mentünk a mosdóba és mikor végeztünk visszamentünk.Visszafelé megláttuk,hogy Niall csókolózik egy vörös hajú lánnyal.(Igen megint Bianka volt az!)Heath odament hozzájuk és Biankát a hajánál fogva elráncigálta a parton és a segítségemmel beledobtuk a tengerbe.
-Hogy tehetted ezt?Pont azzal a csajjal akit a legjobban utálok!-mondta el Heath sírva Niallnak.
-Nem is én csókoltam meg hanem ő engem!-mondta Niall.
Heath meg fordult és a szállásunk felé vette az irányt.Niall visszarántotta de nem járt sikerrel mert Heath megpofozta.
-Hagyj!-mondta Heath és elment a szállásunkra.
Mikor Heath elment Niall felállt és Heath után ment.Bianka kijött a vízből.Harry és Sarah odamentek lehordani.
-Te mit képzelsz magadról?Ki vagy te itt!Megmondom egy senki!Ja és ezt,hogy tehetted?-mondta Harry és Sarah.
-Hát így!-mondta és lekapta Harryt is.Sarah össze rogyott.
-Na gyere csak ide!-mondta Zoe és Emy.Behúztak neki akkorát......Hú ilyet még nem láttam.
-Sarah.......-mondta volna Harry ha Louis oda nem áll elé.
-Haver ez durva!Én nem csalnám meg Zoet de mondjuk neked mind 1!-mondta Louis Harrynek.
Saraht felhúztam a földről és elkísértem a szállásra.Na itt aztán volt ám kiabálás.
*Heath szemszöge*
-Szia Heath........ Te miért sírsz?-kérdezte Justin.
-Niall csókolózott egy másik lánnyal a szemem láttára!Nem akármilyen lánnyal hanem Biankával!-mondtam Justinnak sírva.
-Gyere ide!-mondta Justin és megölelt.
-Akkor most mi lesz?-kérdezte Justin.
-Elmegyek vissza New York-ba a következő repülővel.Nem jössz velem?-közöltem Justinnal.
-De szívesen!-mondta.
-Ne!Ez nem lehet igaz!-mondtam kétségbeesve.
-Ha nem akarod,hogy mennyek akkor csak mond meg!-mondta Justin.
-Nem nem az a baj!Hanem az,hogy történt valami Sarahval!-mondtam.
-Na ezt honnan tudod?-kérdezte.
-Testvér telepátia!Megérezzük ha valami baj van a másikkal.-monndtam.
-Ilyen is létezik?
-Igen!
Mikor kimondtam az igent Niall lépett be az ajtón.
-Heath bocsáss meg!-mondta Niall.
-Nem!-mondtam és felszaladtam a szobámba.
*Justin szemszöge*
Amikor Heath felszaladt Niall utána.Elkeztek veszekedni,hogy nem bocsájtok meg.Sky és Sarah lépett be az ajtón.
-Sarah veled mi történt és miért sírsz?
-Harryt lekapta Bianka!-sírt tovább.
-Akkor most mi lesz?Mert Heath visszamegy New York-ba!-mondtam Skynak és Sarahnak.
-Én is megyek vele!Most felmegyek pakolni!-mondta és felment.
-Mi?-kérdezte Sky felhúzott szemöldökkel.
-Mi-mi?-kérdeztem.
-Elmegy Heath is?-javította ki magát.
-Igen és én is megyek velük!-mondtam határozottan.
-Miért is?-kérdezte.
-Mert Heath megkérdezte,hogy nem-e mennék vele.-mondtam Skynak.Megérkeztek a többiek is.
-Hol van Sarah és Heath?-kérdezte Jess.
-Pakolnak!Vissza mennek New Yorkba!-mondtam.
-Mi?-kérdezte Harry és felszaladt a szobájukba.
*Harry szemszöge*
Felmentem Sarahoz.
-Sarah te mit csinálsz?
-Pakolok!
-Kérlek ne hagyj itt!
-Miért ne?
-Mert SZERETLEK!
-Én is de nem tudok úgy rád nézni,hogy ne villanyon be az a kép amikor lekapod Biankát!
-Jó akkor én is megyek veled!
-Nem!Nem és nem!Te itt maradsz!
-Nem!Utánad fogok menni!Nem érdekel milyen áron akkor is utánad megyek!
-Ha akarsz akkor gyere!De nem fogunk találkozni soha többé!Úgyhogy jól nézz meg mert többet nem fogsz látni!-mondta végszavául és kivitte a bőröndjét.Mikor lementem akkor Niallal találkoztam.
-Heath?-kérdeztem.
-Elment Sarahval és Justinnal a reptérre!-mondta szomorúan.
-Miért nem megyünk utánuk?
-Mert mire odaérnénk felszáll a gépük!
-Nem mert csak fél óra múlva indul gép New York-ba!
-Akkor mire várunk?-kérdezte Niall és már mentünk a kocsihoz.
*Reptéren Niall szemszöge*
20 perc alatt megérkeztünk.Bementünk és 5 perc múlva megláttam Heathet,Justint és Saraht.Odamentünk volna hozzájuk de mivel nem volt jegyünk ezért megállítottak minket a biztonsági őrök.
-Engedjenek át!A barátnőm mindjárt felszáll arra a gépre!-mondtuk egyszerre Harryvel.
-Nem engedhetem át önöket mert nincs jegyük!-mondták miközben lefogtak minket.
-De én Niall Horan vagyok!Én meg Harry Styles!-mondtuk egymás után.
-Nekünk nem az számít,hogy kik maguk hanem az,hogy nincs jegyük!-mondta és elengedtek minket.
-Heath!Sarah!-mondtuk egymás után Harryvel.Ügyet se vetve ránk fel szálltak a repülőbe mert kérte a nő,hogy szálljanak fel.
-Mikor indul újra gép New York-ba?-kérdeztem a pultostól.
-Erre a gépre ami most megy tudok 2 jegyet adni!-mondta.
-Oké akkor megveszem ezt a két jegyet!-mondta Harry.
-Tessék parancsolni!De azt ajánlóm,hogy siessenek mert 1 perc és indul a gép!-odaadta a jegyeket és már futottunk is a gépre.
-Várjanak!Ne csukják be az ajtót!-mondtam Harryvel.Mivel meg hallották,hogy szóltunk ezáltal nem csukták be az ajtót.Oda adtuk a jegyeket és felszálltunk a gépre mi is.Elindultunk.Mikor leszállt a gépünk akkor fogtunk egy taxit.
-Kérem kövesse azt a taxit!-mondta Harry.Követtük a taxit és megérkeztünk Heathék házához.Becsöngettünk és valaki kinyitotta az ajtót..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése