2013. jún. 8.

5.rész

*Sky és Zayn szemszöge*
Mikor nézegettük a képeket akkor láttam,hogy Zayn majdnem lekapott egy csajt.Mikor jobban megnéztem láttam,hogy egy kicsit ismerős a csajszi!Mint később kiderült Bianka volt az.Le szaladtam a szobámba és sírni kezdtem.Valaki kopogott.
-Ki az?
-Én!
-Ki az az én?
-Zayn!Beengednél?
-Nem!Menny innen nem is akarlak látni!!
-Tényleg?Akkor most köztünk mindennek vége?
-Nem tudom!De én szeretlek csak tudod azért nem  esett jól!Ja és nem is akármilyen csaj hanem Bianka volt az az ősi ellenségünk!De neked nem is számítok!
-De dehogynem!Lécci engeddj be!
-Nem!
Valaki benyitott és kicsit durva voltam vele.
-Nem megmondtam,hogy menny innen?
-Oké de nem kell leharapni a tesód fejét!-mondta Heath.
-Ja csak te vagy az?
-Meg.....!-és betólta Zaynt.-Beszéljétek meg!-kiment és ránk zárta az ajtót.
-Heath engedj ki!!-mondtam.
-Nem!-jött vissza a válasz.
-Lécci beszéljük meg!
-Nincs semmi mondani valóm számodra!
-De lécci Sky!
-Oké meghallgatlak!
-Na akkor nem is történt semmi csak Bianka akart megcsókolni én NEM!
-Oké?!
-Na akkor kibékülünk?
-Hát..Nem!
-Szent a béke?-kérdezett Heath az ajtó másik oldaláról!
-Nem és én most elmegyek!
-Mi?-kérdezte Heath és Zayn.
-Vissza megyek New York-ba és ne gyertek utána mert egyedül akarok lenni és ha utánam jöttök elmegyek vagy levetem magam a hídról!-mondtam összepakoltam és elmentem a reptérre.
-Ezt nem hiszem el minden az én hibám!Nem kellett volna megnéznünk azokat a rohadt képeket!-mondta szomorúan Heath.
-Nem ez nem a te hibád!Csak is az enyém mert én adtam majdnem csókot Biankának!-mondta Zayn és leült mellém az ágyra.
-Amúgy miért utáljátok ennyire Biankát?-kérdezte Zayn.
-Mert amikor iskolások voltunk mindig versengett.Pl.:Beleragasztotta a hajunkba a rágót,hozzáragasztott a székhez és mindig gúnyolt minket mert mi okosak voltunk ő meg nem!Na és ezt nem hagyhattuk ennyiben ezért mi is kitaláltunk ilyeneket!Mi olyanokat találtunk ki!Pl.:Amikor leült a székére ráömlött valamiféle trutyi,mivel félt a pókoktól ezért a pólójába tettünk egyet elkezdett össze-vissza szaladgálni,toporzékolni és cetliket ragasztottunk a ruhájára,hogy csípj meg,rúgj belém,idióta vagyok stb.-sorolta el Heath
-Hát most már értem!
-Na akkor,hogy szeretnéd vissza hozni?-kérdezte.
-Még nincs ötletem!
-Hát akkor gyorsan kell cselekedned mert 5 nap és megyünk nyaralni Hawaii-ra !-mondta Heath.
-De nem tudom hogyan mert ha utána megyek akkor vagy elmegy vagy leveti magát a hídról!-mondtam el idegesen.
-Akkor úgy csináljuk,hogy ne tudja meg!Elmegyünk utána komppal!Csak az a baj,hogy 20 perc és indul a komp!Mondjuk a jó hír pedig az,hogy Sky gépe csak 1 óra múlva indul!-mondta Heath mikor megnézte az interneten.
-Akkor induljunk!
-Amúgy hová ment Sky egy bőrönddel a kezében?-kérdezte Harry mikor lementünk Heathel a lépcsőn.
-Hát vissza ment New York-ba és most akarunk utána menni gyertek ti is!-mondta Heath.
-Ok nem kell kétszer mondanod!-mondta mindenki.
Futottunk a kikötőhöz mert elég közel lakunk hozzá.Pont elértük a kompot és 2 óra múlva New York-ban is voltunk.Fogtunk 2 taxit és már 10 perc múlva otthon is voltunk.Nem volt kulcsunk de szerencsére itthon volt a házvezető nőnk és beengedett minket.Fél óra múlva megjött Sky is és behozta a bőröndjét.Mikor bejött még nem tudta,hogy itt vagyunk.Felment a szobájába,leült az ágyra és elkezdett sírni,hogy ő mindig olyan pasikat fog ki akik megcsalják.Sajnáltuk Skyt.Heath felment  utána és szerintem megbeszélték a dolgokat.
*Heath szemszöge*
-Kipp-kopp!Bemehetek?
-Ki az?-kérdezte Sky.
-Heath!
-Nem megmondtam,hogy ne gyertek utánam?
-De csak tudod nem is csalt meg Zayn!
-Nem érdekel!Ha bejössz kiugrok az ablakon!
Már későn szólt mert nyílott az ajtó és Sky kiugrott a 2. emeletről:http://26.media.tumblr.com/tumblr_l04hmmYAYq1qbok1mo1_r1_400.gif
-Skacok hívjatok mentőt!
-Miért?-kérdezte Niall.
-Sky leugrott a másodikról!-kiabálta Heath miközben futott le a lépcsőröl egyenesen Skyhoz.
-Mi?-kérdezték a többiek és rohantak ki ők is.
Miközben Niall hívta a mentőket én Justin vállán sírtam szó szerint.Zayn meg letérdelt Sky mellé és ő is már sírt.A többiek döbbenten álltak az ajtóban és már ők is könnyeztek.
-Ez az én hibám nem szabadott volna benyitnom hozzá!-mondtam Justinnak aki próbált vígasztalni.Niall letette a telefont és rá 2 perc múlva itt is voltak a mentősök.Zayn és én beültünk a mentőautóba Skyal a többiek pedig taxival jöttek utánunk.
*A kórházban Zayn szemszöge*
Mikor betolták Skyt a kórházba megállapították,hogy bordatörése van.Bevitték egy kórterembe és azt mondta az orvos,hogy kettesével belehet menni hozzá.Bementem hozzá Heathel.
-Heath az én hibám volt,hogy elment!Ha valami baja lesz nem tudom,hogy hogy fogom elviselni!Ha meghalna tudd én a pokolból vagy a mennyből is vissza hoznám és ha nem menne akkor én is utána mennék!Nem lenne nélküle életem!-mondtam.
-Ne is gondolj erre!Amúgy állítólag ezt hallja!-mondta Heath
-He....ath?-kérdezte kómásan Sky.
-Igen?-kérdezte Heath.
-Zayn itt van?-kérdezte.
-Zayn!Gyere valaki beszélni szeretne veled!Ja és én most ki is mentem!-mondta Heath és kiment.
-Szia Sky!-mondtam.
-Szia Zayn!Amúgy amit Heathnek mondtál azt komolyan gondoltad?-kérdezte.
-A legkomolyabban!SZERETLEK Skyler Meggi Jonshon!
-Én is SZERETLEK Zayn Jawadd Malik!
-Ne halj meg Sky!Ne hagyj itt!Csak most kaptalak vissza!-mondtam sírva mert Sky lecsukta a szemét.
-Nem haltam meg te hülye!Csak pihenek!-mondta és vissza csukva maradt a szeme.Bejöttek a többiek is és megnézték Skyt.Harry hozott neki egy zsiráfos plüsst!












-Köszi de nem kellet volna!-monta Sky.
-De!-mondta Harry.
Bejött az orvos és mondta,hogy ha minden jó akkor Sky már ma hazajöhet!
-Jaj de jó!-mondta Sky.
-De nagyon figyelni kell rá!-mondta az orvos.Kiment az orvos és mindenki bejöhetett.
-Na akkor vissza jössz velünk Londonba?-kérdeztük egyszerre.
-Hát persze!-mondta Sky.
Vissza mentünk a házunkhoz és összepakoltuk Sky cuccait és már mentünk is a kikötőbe a kompra.
-Amúgy hogy hogy ti előbb ott voltatok New York-ban mint én?
-Hát úgy,hogy a komp az gyorsabb a repülő!-mondta Jess.
-Ezt már hallottam de nem hittem el!
Mikor hazaértünk akkor bekapcsoltuk a gépet és vicces képeket nézegettünk!

PL.:



















































































Beesteledett és elmentünk aludni.

1 megjegyzés: