2013. jún. 9.

6.rész

*5 nappal később reggel Sky szemszöge*
Arra keltem,hogy Zayn átölelt.
-ÁÚ!-mondtam miközben hozzá nyúlt a bordáimhoz.
-Bocsi szépségem!-mondta sajnálkozó nézéssel.
-Semmi!-és fel tápászkodtam az ágyon.Felmentünk a konyhába és láttuk a bőröndöket.
-Miről maradtam le?-kérdeztem Saraht.
-Zayn nem szóltál neki,hogy pakoljon mert megyünk Hawaii-ra?-kérdezte kétségbeesve Zoe.
-Huppsz?Elfelejtettem bocsi!-mondta Zayn.
-Jó akkor mennyetek pakolni!Nyomás!-adta ki a parancsot Sarah és Emy.
-Oké!-mondtam Zaynel.
Lementünk vissza a szobába és Zayn elkezdett csókolgatni.
-Zayn pakolnunk kéne!Ha a lányok feljönnek és meglátnak minket akkor nagy baj lesz!-mondtam Zaynek.
-Kit érdekelnek a lányok!-mondta és húzogatta a szemöldökét.Mikor belekezdtünk volna...
-ÁÚ Zayn ez nekem fáj!-mondtam mivel hozzá ért a bordámhoz.
-Jaj bocsi megint elszúrtam.-mondta idegesen.
-Nem szúrtad el csak szerintem kicsit várni kéne ezzel a dologgal!-mondtam szomorúan.
-Akkor amikor meggyógyultál újra kezdjük!Oké?-vágta rá.
-Oké!-mondtam.Még csókolgatott egy kicsit és utána elkezdtünk pakolni.Mikor kész voltunk felmentünk reggelizni és felvittük a bőröndöket a többiekéhez.
-Mit csináltatok pakolás közben?-kérdezte Louis egy perverz mosollyal az arcán.
-Semmit!-egymásra néztünk Zaynel.
-Ú akkor Sky szerencséd van!-mondta Louis.
-Miért?-kérdeztem érdeklődő fejjel.
-Mert még 5 hétig leszel szűz!-viccelődött Louis.
-Ha nem lenne eltörve a bordám akkor most úgy de úgy megkergetnélek!-mondtam gúnyolódva.
-Hagyd csak majd én!ÁÁ gyere ide!-mondta Zayn és kergetni kezdte Louist.
-Zoe segíts!-kérte Louis Zoet.
-Komolyan haver egy csajtól kérsz segítséget?-mondta Zayn és elkapta Louist.Amíg bunyóztak Harry oda ment hozzájuk és bele lökte őket a medencébe.
-Ez nem ér!-mondta Louis és Zayn.
-Dee!-mondta Harry.
Kimásztak a medencéből és vissza jöttek.Ellenőriztük a bőröndünket és jött is Justin.
-Sziasztok!Mehetünk?-kérdezte Justin.
-Ja!-vágta rá mindenki.
Siettünk a hajóra amivel mentünk:








Mikor felszálltunk a hajóra volt olyan is,hogy fehér cápa simogatás.Louis futott és megkereste a cápa simogatót.Ez az egész úgy működött,hogy egy pasi lógatott egy véres húscafatot a tenger felett és egyszer csak kiugrik a cápa és meglehet simogatni.Pl.:Louis így csinált:

                              Justin feje:

-Te jó ég!-mondta Justin.
-ÁÁ!-mondta Sky miközben bele esett a vízbe.
-Úristen Sky!-mondta Zayn és meglátta a cápát aki Sky mögött jött nagy sebességgel.
-Segítsetek!-mondta Sky miközben kihúzta Zayn.
-Köszi édes!-mondta Sky és megcsókolta Zaynt.
-Megérkeztünk Hawaii-ra!Kedves utasaink kérjük önöket,hogy csomagjaikat keressék meg mert 2 perc és kiköt a hajó!-mondta be a mikrofonba a kapitány.
Mindenki megfogta a bőröndjét és leszálltunk a hajóról elmentünk a szállásunkra és ez a  látvány fogadott minket:


Kipakoltunk és kimentünk a strandra.Louis egyből a szörfdeszkákért ment mert lehetett bérelni.Bevitte és elkezdett deszkázni:

Harry ugrált egy hajóról:



Liam kapitányt játszott:

