2013. máj. 25.

2.rész

*Reggel*
Felkelt mindenki kivéve Heath,Sarah és Sky.
-Ki akarja felkelteni Skyt,Saraht és Heathet?-kérdezte Jessi.
-Én keltem Saraht!-mondta Harry és már szaladt is le a vízalatti szintre.
-Én Skyt keltem fel!-mondta Zayn és szaladt Harry után.
-Én meg Heathet!-és Niall már futott is a fiúk után.
*Sarah szemszöge*
Arra kétlem,hogy valaki átölelt.Megfordultam és Harryt láttam magam mellett.
-Szia Harry te mit keresel az ágyamban?
-Tudod már tegnap kérdezni akartam tőled valamit csak nem volt rá időm!-kezdte Harry.
-Igen és mi lenne az?-kérdeztem.
-Sarah Jonshon lennél a barátnőm?-kérdezte egy mosollyal az arcán.
-Igen igen igen!!-vágtam rá egyből és megöleltem.

Harry egyszer csak megcsókolt.Csókja lágy és szenvedélyes volt.
Felkeltem felöltöztem és kimentünk a többiekhez.
-Hol vannak a lányok meg a fiúk?-kérdeztem.
-Hát Zayn és Niall kelti a lányokat!Nem fogjátok elhinni mit láttam az este!
-Niall és Heather csókolóztak!-mondta vigyori fejjel Louis.
-ŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!! MIIII????-kérdeztük mindannyian.
-Nem hiszem el!Hazudsz!-mondta Sahra.
-De ez igaz a saját szememmel láttam!-mondta Louis.
-Mint amikor azt állítottad,hogy Harry beöltözött lánynak és futkározott a házban??-kérdezte Liam.
-Az meg is történt!-mondta Harry és Louis.
-Ez nem is így történt!Azt játszottuk Louissal,hogy én lánynak öltözve futkározok Louis meg kiabál utánam: "Gyere ide bébi had szeretgesselek meg!! "-mondta el Harry.
Na itt szakadtunk a röhögéstől!
*Sky szemszöge*
Reggel arra ébredtem,hogy Lori megszólalt:
-Sky Sky itt van Zayn!! Ébredj Ébredj!!!
-Mi?-mikor kinyitottam a szememet ott állt a falnak dőlve és nézte milyen édesen alszok.
-Jó reggelt álomszuszék!-szólalt meg Zayn.Jött volna közelebb de Lori elé repült ezzel a mondattal:
-Vigyázz mit csinálsz mert figyelek!!-és vissza szállt a helyére onnan figyelt minket.
-Oké!?-szólalt meg Zayn.
-Te amúgy miért is jöttél be??-kérdeztem.
-Hát,hogy felkeltselek!Meg ezért!-közelebb jött és megcsókolt.Csókját szavakkal el sem lehet magyarázni!
-Fúj!-mondta Lori és a lábát a szeme elé tette.
-Sky lennél a barátnőm?-kérdezte Zayn.
-Hát persze!-a nyakába ugrottam megpusziltam,felöltöztem és lementünk a többiekhez.Felfele menet találkoztunk Heathékkel és 4-en mentünk fel a konyhába.
*Heath szemszöge*
Reggel hallottam egy ajtónyitást és egy ajtócsukódást.Valaki hozzám bújt és egy csókkal keltett.
-Jó reggelt hercegnőm!-mondta Niall.
-Jó reggelt macikám!-mondtam mosolyogva.
-Akkor mi most együtt vagyunk?-kérdezte.
-Úgy néz ki!-mondtam és megpusziltam.Gyors felöltöztem és fel mentünk a többiekhez.Közben találkoztunk Zaynel és Skyal.Mikor felértünk a konyhába mindenki röhögött valamin de mi lemaradtunk róla.Úgyhogy megkérdeztem tőlük:
-Ti min röhögtök?
Mindent elmeséltek és mi sem tudtuk röhögés nélkül végighallgatni!Annyira röhögtünk,hogy leestem a székről.Niall felhúzott és megcsókolt.
-Louis most nem hazudtál!-mondta Liam.
-Mi?-kérdeztem érdeklődő fejjel.
-Hát Louis látott titeket csókolózni este a konyhában.-mondta Harry.
-Ezt nem tagadjuk le.Ja és mi most már egy pár vagyunk!-mondta Niall.
-Ha már itt tartunk akkor nekünk is be kell jelentenünk valamit!-mondta egyszerre Harry-Sarah és Zayn-Sky.
-Mi is együtt vagyunk!-mondták ki végül.
-Víí!-mondtam odaszaladt a csajokhoz és megöleltem őket.
-Mi lenne ha elmennénk sátrazni,biciklizni és túrázni?-kérdezte Louis,Liam és Jessi.
-Oké!-vágtuk rá mindannyian.
-Megyek szólni Zoeéknak és Justinnak!-mondta Heath.
-Mi addig összepakolunk!-mondták a skacok.
Kimentem az ajtón és Zoeval,Emyvel,Justinnal és számomra idegen sráccal találkoztam.Épp jöttek hozzánk.
-Sziasztok-köszöntem.
-Szia Heath!-köszöntek vissza és utána rögtön kérdezte Justin.-Hová mész?
-Hozzátok,hogy nincs-e kedvetek eljönni velünk sátrazni,biciklizni és túrázni?-vágtam rá.
-De lenne!Csak az a baj,hogy egy sátrat tudunk vinni az nem baj?-mondták.
-Nem nekünk van még +2 sátrunk.-mondtam.
-Ok akkor mikor megyünk és mit vigyünk?-kérdezték.
-Hát túrázásra,sátrazásra és biciklizésre megfelelő cuccok meg hálózsák,gyufa,zseblámpa stb.Ja meg biciklit is hozzatok.
-Köszi akkor mi megyünk is pakolni majd a beszállás előtt bemutatjuk a bátyjánkat is!
-Ok akkor majd talizunk!
Visszamentem a házba és Harry kérdezte:
-Már meg is jöttél?
-Igen mert találkoztam velük a kapuban.
-Aha értem!
*1 óra múlva*
Kész is voltunk.Csajok ruhája:

   Ez volt Sarahn:









    Ez volt Jessen:










   Ez volt Skyon:










   Ez volt Heathen:









   Ez volt Emyn:








                                                                         


  Ez volt Zoen:








Feltettük a kocsikra a bicikliket és már is kérdezte Louis és Jessi:
-Mehetünk?.
-Mindjárt csak egy kis figyelmet szeretnék kérni!Ő itt a bátyjánk: Zack!-mondta Emy és Zoe.
-Oké szia én Jessi vagyok és ők itt a nővéreim:Sky,Sahra és Heath.Ja és a One Direction.
-Sziasztok!-mondta a fiú.
-Na akkor beszállás! 3 kocsival mentünk.Heath vezette a Hummert Sarah a BMW-t Emy pedig a sajátjukat.
A Hummerben Heath,Niall,Justin,Liam,Jessi,Louis,Manó,Mex és Dagi ült.A BMW-ben Sarah,Harry,Zayn,Sky,Lori,Szőrmók és Marci.A harmadik kocsiban Emy,Zoe és Zack.
Az út nagy része csendben telt!De egyszer csak Jessica megszakította a síri csöndet.
-Szerintetek tetszek Zacknak?-kérdezte Jess.
-Hát nagyon bámult amikor kijöttél a házból!Szerintem igen!Szerintetek fiúk?-mondta és rögtön kérdezte Heath.
-Én egyet értek Heatherrel!-mondta Justin.
-Mi is!-mondta Louis,Liam és Niall.
Ilyen utakon mentünk végig amíg nem értünk el egy tisztásra:



-Megérkeztünk!-szólalt meg Heath.
Kipakoltunk és felhúztuk a sátrakat:

                                A fiúk sátra:











                               A lányok sátra:










                              Zoeék sátra:









                           Justinék sátra:





Elmentünk túrázni és csoda szép helyeken jártunk az erdőben:








*Sky szemszöge*
Már esteledett és raktunk tüzet.Niall,Harry,Louis,Zayn,Justin és Liam elkezdtek énekelni nekünk.Liam-Emynek,Louis-Zoenak (Na mi lesz még itt?) Niall,Justin-Heathernek,Zayn,Justin-nekem (ez kicsit furi) Harry-Sarahnak.Fúú nagyon elvoltunk!Zoe és Emy mondták Heathnek és nekem:
-Csajok!Lécci gyertek egy kicsit!Szerintetek teccünk a fiúknak?
-Még szép,hogy ne.....IGEN!!Nem vettétek észre,hogy közeledni akarnak hozzátok?Amúgy Zacknak nem teccik véletlenül Jessica?Mert Jess belé van esve!
-De Zacknak teccik Jess!Szólunk Zacknak,hogy szabad a pája!
-Ok mi meg a fiúknak!
-Jó!-mondták és vissza mentünk.
Louis megint felelsz vagy merszet szeretett volna játszani.Beleegyeztünk.
Sahra kérdezett Emytől és Zoetól.
-Feleltek vagy mertek?
-Merünk!
-Akkor Emy csókold meg Liemt,Zoe te meg Louist!-mondta Sahra.A lányok felálltak és megcsókolták a fiúkat.
*Emy szemszöge*
Mikor meg csókoltam Liamet rögtön kérdezte:
-Járnál velem Emy?
-Igen igen!-és megcsókoltam Liamet.
Louis ugyan így tett Zoeval.
*Zoe szemszöge*
-Járnál velem Zoe?-kérdezte Louis.
-Igen igen!-és megcsókoltam Louist.
Na ezek is össze jöttek folytatódott a játék.Zoe átadta a körét Skynak
Sky kérdezett Louistól.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Oké akkor vetkőzz le egy szál alsóra menny el a tó partjára és kiabáld azt,hogy "Gyere tavi szörny!Itt a papa!"
Erre Louis levetkőzött és oda ment a tóhoz.Elmondta amit mondtam neki és erre kiugrott Harry a bokor mögül és megijesztette Louist.Fúú Louis akkorát sikított,hogy még a madarak is elrepültek a fáról.Így:


