2013. jún. 19.

8.rész

*Sarah szemszöge*
A reptéren Harry és Niall kiabáltam nekünk de ügyet sem vetve rájuk fel szálltunk a repülőre én egyedül ültem Heath meg Justin mellett.Először furcsálltam,hogy Justin is jött velünk de nem nagyon tudtam figyelni rá mert az agyam nem tudott másra gondolni csak a Harrys ügyre.Mondjuk Justin nem tudom,hogy tudta Heathet megnevettetni.Mind 1 de legalább neki mosolyt tudott varázsolni az arcára.Leszállt a gép valami furi érzésem volt mintha valaki követne minket.De lehet,hogy megőrültem mert nem volt senki mögöttünk.Fogtunk egy taxit és mentünk is haza.Bementünk a házba és apáék már haza is jöttek.
-Hát ti,hogy hogy itthon vagytok?-kérdezték döbbenten.
-Nem is örültök a lányaitoknak?-kérdeztük egyszerre.Justin meg hallgatott mögöttünk.
-De... csak meglepődtünk,hogy itthon vagytok!-mondták.
-Valakit beszeretnék mutatni!-mondta Heath és bemutatta Justint.
-Szia én Mr.Jonshon vagyok de szólíts Paulnak!-mondta apa.
-Szia én Mrs.Jonshon vagyok de szólíts Mollynak!-mondta anya is.
-Jó napot Molly és Paul én Justin Bieber vagyok.-mondta Justin.
-Heath és ő a barátod?-kérdezte anya és apa miután kezet ráztak Justinnal.Heathet és engem a barát szónál elkapott a sírás.
-Mi történt?-rögtön kérdezték apáék.
-Niall és Harry csókolóztak Biankával a szemünk láttára!-mondtam sírva.
-De kicsikéim nem vártátok meg még tisztázzák magukat?-kérdezte anya miközben megfogta a kezünket.
-Nem!De mit tudtak volna mondani?-kérdezte Heath miközben fogta anya és Justin kezét.
-Tudjátok azt mondhatták volna el,hogy ki kezdeményezett!-mondta megint anya.
-Én ezzel nem értek egyet drágám!Ha bántani merik a lányaimat velem gyűlik meg a bajuk!-mondta apa.
-Oké szívem!Na mi el mentünk a boltba!-mondta anya.
-Justin ha idejönne az a Harry és az a Niall akkor ne engedd be őket!Ja és vigyázz a lányaimra-mondta apa.
-Oké Paul és vigyázok rájuk!-vágta rá Justin.Kimentek anyáék és mi elkezdtünk beszélgetni.
-Mindjárt jövök csak elmegyek megmosni az arcomat!-mondtam és elindultam a mosdóba.
-Én is megyek!-mondta Heath és ott hagyta Justint.Csengettek.
-Justin kinyitnád?-kérdezte Heath.
-Igen.-mondta és kinyitotta az ajtót.
*Niall szemszöge*
Becsöngettünk és Justin nyitott ajtót.
-Justin?Te,hogy kerülsz ide?-kérdeztem idegesen.
-Heath kérte,hogy jöjjek vele.-mondta határozottan.
-Justin ki az?-kérdezte Heath.
-Niall és Harry.-mondta vissza Justin.
-Ne engedd be őket!-szólalt meg Sarah is.
-Oké!Hát fiúk nem jöhettek be!Nem csak azért mert a lányok mondták hanem az apjuk kérte,hogy ne engedjelek be titeket.-mondta és becsukta az ajtót.
-Sarah!Kérlek nyisd ki az ajtót!-kiabálta Harry.
-Sziasztok ti kik vagytok?-kérdezte egy nő mögöttünk egy férfival.
-Én Niall Horan.-mondtam.
-Én meg Harry Styles.-mondta a mellettem álló göndörke.
-Én Molly vagyok és ő itt a férjem Paul.-mondta Molly.
-Na és ti beszeretnétek menni?-kérdezte Paul.
-Igen!-mondtuk egyszerre.
-Hát akkor sajnálom de nem mehettek be!Aki össze töri a lányaim szívét az csak a holttestemen keresztül mehet be!-mondta Paul határozottan.
-De nyugodtan bejöhettek!Ne is figyeljetek rá kicsit morcos!-mondta Molly.
-Szívem kinek az oldalán állsz?-kérdezte szomorkás fejjel Paul.
-A sajátomén!-mondta és betessékelt minket.
-Megjöttünk.-mondta Molly és letette a csomagokat a konyhába.
-Sziasztok!-hallatszott a nappaliból 3 hang.
-Valakik beszélni szeretnének veletek!-mondta ismét Molly.
-Ugye nem engedtétek be a fiúkat?-kérdezte Sarah.
-De!-mondta Paul.