Zayn,Zack,Niall és Justin bementek fürödni,mi lányok átöltöztünk bikinibe és kifeküdtünk napozni.Justin és Niall megfogták Heathet és beledobták a vízbe.
-Ti nem vagytok normák!-sértődött meg Heath és vissza ment a szállásunkra.Niall utána ment.
*Heath szemszöge*
Vissza mentem a szállásunkra és leültem tévézni a nappaliba.Hallottam egy ajtó nyitódás és csukódást.
-Heath miért kaptad fel a vizet?-kérdezte Niall.
-Mind 1!mondtam és tovább néztem a tv-t.
Niall odaült mellém és bocsánatot kért.Megbocsájtottam neki.Felkapott és bevitt az egyik szobába.Letett az ágyra,bezárta az ajtót és vissza jött hozzám.Kikapcsolta a bikinimet és én meg levettem róla a gatyáját.Elkezdtük a folyamatot és mikor végeztünk felöltöztünk és vissza mentünk a partra.
-Jó volt?-kérdezte mikor már leültünk a plédre.
-Igen!-mondtam határozottan.
-Mi volt jó?-kérdezte Sarah.
-Semmi!-mondtuk egyszerre de ki volt írva az arcunkra,hogy hazudunk.
-Tudjátok azok akik elmentek 2 órára azok nem csinálhatták a semmit!-mondta Sky.
-Na most nem kell belemászni a magánéletünk be!-mondta határozottan Niall.
Láttam Justinnak nem tetszett ez a szitu de istenem nem tehetek róla.
-Niall ugye védekeztünk?-kérdeztem halkan.
-Ő nem!-kicsi szünetet tartott.-Igen!-mondta.
-Oké!-mondtam megnyugodva.Niall felkapott az ölébe és bevitt a vízbe és csókolgatni kezdett.
-Niall ugye te tudsz úszni?-kérdeztem.
-Igen!Miért?-kérdezte.
-Mert kicsit béna vagyok!-mondtam.
-Ha elsűlyecc akkor én felhúzlak!Életem szerelme!-mondta és kicsit pirultam.
Elkezdet pörgetni a vízben és Louis mikor ide nézett akkor elvesztette az egyen súlyát és leesett a szörfdeszkáról.
-Louis jól vagy:-kérdezte Zoe a partról.
-Igen!-mondta Louis és kijött a vízből.Letette a deszkát és bevitte Zoet a vízbe.A fiuk is kijöttek és ők is így tettek a lányokkal mint Louis Zoeval.A fiúk megcsókolták a maguk szíve csücskét és Justin miközben csókolóztunk lebukott a víz alá.Még kicsit pancsoltunk és utána hazamentünk.
Este kimentem egy kis éjszakai fürdőzésre és szerencsémre Justin jött ki.
-Szia!Miért jöttél ki?-intéztem felé a kérdésemet.
-Szia!Mert beszélni szeretnék veled..
-Miről?
-A mai napról.Először is bocsi,hogy beledobtalak a vízbe!Másodszor bocsi,hogy olyan furin viselkedtem.
-Először is semmi baj.Másodszor pedig miért is voltál ilyen furi?-mondtam és kérdeztem.
-Mert nem nagyon esett jól,hogy kijelentettétek azt a tudod mit!-mondta.
-Ja azt!Bocsi nem érdemelted volna meg!-mondtam.
-Semmi!-mondta és kihúzott a vízből.
-Na akkor mennyünk be!-mondtam.
-Oké!-mondtam.
Bementünk és rögtön elkaptam a fejemet mert Sarah és Harry szerelmeskedtek a nappaliban.
-Harry nem itt kéne ezt csinálni!-mondtam és felmentem Niallhoz.Niall megint bezárta az ajtót és elkezdett csókolgatni.Kicsatolta a melltartómat és lehúzta a bikinimet.Le toltam róla a gatyáját és elkezdtük a folyamatot.Niall olyan jól csókol!
-Szeretsz?-kérdezte a folyamatunk után mint egy kisgyerek.
-Igen mindennél jobban!-mondtam és megcsókoltam.
*Zoe szemszöge*
Bementünk a házba és Louissal felmentünk a szobánkba becsuktuk az ajtót és bekapcsoltuk a tv-t.Louis  felhangosította.
-Akarod?-kérdezte.
-Igen!-mondtam és benyúlt a pólómba és kicsatolta a melltartómat.Levette a pólómat és a gatyámat.Én is így tettem vele.Mikor végeztünk a mi kis kalandunkkal vissza vettük a tv hangját.
*Emy szemszöge*
Mi is felmentünk a szobába és Liam bezárta az ajtót.Neki lökött finoman a falnak,elkezdte csókolgatni a nyakamat utána ment lejjebb a ruhám megállította de nem sokáig mert letépte rólam és ment tovább.Lefektetett az ágyra és elkezdtük a folyamatunkat.
*Jess szemszöge*
Zack felkapott és felvitt a szobába.Beértünk a szobába és a lábával belökte az ajtót és ledobott az ágyra.Levette a pólóját és az enyémet is.Mikor már nem volt rajtunk ruha benyitott Heath.De rögtön ki is ment.Mikor végeztünk lementünk a nappaliba a többiekhez.
*Heath szemszöge*
Mindenkinek jó kedve volt kivéve Skynak,Zaynek és Justin.Megnéztünk egy filmet és végig Niall kezét fogtam.Olyanok voltunk mint a kis elsősök.De nem érdekel nekem így jó.Ez a nap volt életem legjobb napja.
A szerelmemmel Hawaii-n vagyok.Elmentünk aludni és Niall átölelt hátulról és így aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése