2013. jún. 28.

11.rész

Bocsi megint 3-4 napot késtem ez azért volt mert vártam a komijaitokat,hogy most Justint meg-e csókolja Heath de nem írtatok!Ez kicsit elkeserített és remélhetőleg ennél a résznél több komit kapok az 5-nél!Ja tényleg még hozok nektek egy új rész vasárnap mert ugye júli 1.-től nem leszek 7.-ig mert Horvátországban leszek.Na akkor nem is húzom tovább az időt Jó Olvasást!

*Reggel Niall szemszöge*
Felkeltem de Heath nem volt mellettem.Kimentem a nappaliba és találkoztam a többiekkel.
-Hol van Heath?-kérdeztem.
-Ja Justinnál aludt!-válaszoltam a kérdésemre.
-Amúgy hallottam amikor Justin és Gregg beszélgetnek!-mondta Sarah és elmondta az egészet amit hallott.
-Aha!Mindjárt jövök!-mondtam és átmentem Justinhoz.Bekopogtam és Heath nyitott ajtót.
*Heath szemszöge*
Megkérdezte Justin,hogy meg-e csókolhat.Nagy nehezen bele egyeztem.Ajkaink egyre közeledtek egymáshoz feltett az asztalra és megcsókolt:

Mikor szét váltunk kopogtak.
-Majd én nyitom!-mondtam leszálltam az asztalról és kinyitottam az ajtót.Niall állt előttem.
-Heath gyere velem!Most!-mondta mérgesen.
-De miért?-kérdeztem.
-Mert Justin megszeretne szerezni magának!
-Ezt honnan veszed?
-Sarah mondta reggel mert hallotta amikor Gregg és Justin rólad beszéltek.
-Oké akkor egy pillanat addig gyere be össze pakolom a cuccom.-mondtam Niallt beengedtem és megpofoztam Justint.
-Olyan egy önző alak vagy!Ja és elfelejthetsz!-mondtam össze pakoltam Niallal és Manóval pedig vissza mentünk a házunkba.
-Szia Heath!Mi a baj?-kérdezte Gregg kocogás közben.
-Tudod te azt!Mit is mondtál Justinnak?
-Ja,hogy innen fúj a szél!Heath én csak ötleteket adtam Justinnak!-mondta és lehajtotta fejét.
Nem foglalkozva vele bementünk a házba és én már mentem is a szobámba.És zokogni kezdtem.Kopogtak.
-Heath bejöhetek?El vagyok!
-Igen gyere.
-Mi a baj?
-Tudod Justin csak azért akart megcsókolni,hogy bevigyen a szobájába!Innen már leesett?Niall átjött és elmondta amit Sarah hallott én egy mérges felindulásból felpofoztam Justint,összepakoltam,hazajöttünk és most pedig itt zokogok!Szánalmas vagyok!
-Nem vagy az én is ezt csináltam volna a helyedben!Ezért ne legyél összetörve!Nem kell vele foglalkozni!Mert ha nem az eseted akkor nem kell aggódni,hogy elcsábít!Ugye nem az eseted?
-Ő...!Talán!-mondtam és elgondolkoztam El mondatain egyre csak visszhangoznak a fejemben.
-Feltudlak vidítani!Elmehetnénk a plázába!De előbb gyere öltözz át!-mondta keresett egy ruhát a szekrényemben és felvettem azt.Ebbe mentem el a plázába:


                                                 El pedig ebbe jött:


Elmentünk a plázába és találkoztunk Biankával és a csicskáival.
-Szia Heath!Mi van most nem olyan nagy a képed?Nincs kinek tenni a fejed?
-Tudod nagyon elegem van belőled!
-Tudom és ez most a tied!Csajok mehet!-mondta.A csicskái kezében volt egy áfonyadzsúsz egy torta és az áfonyadzsússzal leöntöttek a tortát meg a képembe nyomták.El meg csak tátott szájjal figyelte ezt az egészet.
-Tönkre fogom tenni az életedet!-mondta és elmentek.
Én meg sírva hazamentem Ellel.Haza felé Justinnal találkoztunk.
-Heath mi történt veled?-próbált szóra bírni de nem vettem figyelembe és elmentem mellette szó nélkül.
-Heathet leöntötték dzsússzal és tortát nyomtak szegénynek az arcába.-mondta Justinnak El.
-El jössz?-kérdeztem.
-Igen!-mondta és már jött is utánam.
Bementünk a házba és Louis oda jött hozzám.
-Heath!Mi történt miért vagy leöntve és mit keres rajtad egy torta szelet?-kérdezte aggódva.Tudjátok Louis olyan mintha a nem létező bátyám lenne.
-Elmondom ha átöltöztem.-mondtam és elmentem a szobámba.
-Szia hercegnőm.....!Bianka volt ugye?-kérdezte Niall.
-Igen!-mondtam odajött hozzám és megölelt.Ő is trutyis lett de nem zavarta.
-Átöltözök!-mondtam és felvettem ezt a ruhát:


Vissza mentünk Niallal a nappaliba és leültem a kanapéra.Mindenki odajött és elmondtam nekik,hogy mi történt és még azt is,hogy tönkre akarja tenni az életemet.
-Na és akkor,hogy fogjuk megbosszulni?-kérdezte Sky miközben dörzsölgette a kezét.
-Hát szerintem sehogy!Úgy sem bír tönkre tenni!-mondtam magabiztosan.
-Abban nem lennék olyan biztos valahogy próbálkozni is fog és lehet,hogy sikerrel jár!Szerintem először azoknak az életét teszi tönkre akik fontosak neked aztán jöhet a te életed amikor már összeomoltál!-mondta Jess.
-Igazatok van!Nem fogom hagyni,hogy egy kislány tönkre tegye az egész életem!-mondtam és gondolkozni kezdtünk,hogy tudjuk vissza adni.
-Mi lenne ha kihívnánk a parkba és ragasztóval,festékkel,vízzel és valami undorító trutyival amit vízi bombákba tennénk és azzal megdobálnánk?-kérdezte Louis.
-Oké ez jó ötlet!Én elkezdem kikeverni a trutyit Niallal ti meg szerezzetek ragasztót,vízi bombát és festéket!-mondtam és kiadtam parancsot.
-Oksa "főnökasszony"!-mondta Justin.
-Justin téged ki engedett be?-értetlenkedtem és kihangsúlyoztam a "ki" szócskát.
-Sarah.-vágta rá és mutatott a lépcsőn ülő lányra.
-Mind 1!Ha többen vagyunk akkor gyorsabban végzünk!-mondtam.A többiek elmentek ragasztóért,vízi bombáért és festékért.Justin,Niall és én pedig elkezdtük keverni egy nagy tálban a trutyit.Mindent amit találtunk beleöntöttük.Undorító lett a végeredmény.
-Heath!Nézd én sajnálom!Kérlek bocsáss meg!-mondta kiskutya nézéssel.
-Tudod Justin megbántottál!De nagyon!-mondtam és potyogni kezdtek a könnyeim.
-Justin lécci hagy most békén!Én egy szánalmas ember vagyok aki mindig mindent elront.-mondtam és elszaladtam a szobámba.
-Heath engedj be!Kérlek!
-Gyere!
Justin leült mellém és "megvigasztalt",hogy én nem vagyok szánalmas hanem egy csodálatos lány vagyok.
-Na gyere menyjünk fel!-mondta és felmentünk Niallhoz.
-Na hercegnőm "szent a béke"?-kérdezte Niall.
-Hát..!Igen.-bizonytalanodtam el kicsit.
-Hali mindenkinek!-mondták a egyszerre a többiek.
-Sziasztok!-mondtuk mi is egyszerre.
-Na akkor mindent megvettünk!Kezdőthet a töltés!Itt vannak a kesztyűk is!-mondta Sky és át adta a ragasztót,festéket,vízi bombát és a kesztyűket.
Megtöltöttük őket és kimentünk velük a parkba.Felhívtam Biankát és 10 perc múlva itt is volt.A többiek:Emy,Zoe,Sarah,Sky,Jess,Zack,Harry,Niall,Justin,Louis,Liam,Zayn és Gregg,El,Dani,Perri is csatlakozott hozzánk,elbújtak a bokrokba és a fák mögé.
-Na mit szeretnél?-kérdezte szemforgatás közepette.
-Ezt!Most!-mondtam a többiek kiszaladtak a bokrok,fák közül és megdobálták Biankát vízi bombákkal.Én is csatlakoztam hozzájuk.
-Na ezt kapod ha Heathel packázol!-mondta gúnyolódva Harry.
-De én nem csináltam semmit!-mondta ártatlan bárányka nézéssel.
-Nem versz át minket!-mondtuk egyszerre és tovább dobáltuk.
-Na szerintem elfogytak a bombák!-mondta szomorú fejjel Jess és Zack.
-Egy még maradt!-mondtam megfogtam és megdobtam Bianka fejét.
-Na látjátok így kell ezt!-mondtam és lepacsiztam mindenkivel.
-Heath sajnálom amit tettem veled!-mondta Bianka sajnálkozóan.
-De azt nem értem miért utálsz ennyire?
-Emlékszel amikor New York-ba költöztetek és barátok voltunk?
-Igen!?
-Na akkor meghívtalak a szülinapomra Gregg volt a legjobb barátom és te elvetted tőlem pont a szülinapomon!-mondta pityeregve.
-Sajnálom én ezt el is felejtettem.Megtudsz nekem bocsájtani?
-Igen!-mondta.Megöleltem volna csak szegénykém tiszta tutyi lett és nem szerettem volna én is az lenni megint.
-Amúgy nem beszélnél Greggel,hogy nem-e szeretne összejönni velem?-kérdezte halkan,hogy senki ne hallja csak én.
-Megpróbálok!-mondtam.Elköszöntem Biankától és haza felé vettük az irányt.
-Gregg!Beszélhetnék veled?-kérdeztem.
-Igen!Mit szeretnél?
-Neked ki teccik?
-Nem is tudom...!
-Bianka?
-Hm?????
-Km...!Nem szeretnél járni vele véletlenül?
-Hát..!
-Az én kedvemért!Lécci most már megváltozott!
-Na jó!
-Akkor igen?
-Igen akkor igen!-mondta és kitört belőle a röhögés.
Hívtam Biankát.Kicsöng.
-Szia Heath!
-Szia!Valaki beszélni szeretne veled!
-Ki?
-Adom!Oké?
-Oké!
-Szia Bianka!Gregg vagyok!
-Szia Gregg!
-Járnál velem?
-Igen!
-Akkor találkoznánk Heathék házában?Ha nem baj?-nézett rám Gregg.Aprót bólintottam,hogy nem lesz gond.
-Aha!Akkor 10 perc és ott vagyok!
-Oké!Szia!
-Szia!-mondta és letette.Vissza adta a telómat és mentünk hozzánk.10 perc múlva már itt is volt Bianka.Greggel elmentek.Mi pedig elfoglaltuk magunkat.Pl:Sarah-Harry twittereztek,Zoe-Louis dalt írtak ,Emy-Liam tv-t néztek,Sky-Zayn elmentek a parkba,Jess-Zack kutyát sétáltattak,én és Niall kivittük Manót az udvarra amíg Manó játszott Justinnal addig Niall és én elfeküdtünk a pázsiton és néztük a naplementét.
Mikor a többiek megunták amit csináltak plédeket hoztak ráfeküdtek és így együtt nézhettük a gyönyörű csillagos eget.
-Ott egy hulló csillag!Bárcsak.......!-mondtam.(Ezt nem mondom meg mert akkor nem fog teljesülni! :P ♥♥)
-Ott van még egy!-mondta Justin is.
Még nézegettük a csillagokat és csillagnézés közben elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése