2013. máj. 24.

1.rész

Egy átlagos napnak indult,mint minden másik!Elmentem a húgaimmal a suliba klassz,mert ma kapjuk ki a bizonyítványunkat.Mert már végzősök vagyunk.
*Heather szemszöge*
Beértünk a suliba mikor betettük a küszöbön a lábunkat rögtön csengettek elköszöntünk Jesstől mert ő csak jövőre lesz végzős.Bementünk az osztályba és leültünk a helyünkre. Jött a tanár és megnézte a jegyeinket mindenkinél csóválta a fejét csak nálam,Skynál és Sarahnál mosolygott.Ki kaptuk a bizinket,erre mindenki szélsebesen nyitotta ki a bizijét.Megláttam a jegyeimet és magamban őrjöngtem de szerintem Sarah és Sky is.Kicseréltük és megnéztük a másikét mind a 3-nak szín 5-ös.Még kicsit nézegettük a bizonyítványunkat. Kíváncsi vagyok mit fog szólni apa a bizonyítványunkhoz.Szünetbe megkerestük Jesset,hogy elulságoljuk neki a bizinket.Mondtuk neki,hogy nekünk van még 2 óránk.Neki is már csak 2 órája volt vissza.Becsengettek és mindenki elment órára.
*Jessica szemszöge*
Mikor beértünk a suliba csöngettek.A lányok elköszöntek tőlem és mindenki ment órára.1. órám matek.Végig bambultam az órát.A csengőszó zökkentett ki a bambulásból.Kimentem a folyosóra és megláttam Heatot,Skyt és Saraht.Jöttek hozzám és oda nyomták az orrom alá a bizijüket.Láttam örültek neki.Megbeszéltük,hogy együtt megyünk haza.
*Heat,Sky,és Sarah szemszöge*
Csengettek.Végre vége ennek az évnek is mert már soha többé nem ülünk vissza ebbe a mocskos padba.
*Csajok szemszöge*
Apa ezt a limót küldte értünk:
Hazaértünk:

Beparkolt a limó a garázsba és mentünk is be a házba apához és anyához
-Van egy meglepetésem-mondta apa.
Ekkor megszólalt Heath:
-Mi lenne az?-kérdezte.
-Lányok előbb üljetek le a kanapéra!-kérte apa.
-Oké-mondtuk egyszerre.
-Hát anyátokkal elmegyünk úgyis Londonba és hát vettünk 2 házat.Arra gondoltunk,hogy ti is jöhetnétek velünk.-kezdett bele apa.
Mikor meghallottuk,hogy mi is mehetnénk odarohantunk apához és letámadtuk a sok puszikkal és a köszikkel.
-De csak 2 feltétellel mehettek el! 1.felteszünk titeket a repülőre és rögtön írtok,hogy hogy vagytok! 2.küldök értetek limót ami a tietek lesz és mi is megyünk utánatok csak még lesz egy tárgyalásunk ezért csak 2 hét múlva megyünk Londonba.De ti már holnap reggel repülhettek el!Na most mennyetek pakolni,mert holnap 7:00-kor indulunk a reptérre.
Felmentünk a szobánkba és elkezdtünk pakolni a bőröndbe néha elhangzott egy kérdés:
-Csajok ez szerintetek dögös?Vagy ez milyen?-kérdezte valaki.
Mikor végeztünk a pakolással már este volt elmentünk egyesével fürödni és utána lefeküdtünk aludni.
*Reggel Heather szemszöge*
Arra keltem,hogy Manókám nyalogatja az arcomat.Ránéztem az órára és már 6:00 volt.Egy kis hangos zenével keltettem a csajokat.Fölálltam az ágyamra és bekapcsoltam a zenét.Látom Sky felült és sikított egy jó nagyot,Jess csak simán felkelt mert már megszokta és Sarah pedig hirtelen felült az ágyán és azonnal a földön kötött ki.
-Heath te barom!-mondták egyszerre amikor kikapcsoltam a zenét.
-Most fáj a seggem!-mondta Sahra.
                                                                                        Ezt vettem fel:
                                      Ez volt Sarahn:
                                                            Ez volt Jessen:                               
                                                                          Ez volt Skyon:










*A repülőn Sarah és Heather szemszöge*
Felszálltunk,leültünk a helyünkre és Sky megszólalt:
-Csajok nem vagyok valami fényesen!-mondta Sky.
-Jaj csak ne a ruhámra!-mondta Sarah.
Pont jött egy srác és szerencséjére Sky lehányta a cipőjét!
-Ó ezt nem hiszem el a kedvenc cipőm!-nyafogott szegény.
A repülő eldőlt a jobb oldalra és Sky mivel nem kapaszkodott puff kiesett a székből.Elkezdtem röhögni szegény Skyon!Ekkor Skyt felhúzta a srác akit lehányt.Előtte még nem is láttuk a srác arcát de amikor megláttuk Jess egyből kérdezte,hogy kaphatunk-e autó grammot és képet.Mert a srác Louis Tomlinson volt.
-Persze,hogy kaphattok aláírást és képet!-mondta Louis.
-Louis bocsi,hogy lehánytalak csak nem bírom a repülést!-mondta Sky.
-Semmi baj bárkivel megesik.-mondta Louis megértően.
Végeztünk a fotókkal és az aláírásokkal.Louis vissza ment a helyére.
*Louis szemszöge*
Nagyon szimpik a csajok szerintem szólok a fiúknak.
-Fiúk!Láttam 4 dögös csajt!-mondtam.
-Hol hol??-kérdezte Harry.
-Ott!-és rá mutattam a csajokra.
*Sarah szemszöge*
Egyszer csak halottam egy kérdést amit tőlem kérdezett egy srác:
-Leülhetek melléd?-kérdezte.
-Persze!-ügyet sem vettem a fiúra csak tovább telefonoztam.
-És mi a neved?-kérdezte a srác.
Sa......rr.....aaahhhh!-dadogtam el.Mert most ránéztem és Harry Stylest pillantottam meg.
-Mi van csokis a fogam?-kérdezte Harry.
-Neem tökéletes!Ezt hangosan mondtam?-kérdeztem.
-Igen!!-mondták a lányok.
*Sky szemszöge*
Sarah mellé leült Harry.Mikor szóltam volna akkor Heath és Jessi miatt nem tudtam elkezdeni.De nem csak miattuk.Amikor kimondta Heath és Jess,hogy "igen" akkor leült mellém Zayn Malik.Hátra fordúltam Heatherhez és mikor megláttam Niall Horant a nővérem mellet ülni.Húú
-Heath itt ül mellettem Zayn Malik!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!-montam.
-Jaj mellettem meg Niall Horan!!!VVVÍÍÍÍÍÍÍ!-vágott vissza Heath.
*Heather szemszöge*
Mikor kimondtam Jessel azt,hogy "igen" tovább telóztam.Ide ült mellém egy szöszi srác olyan ismerős volt de nem tudtam megmondani,hogy honnan mert nem láttam tisztán az arcát.
-Szia leülhetek?-kérdezte.
-Nyugodtan!-mondtam neki miközben bámultam.
-Valami baj van?-kérdezte és felemelte a fejét!Nem hittem a szememnek Niall Horan leült mellém.Sky hátra fordúlt és mondta idézem "Heath itt ül mellettem Zayn Malik!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!" én meg rávágtam:
"-Jaj mellettem meg Niall Horan!!!VVVÍÍÍÍÍÍÍ!".Amíg nem szállt le a gép beszélgettünk a fiúkkal és egy csomó minden kiderült róluk.Mikor elkezdett ereszkedni a gép akkor elkérték a telónkat mi pedig az ővéket és beleírtuk a saját számunkat és vissza adtuk a telót a gazdájának. Leszálltunk a gépről és elbúcsúztunk a fiúktól.Jött értünk a limó és igy nézett ki belülről:

Furi volt mer a fiúk követtek minket.Megérkeztünk a házunkhoz és ez a látvány fogadott minket és ez a fiúk háza is(erről apa elfelejtett szólni):








Írtunk apáéknak,hogy megérkeztünk.Vissza írt,hogy nézzünk be a garázsba,mert van egy meglepink.Futottunk egyből a garázsba,hogy megnézzük mit kaptunk.Hát két kocsit:




Belülről:

A másik kocsink:








Belülről:










Kipakoltunk keresett mindenki külön-külön szobát.           Az én szobám:






                                                                                        Sarah szobája:





                                                                                       Sky szobája:





                               

                                                                            Jessica szobája:









                                                                            Harry és Niall szobája:






                                                                        Louis és Zayn szobája:








                                                                       Liam szobája:

 




                                                                    Nappalik:




                                                                    Konyha:



                                                                 Vendégszoba:



                                                               Vetítőszoba:



                                                                   Fürdők:





                                                                     Víz alatti szintek:




                                                               Kilátás az alsó teraszról:






                                                               Étkező:


Kiderült,hogy apa még egy jahtot is vett nekünk:

Mikor már mindent megnéztünk kivittük Manót,Mexet,Lorit,Marcit,Szőrmókot, és Dagit az udvarra játszani. Valakik szóltak hozzánk a szomszéd házból:


 -Sziasztok biztos ti vagytok az új szomszédok!-köszönt 2 szöszi csaj.
-Sziasztok igen mi vagyunk az új szomszédok!-köszöntünk vissza.
-Én Zoe Parker vagyok!
-Én meg Emylie Parker!
-Én Heather Jonshon vagyok és ők itt a hugaim:Sky,Sahra és Jess!Ők pedig a One Direction!
A csajok oda szaladtak a fiúkhoz kértek tőlük autó grammot és képeket!Harry meg mondta,hogy:
-Nyugodtan bánjatok velünk úgy mint egy normális emberrel!
-De hisz hogyan ha te Harry Styles vagy??-kérdezte Zoe.
-Megkérdezhetem ki lakik a szomszéd házban?-kérdezte Sky közben a másik mellettünk lévő házra mutatva:

-Ott Justi Bieber!-válaszolt Sky kérdésére Emylie.
-Justin Bieber???-kérdezték egy szerre Heath és Sky.
-Át kell mennünk!!!-szólaltak meg megint.De mire észbe kaptunk a többiekkel Heath és Sky már rohantak is Justin Bieber házához.
*Sky és Heather szemszöge*
Becsöngettünk és Justin kinyitotta az ajtót ilyen fejjel:

-Sziasztok csajok!-mondta Justin.
-Szia mi vagyunk az új szomszédok!-mondtuk egyszerre.
-Nem akarsz át jönni megismerkedni?-Kérdeztük egyszerre.
-De szívesen!
Vissza mentünk a házba az újdonsült barátainkkal.Justin megszólal:
-De édes ez a német juhász!Mi a neve?-kérdezte Justin.
-Manó és Heath kutyusa!-mondta Sahra undorodva Justintól.
-Szép ez a kutya akárcsak a gazdája!-mondta Justin.
Látni lehetett Heathed,hogy már pirul.Mondjuk Niall nem nézte jó szemmel.
*Niall szemszöge*
Mikor megláttam Hearthet akkor tudtam,hogy kell nekem ez a csaj.De most már nincs is esélyem nála,mert itt van Justin haverok vagyunk csak még nem tudja,hogy tetszik Heath.Mondjuk Harrynek Sarah,Zaynek Sky,Louisnak Zoe,Liamnak Emlylie tetszik.
*Justin szemszöge*
Nagyon szimpi Heath meg Sky.Remélem megtudom hódítani valamelyiket!
*Jessica szemszöge*
Louisnak a fejéből az pattant ki,hogy játszunk felesz vagy merszet.
Louis pörget.Heathnál áll meg az üveg.
-Heath!Felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Akkor csókolj meg valakit a bandából!
Heath felállt és lekapta Niallt.
Heath és Niall vörösek lettek de még hogy.
Heath pörgetett és Niallnál állt meg az üveg.
-Felelsz vagy mersz Niall?
-Felelek!
-Oké!Ki a legszimpatikusabb a csajok közül akivel járnál is?
-Te!
-Fúú tesó ezt mindenki tudja!!-mondta Louis.
Niall pörget és Louisnál áll meg az üveg.
-Louis felelsz vagy mersz?
-Merek!
-OK! Állj fel az asztalra,vedd le a pólódat lasszózz vele és mond azt,hogy "I'm sexy and i know it".
Louis megcsinálta és szakadtunk a röhögéstől!
Louis pörget Justinnál áll meg az üveg.
Justin rögtön mondja:
-Merek!
-Kapjál le 2 lányt közölünk!
Justin oda ment Heatherhez,Skyhoz és lekapta őket.
Még játszottunk és sok furi dolgok történtek ég ezeken kívül aztán beesteledett.Mindenki haza ment.Mi meg elmentünk fürödni.Harry állandóan a kulcslyukon leskelődött.Ezért bikiniben fürödtünk!
A lányok lefeküdtek meg a fiúk is de én fenn maradtam!
*Este Heather szemszöge*
Sehogy se tudok elaludni símogatom Manót de még mindig a csókokra tudok csak gondolni. Miért engem kapott le Justin?kérdezgettem magamtól.Gondolataimat a húgaim megszólalás zavarta meg:
-Nem nem akarok suliba menni!!Itthon akarok maradni!!!-Jess
-Kikapcsolta le az áramot? Nem látom a tükörképemet!!Most nem tudom belőni a sérómat!-Sky
-Gyere ide cicaúr had szeretgesselek meg!!-Sahra
Lementem egy kis vízért és szerencsémre Niallt pillantottam meg az asztalnál.Kérdezi:
-Hát te miért nem alszol?
-Nem tudok aludni a csókokon jár az eszem!És te miért vagy fent hajnalok-hajnalán?
-Én is gondolkozok a csókon rajtad,hogy van-e esélyem!
-Már hogyne lenne?Amúgy én is gondolkoztam ezen!
Mielőtt befejeztem volna Niall megcsókolt.Csókja lágy és lassú volt.
-Bocsi!-mondta Niall.
-Semmi!-és vissza csókoltam.
Elmentünk aludni és végre elaludtam.

4 megjegyzés:

  1. Jó lett Timike hamar kövit!XD

    VálaszTörlés
  2. "-OK! Állj fel az asztalra,vedd le a pólódat lasszózz vele és mond azt,hogy "I'm sexy and i know it"."

    Timikém itt szakadtam a röhögéstől!!!! XDD

    Köviiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó rész lett, és jó hosszú, ezért is tetszik. :) Hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem 18-19:00-ig kirakom a második rész!

    VálaszTörlés