2013. jún. 21.

9.rész

Itt lenne a 9. részem lécci olvassátok mert szerintem kevesen olvassátok.ez kicsit fáj nekem.de ha lennének megjegyzések akkor talán jobb kedvem lenne.lécci komizzatok.Ja majd elfelejtettem júli 1.-igy hozok nektek 2-3 részt és utána nem tudok hozni lehet 1 hétig új részt mert tabomról nehéz az írás!De utána rögtön kiteszek 2 részt!JÓ OLVASÁST!


*Reggel Heath szemszöge*
Felkeltem és felmentem a konyhába inni egy kakaót.Mikor felértem nagyon de nagyon meglepődtem...
-Jó reggelt!-mondta Justin miközben megfordult.Azonnal eltakartam a szemem és megfordultam.Mert semmi nem volt rajta még egy boxer sem.
-Jó reggelt neked is!Lécci öltözz fel!-mondtam.
-Miért is?
-Mert nem szeretnék kínos helyzetbe kerülni megint!Emlékszel mikor Niall majdnem péppé vert?-közöltem vele.
-Igen és?Na jó felöltözök mert ilyen szépen kérted.-mondta és fel vett egy boxert.
-Felöltöztél?-kérdeztem.
-Igen!Na és Niall még alszik?
-Miért szerinted fel kelt?-mikor ezt kimondtam valaki megfogta a derekam.
-Bu.... Szia szépség.-mondta Niall.
-Niall megijesztettél!-mondtam neki morcos fejjel.
-Bocsi hercegnőm de ezt nem hagyhattam ki!-mondta és megcsókolt.
Feljöttek a többiek is.Mindenki megreggelizett és mentek be tv-t nézni.
-Heath beszélhetnék veled?-kérdezte Justin és félre húzott.
-Igen?-kérdeztem.
-10 perc múlva a házamban találkozunk ha nem baj!Oké?-közölte velem.
-Oké?!-bizonytalanodtam el.
Ezt vettem fel miután beszéltem Justinnal:
*10 perc múlva*
Mikor átmentem Justinhoz senki nem vette észre,hogy elmentem.Megláttam Justint a háza előtt:


-Justin hova megyünk?
-Meglátod.-mondta és kinyitotta nekem az ajtót.
-Köszönöm!-mondtam beültem és Justin becsukta az ajtót.Beült mellém és már indultunk is.
Megérkeztünk ilyen extrém pályára ahol motorozni és qvadozni lehet.
-Csá haver!Szia cicababa!-mondta egy srác.
-Cső!Heath ő itt Lil!Lil ne hívd cicababának mert nem áll jót magáért!-mondta Justin.
-Oké!Na milyen színben szeretnéd a ruhádat?-kérdezte Lil.
-Zöld?-mondtam bizonytalanul.
-Most kérdezed vagy mondod?-kérdezte.
-Mondom.
Oda adott egy ruhát ami így nézett ki:







Átöltöztem és mikor vissza értem elkezdtünk qvadozni.Egy olyan 30 perc qvadozás után megálítottam Justint mivel mögötte ültem.
-Heath valami baj van?-kérdezte.
-Nem csak szeretnék csinálni egy fotót!-mondtam és leszálltam.
-Na akkor most megyünk vagy képet csináltok?-kérdezte Lil.
-Egy pillanat!-mondtam.Justin egy furi fejet vágott a fotón:

Mikor végeztünk átöltöztünk Justin és én mentünk is haza.Még csak este 6 volt.Bementünk a házba.
-Heath te hol voltál?-kérdezte Niall mérgesen.
-Ő.. Justinnal elmentünk qvadozni!-mondtam.
-Tök jó volt!-szólt közbe Justin.
-Khm...!-néztem rá azt tudatva vele,hogy majd én megoldom.
-Oké nem akadok ki!De miért nem velem mentél el?-kérdezte Niall miután elment Justin.
-Mert a haverom kérdezte meg először és tudtommal te nagyban a tv-t nézted!-mondtam és lementem a szobámba.
-Heath nem akartalak megbántani!-mondta és átölelt.
-Tudod Niall a legkisebb dolgon is fel tudod kapni a vizet.
-Tudom!De azok után,hogy megcsókolt téged Justin féltelek tőle.
-Nem kell félteni Justinnal csak haverok vagyunk.-mondtam és megcsókoltam.Felmentünk az emeletre és leültem tv-t nézni.
-Mindjárt jövünk ki szellőztetjük a fejünket!-mondta Emy és Zoe.
-Emyt és Zoet nem láttátok?-kérdezte Louis és Liam.
-Most mentek ki az ajtón.-mondta Jess és Zack.
*Zoe szemszöge*
Elmentem sétálni Emyvel mert kicsit felkaptam a vizet.De szerintem Emy is.Elmentünk a parkba és leültünk az egyik padra.
-Ti min vesztetek össze?-kérdeztem Emytől.
-Mi igazán nem is vesztünk össze csak Liam rajongói nem szretnek engem mert olyanokat írkálnak ki nekem twitterre:"Liam milyen egy libával jársz nem őt kéne szeretned hanem engem mert én szép és okos vagyok nem úgy mint ez a csicska."Meg még sorolhatnám.-mondta szomorúan.
-Én azon kaptam fel a vizet,hogy Louis ugye reggel jött haza mert tegnap este elment valahova és az egyik rajongó kiírta természetesen twitterre,hogy mindenki lássa."Louis jó volt a tegnap este megismételhetnénk!" és ezen kaptam fel a vizet.-mondtam el kicsit hadarva.
-Emy!Miért rohantál el?-jött oda hozzánk Liam.
-Láttad mit írtak a rajongóid rólam?-kérdeztem könnyezve.
-Igen!De ezt már lerendeztem velük.-mondta felhúzott a padról és átölelt.
-Amúgy mit csináltál velük?-kérdezte könnyes szemmel.
-Írtam nekik egy üzenetet ami szerintem elég meggyőző volt.-mondta.
-Zoe!Amit kiírt Kitty twitterre az nem az volt amire gondolsz!Elmentünk a haverokkal tegnap bulizni semmi több!-mondta lihegve Louis.
-Hiszek neked mert szeretlek.-mondtam és megcsókoltam.Vissza mentünk a házhoz és Perrievel,Daniellel és Eleanoral találtuk szembe magunkat.
-Sziasztok!-mondták egyszerre.
-Sziasztok!Hogy-hogy itt vagytok?-kérdezte Liam.
-Hát mi vagyunk az új szembe szomszédok.-mondták nagy örömmel.
-Oké gyertek be és üljetek le a kanapéra.-invitálta őket Louis.Bementünk a többiek még mindig tv-t néztek és leültünk a kanapéra.
-Látom Zayn már túl tetted magad rajtam.-mondta Perrie.
-Igen!Nem volt nehéz.-mondta vissza Zayn.Vagy 10 perce ülünk néma csendben.
-Én Heather Jonshon vagyok és ők itt a húgaim:Sarah,Skyler és Jessica.Nyugodtan szólíthatok minket:Heathnek,Sarahnak,Jessnek és Skynak.-törte meg Heath a síri csöndet.
-Én Zoe Parker vagyok és ők itt a testvéreim:Zack és Emylie.De szólítsatok minket:Zoenak,Zacknek és Emynek.-mondtam.
-Nyugodtan hívjatok Elnek!-mondta Eleanor.
-Oké El!-mondta Heath és Sarah.
-Engem hívhatok Daninak.-mondta Danielle.
-Oké Dani!-mondta Jess és Sky.
-Engem pedig Perrinek.-mondta Perrie.
-Ok Perri.-mondtam Emyvel.Mire mindenki elmondta a nevét már este 11 volt.
-Na mi akkor megyünk!-mondták a csajok.
-Oké akkor sziasztok.-mondta Harry és kinyitotta az ajtót.
-Na ők,hogy kerülnek ide?-kérdezte Sky mivel nem nagyon csípi őket.
-Nem mind 1?-kérdezte Louis.
-Mondjuk az mert Sarahval nagyon szeretjük őket!Szerintem jól megleszünk velük!-mondta Heath.
-Te hülye én nem szeretem túlzottan őket!-mondta Sky.
-Hát akkor nem kell együtt lenni velük!-mondta vissza Heath.
-Na elég a veszekedésből!Most menyjünk aludni majd holnap megbeszéljük.-mondta Niall.
Elmentünk aludni.
*Reggel fiúk szemszöge*
Mikor felkeltünk és kimentünk a nappaliba nem találtuk a lányokat.
-Nem láttad a lányokat?-kérdezgettük egymástól.
-Lehet,hogy elrabolták őket?-kérdeztük egyszerre.Mikor ezt kimondtuk nyitódott az ajtó.
-Sziasztok fiúk!-mondták a lányok és adtak egy puszit az arcunkra.
-Hol voltatok?Mert azt hittük,hogy el raboltak titeket!-mondta Niall.
-Plázában és a parkban voltunk.-mondta Jess és Sarah.
-Ezeket vettük!-mondta Jess.















































































































Amikor a fiúk meglátták magukat a pólón elkezdtek vigyorogni.
-Ó ezt majd elfelejtettem!-mondta Heath és megmutatta ezeket:



                                          Justin feje amikor meglátta:



*Niall szemszöge*
Nem hiszem el!Nem leszek dühös nem leszek dühös!-mondogattam magamban.Mikor a lányok elmentek elpakolni a ruhákat.Addig a fiúkkal megreggeliztem.Feljöttek a csajok.
-Sarah eljössz velem randira?-kérdezte Harry.
-Igen!Hova megyünk?-kérdezte Sarah.
-Nem mondom meg de vegyél fürdőruhát is!-monda Harry.
-Oké akkor átöltözök!-mondta Sarah és már ment is le a szobájába átöltözni.
*Sarah szemszöge*
Elmentem átöltözni és mikor Harry meglátott ilyen hülye fejet vágott mert egy olyan ruhát vettem fel amin ő van.                 Bikinim:

                                                      Ruhám+Harry feje:
Harryvel elmentünk a strandra.Levettem a ruhám és már fürdőruhában is voltam.Felkapott és már bent is voltam a vízben mivel beledobott.
-Harry!Ezt nem úszod meg.-mondtam és lenyomtam a víz alá.Még fürödtünk és utána Harry elvitt egy étterembe.Nagyon jól éreztem magam Harryvel.Rájöttem ha elveszíteném akkor nem is tudom,hogy élném túl!
-Köszönöm ezt a csodás napot!-mondtam és megöleltem.
-Szívesen de ez még nem minden!-mondta.Bementünk a plázába.
-Válassz egy telefont!-mondta.
-De Harry ez drága ajándék!-mondtam.
-Nem!Na válassz egyet!-mondta megint.
-Oké!Akkor ezt szeretném!-mondtam és rá mutattam erre:

-Oké!Akkor ezt kérjük!Köszönöm!-mondta Harry és átnyújtotta a HTC telefonomat.
-Köszönöm köszönöm köszönöm!-mondtam és megcsókoltam.
-Szívesen!-mondta és vissza csókolt.Haza értünk de Niall és Heath nem voltak itthon mind 1.
-Nézzétek mit kaptam Harrytől!-mondtam és megmutattam az új telómat.
-Ez tök jó!-mondták a lányok.
-Hol van Heath és Niall?-kérdeztem miközben körbenéztem.
-Elmentek randizni.-mondta Louis egy huncut mosollyal.
-Oké!Nem nézünk egy filmet?-vágtam rá.
-Mit nézzünk?-kérdezte Sky.
-Tudom kicsit furin hangzik de megnézhetnénk a Gou 2.-t.
-Oksa akkor beteszem!-mondta Justin.
*Heath szemszöge*
Mikor elmentek Harryék akkor Niall is megkérdezte,hogy nincs-e kedvem  elmenni vele randizni.Én persze rögtön igent mondtam felmentem és átöltöztem.Valami vissza fogottabb ruhát választottam:


Lementem és már mehettünk is.Niall nem akarta megmondani,hogy hova megyünk.Megérkeztünk egy lovardához.
-Niall lovagolni fogunk?-kérdeztem izgatottan.
-Már nem tudom titkolni!Igen lovagolni fogunk!-mondta és adott egy puszit.
-Oké akkor mehetünk?-kérdeztem.
-Igen hercegnőm!-válaszolta.Be mentünk és választottam egy lovat és Niall is.
            Az én lovam:
Valahogy megérintette a szívemet ez a ló.
             Niall lova:
Most  nyugodtan mondhatom,hogy a szőke hercegem egy fehér lovon fog megcsókolni mert Niall megcsókolt.Az álmom valóra vált.Mikor végeztünk a lovaglással felhívtam apát,hogy vegye meg ezt a két lovat.Azt mondta,hogy megveszi mert szeret.Mentünk volna haza ha Niall nem ugrik be a plázába.
-Mindjárt jövök!Várj meg itt!-mondta megcsókolt és bement.Nagyon unatkoztam a kocsiban kicsit kiszálltam és nekidőltem a kocsinak és megláttam egy ismerős arcot.
-Bianka?Te mit keresel itt?-kérdeztem halkan.Láttam mikor Niall kijön egy ajándékkal a kezében.
-Szia Niall!-mondta Bianka.Na elkapott az ideg és oda siettem.
-Szia Bianka!-mondtam Niall helyett.
-Heath mondtam várj meg a kocsiban!-mondta Niall.
-Igen Heath várd meg a kocsiban!-mondta Bianka.
Na itt megpofoztam.
-Bocsi Niall csak jelzett a ribi radarom és idejöttem.-mondtam gúnyosan nézve Biankára.
-Na szia!-mondtam és vissza mentem a kocsiba és Niall is jött utánam.
-Niall kicsim gyere vissza.-mondta Bianka.
-Nem!Nem érted meg,hogy nem érdekelsz?Én Heathel járok és nem fogok szakítani vele ilyen kis ribi miatt!-osztotta ki Niall.
-Köszi,hogy ennyire szeretsz!-mondtam és megöleltem.
-Még annál is jobban!-mondta és megcsókolt.Bianka meg sírva elrohant.
-Gyere menyjünk haza!-mondta beültünk a kocsiba és odaadta az ajándékom.Egy IPHONE 5 volt benne:

-Niall ezt nem kellett volna!De azért köszönöm!-mondtam.
-De a legjobbnak a legjobbat!-mondta és megcsókolt.
Haza értünk és mikor beléptünk az ajtón akkor a többiek készülődtek a film nézésre mert csináltak popcornt,tortillát,nachot,gyrost és tacot.
-Sziasztok!-mondtuk egyszerre Niallal.
-Sziasztok ti hol voltatok?-kérdezte Sarah és Harry.
-Lovagolni!Apa vett kettő lovat amin Niall ült meg amin én ültem.-mondta büszkén Heath.
-Nézd mit kaptam Harrytől!-mondta Sarah és megmutatta az új telefonját.
-Ez tök jó!Én is kaptam telefont Nialltől!-mondtam és megmutattam neki.
-Na most akkor nézzük a filmet vagy nem?-kérdezte Zack és Jess.
-Igen!-mondtuk egyszerre.Megnéztünk a filmet és este 10 volt.
-Na mi mentünk fürödni és utána aludni!-mondták a többiek.Niall,Justin és én elmentünk fürödni külön-külön és vissza ültünk a kanapéra.
-Szerintem én is megyek aludni!-mondtam Justin adott egy jó éjt puszit Niall meg megcsókolt.Mintha versengnének!
-Itt hagyhatlak titeket?-kérdeztem álmosan.
-Igen.-mondta Niall.Elmentem aludni de nem mertem egyedül hagyni őket ezért hallgatóztam.Tudom,hogy csúnya dolog de nem mertem otthagyni őket.
*Justin szemszöge*
Heath elment aludni és egyedül maradtam Niallal.
-Justin mi van közted és Heath között?-kérdezte.
-Semmi!Szimpla barátság!
-Aha ne ártasd magad!Nem tudod leplezni az érzéseidet!
-Nem de Heath a tied nem lehet az enyém!Amúgy is téged szeret!
-Amúgy reggel mi volt az a veszekedés?
-Semmi!
-Látom a szemedben,hogy hazudsz!
-Oké!Reggel kijött Heath és nem volt rajtam semmi de mikor meglátott akkor rögtön elfordult!
-Mi...?-kérdezte mérgesen.
-Justin úgy volt,hogy ezt titokban tartjuk!-rohantam ki mielőtt Niall még mérgesebb lesz.
-Heath nem alszol?-kérdeztük egyszerre.
-Nem mert nem mertelek titeket itt hagyni!Ezért!Gondoltam,hogy veszekedni fogtok!
-Heath megmagyarázom!-mondta Niall.
-Ezt már nem tudod kimagyarázni mert túlságosan féltékeny vagy!-mondta és felment a "szobámba."Utána mentem.
-Heath nem akartam elmondani de kihúzta belőlem!
-Tudom mindent hallottam!
-Akkor miért kaptad fel a vizet?
-Te ezt nem érted!Tudod Niall nagyon féltékeny!
-Tudom!Akkor most vissza mész hozzá?
-Igen de ugye tudod,hogy amikor fel jöttem hozzád este akkor azt komolyan mondtam!
-Én is komolyan gondoltam!-mondtam és megöleltem.
-Niall lécci ne legyél ilyen féltékeny!Oké?-mondta Heath miközben lement a lépcsőn.
-Oké hercegnőm!-mondta és megcsókolta Heathet.
-Na akkor megyünk aludni?-kérdezte Niall miközben megfogta Heath kezét és lementek.Heath vissza nézett és küldött egy puszit.
-Jó éjt!-suttogta.
-Jó éjt!-suttogtam én is.
Elmentem aludni.

3 megjegyzés:

  1. htc♥ Ismersz. :3 Amúgy tök jó rész! Hamar 'kövit'. :)

    VálaszTörlés
  2. Cinti ♥xox1:58:00

    Jól van lusta voltam bejelenzkezni... De iszonyat az a kép gregg sulkinról! Olyan ocsmány azon a képen! :D Válasszál légy szí másikat mert az iszonyatosan ilyesztő! :DD ._.

    VálaszTörlés