Vissza öltözött Louis és megkergette Harryt.Mikor már kifáradtak visszajöttek.Louis kérdezett Jessitől.
-Jess felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Akkor csókolj meg valakit a fiúk közül!
-A..A!
Zoe meglökte Zacket és mondta neki:
-Tedd meg az első lépést!
-Ok örömmel!
Felállt Zack és megcsókolta Jesst.Vagy 2 perce csókolóztak.
-VAÓ!!-mondta mindenki.
-Oké akkor Justin felelsz vagy mersz!
-Merek!
-Menny be az erdőbe az egyik csajjal és 15 percet benn kell töltenetek a sötét erdőben úgy,hogy mászkáltok zseblámpa nélkül!
-Oké akkor Heath gyere velem!
*Justin szemszöge*
Egyből Heathot választottam,mert egy bele való csajszi és fél a sötétben!Amikor beértünk megfogtam Heath kezét és húztam magammal.
*Akik a sátraknál maradtak*
Justinék bementek a sötét ijesztő erdőbe.Halljuk Justunk,hogy ordibál!
-ÁÁÁÁ egy vadállat!!-kiabált Justin.
-Justin ez csak egy ártatlan nyuszika!-mondta Heath.
Szakadtunk a röhögéstől!Harry és Louis bementek utánuk ijesztgetni őket mert Heath fél a sötétben Justin meg nem nagyon bátor!
*Heath és Justin szemszöge*
Megreccsent egy faág és megszólalt Heath:
-Hallottad?
-Igen!
Erre megfogja valami Heated és nem tudtam visszahúzni magamhoz.Sokkal erősebb volt nálam (az a valami xD).Heath után futottam de még mindig nem tudtam kiszabadítani.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!Segítség!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-kiabáltam már sírva mert megijedtem!Mikor Niall meghallotta,hogy segítségért kiabál Heath azonnal futott az erdőbe.Niall ment a hang után.
-Harry Louis most már elég tegyétek le Heathet!Nem látjátok,hogy mennyire megijedt?-mondta Niall.
Harry és Louis letettek és sírva rohantam Niallnak és sírtam a vállán.Kérdeztem:
-Hol van Justin?
-Itt vagyok!-oda szaladtam és őt is megöleltem.Kicsit megnyugodtam és vissza mentünk a többiekhez.
Jessék annyit röhögtek,hogy a földön kötöttek ki.Niall megszólalt:
-Éhes vagyok!
-Mindjárt csinálok.Kér még valaki?
-Én!-mondta mindenki.
Ok akkor csinálok szendvicseket.
*Sahra szemszöge*
Heath hozta a szendvicseket és mindenkinek adott kettőt.Niall négyet kapott.Megette mindenki és elmentünk aludni.Így aludtunk:Liam-Emy,Louis-Zoe,Harry-Sarah,Sky-Zayn,Jess-Zack,Niall-Heath és Justin meg egyedül.
*Másnap*
Mindenki felkelt és kitaláltuk reggeli után elmehetnénk biciklizni.Megettük a reggelit levettük a bicikliket a kocsiról és bezártuk a kocsit az állatokat pedig a sátorba hagytuk.Párok a Biciklizésnél:Liam-Emy,Sky-Zayn,Harry-Sarah,Jess-Zack és Niall-Heath-Justin.Élindultunk és ilyen utakon mentünk:











Elhülyéskedtük az egész utat.Megnéztünk egy számomra gyönyörű naplementét:

Naplemente nézés közben Justin megkérdezi Heathet:
-Heath járnál velem?
-Justin ari vagy meg minden de én most Niallal járok.
-Aha értem!-szomorodott el Justin.
-De azért lehetünk legjobb barátok?
-Aha!
Vissza mentünk a sátrakhoz és összepakoltunk mindent.Elmentünk haza.Hazafelé megbeszéltük,hogy holnap elmegyünk egy csúszdaparkba.Nagyon jó volt ez a 2 nap kicsit kiszellőztettük a fejünket.Heath többet nem megy nagyon egyedül erdőbe.Hazaértünk nálunk aludt mindenki.
Justin a vendégszobában,Niall-Heathel és Manóval,Zayn-Skyal és Lorival,Harry-Sarahval és Marcival,Liam-Emyvel,Zack-Jessel és Mexel,Louis- Zoeval,Dagi és Szőrmók a saját kis állatoknak kitalált szobájukban aludtak.Itt lenne az állatok szobája:

Szerintem mindenki elfáradt ezért lefürödtünk villám gyorsan és mentünk is aludni.


Be Contiuned........

7 megjegyzés:

  1. Hihi, jó lett! Már kezdtem félni, hogy én meg Harry. Tudod, ÖHM! XD Hamar kövit. :3 ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. óóó már leesett!

    VálaszTörlés
  3. Eszter6:24:00

    -Vigyázz mit csinálsz mert figyelek!!-és vissza szállt a helyére onnan figyelt minket.
    -Oké!?-szólalt meg Zayn.

    XDDDDDDDD
    LORI halálos a papagály
    Még több ilyen részt!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. köszi majd holnap hozok nektek 2 részt!

      Törlés
  5. Névtelen10:18:00

    Mikor lesz új?

    VálaszTörlés