Mikor beléptünk a nappaliba akkor a lányok magukra húzták a takarót és így nem tudtuk megmondani,hogy melyik-melyik.Molly mondta,hogy üljünk le melléjük a kanapára és beszéljük meg a dolgokat.Ők felmentek mi meg leültünk a lányok mellé és belekezdtünk a mondanivalónkba.
-Heath ugye tudod,hogy nem én kezdeményeztem hanem Bianka és,hogy én nem is akartam megcsókolni?
-De megcsókoltad és úgy látszott nagyon élvezted.-mondta és hallottam,hogy szipog.
-Figyelj én nem akartalak "megcsalni" de Bianka tudod milyen erőszakos!
-Tudom!De legalább azt hittem,hogy nem csókolod meg.
-Ez ugyan így vonatkozik Harryre!-szólt közbe Sarah.
-Megbocsájtok ha ezt végig hallgatod és nem vered meg Justint!-mondta Heath.
-Na ez rosszul kezdődik!-vágtam rá.
-Emlékszel amikor Jess szülinapja volt?
-Igen.Miért?
-Mert amikor reggel felkeltem és meg fordultam akkor megcsókoltam Justint.
-MI.......?-kérdeztem egyszerre Harryvel és Sarahval.
-Jól hallottátok.De ez egy véletlen volt nem úgy mint Bianka!-mondta vissza egy kicsit durván.
-Oké akkor ha most nem verem péppé Justint akkor meg bocsáltassz?
-Igen és ha elfelejted ezt az egészet.
-Oké!Szerelmem!-mondtam és megcsókoltam Heathet.Már hiányzott a csókja.
*Harry szemszöge*
Niall és Heath kibékültek na most jövök én.De lehet nem járok sikerrel mert kicsit durvákat vágott a fejemhez Sarah még Hawaiin.
-Sarah ugye tudod,hogy szeretlek és,hogy nem önszántamból tettem?
-Igen tudom,hogy szeretsz de élvezted az a csókot!Nem?
-Nem!Ezt most őszintén mondom!
-Tudod Harry egy mázlid van!
-Mi?
-Hogy szeretlek!De ígérd meg,hogy többet nem csalsz meg!Oké?
-Oké!-mondtam végül és megcsókoltam.
-Akkor vissza jöttök velük Londonba?-kérdezte Niall.
-Igen!-mondták egyszerre.
*Eközben Hawaiin Emy szemszöge*
Mikor vissza mentünk a szállodába elkezdtünk pakolni mert ez volt az utolsó napunk Hawaiin.Csengettek...
-Megyek!-mondtam és kinyitottam.Nem hittem a szememnek!
-Bianka.....?Te mit akarsz?-kérdeztem flegmán.
-Hol vannak a pasikáim?-kérdezte,félre lökött és bejött a házba.
-Na menj innen most!-szóltam rá idegesen.
-Nyugi van!Niall Harry!Megjöttem!-mondta a kis r*b*.
-Tudod nincsenek itthon!-mondtam újra flegmán.
-Hol vannak?
-New York-ban!
-Mit keresnek New York-ba?
-Heathet és Saraht.
-Minek?
-Mert  szeretik őket!
-Mi?
-Jól hallottad!Vagy inkább ismételjem meg?
-Nem kell!Most elmegyek!
-Nyugodtan!Nem fogsz hiányozni!-mondtam és becsuktam az ajtót.
-Ki volt az?-kérdezték a többiek az emeletről.
-Bianka!-válaszoltam undorodva.
*Sky szemszöge*
Mikor pakoltam Zayn odajött mögém és megfogta a derekamat.
-Zayn gyere te is pakolni!-mondtam.
-Nekem jobb ötletem van!-mondta és húzogatta a szemöldökét.Elment bezárta az ajtót a bőröndömet letette a földre és elkezdett csókolgatni.Levette a ruháimat és mikor már nem volt rajtunk semmi elkezdtük a folyamatunkat.


Mikor végeztünk elkezdtünk pakolni.Mindenki kész volt és elindultunk a reptérre.
Felszálltunk a gépre és hamarosan megérkeztünk Londonba.
-Kérjük utasainkat kapcsolják be öveiket.Hamarosan leszállunk!-mondta az egyik nő.
-Ne megfogunk halni!Zayn tudnod kell,hogy mindennél jobban szeretlek!-mondtam miközben elkezdtem tépni az övet.
-Kicsim nyugi!Amúgy meg bámulnak minket és ez jelent valamit a repülőn!Nem is zuhanunk le mert ez csak azt jelenti,hogy leszállunk!-mondta el aranyosan Zayn.Mikor körbenéztem tényleg néztek az emberek.
-Maguknak nincs jobb dolguk?-intéztem feléjük a kérdésemet.Leszállt a gép kicsit megnyugodtam és mentünk is haza a limóval.Hazaértünk és megláttuk a kanapén Justint,Heathet,Saraht,Niallt és Harryt.
-Szent a béke?-kérdezte Louis.
-Igen!-mondták egyszerre.
Kipakoltunk adtunk enni és inni az állatoknak és mentünk is aludni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése