2013. júl. 30.

18.rész

*Justin szemszöge*
Megkértem Heath kezét kicsit féltem,hogy nem-et mond de igent mondott.Még maradtunk pár napot Párizsban és utána mentünk haza.A repülő út némi beszélgetéssel telt el.Leszállt a gépünk és mentünk is haza.Haza értünk és tudtuk,hogy kérdezősködni fognak de nem érdekelt.Megfogtam Heath kezét és bementünk.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Sziasztok!Hol voltatok?Halálra izgultuk magunkat.-közölte velünk Harry.
-Hát Párizsban voltunk!-válaszolt Heath.
-Mit kerestetek ti Párizsban?-jött ide Niall és Sarah is.
-Justin megkérte a kezem!-őrjöngött mellettem Heath.
-Ú!Muti a gyűrűt!-ment oda Heathez Sarah.

-Te hozzá mész?-kérdezte Niall Heathet.
-Igen!-jelentette ki boldogan Heath.
-Sziasztok!Meghoztuk a lakókocsit!-toppantak be Louisék is.
-Na és milyen?-kérdezte Harry.
-Jó!Príma!Ez egy eljegyzési gyűrű?-nézett Heath kezére Louis.
-Aha!Majd mesélek!De megnézzük a lakó kocsit?-mondta kifelé menet Heath.Kiment és egy "ó" betű ragadt a száján.

Mikor kigyönyörködtük magunkat akkor vissza mentünk a házba.
-Heath akkor ki is kérte meg a kezed?-kérdezte Louis és közelebb ült Heathez.
-Justin!-mondta boldogan megfogta a kezem és hozzám bújt.
-Mikor kérted meg a kezét?
-2 napja Párizsban!-mondtam Louisnak és a többieknek.
-Addig elmentetek?-kérdezte Sky.
-Az én kis cicámért bármit!-mondtam és megcsókoltam a jegyesemet.-Az esküvő pedig jövő héten lesz!-jelentettem ki.
-Oké akkor elkezdem tervezni az esküvőt!-mondták a fiúk.
-Én meg a meghívókat!-mondta Sky és Jess.
-A vendég lista az a mienk!-mondta Zoe,Emy és El.
-A ruhát pedig segítek kiválasztani!-mondta Sara.Heaht meglepett arcal nézett hol ide hol oda.
*Heath szemszöge*
Nem értettem,hogy mi ez a nagy sietség de beleegyeztem.A lehető legnagyszerűbb esküvőt tervezték meg nekem.Az összes barátomat,rokonaimat,anyáékat is meghívták.
                      A ruhám:


                      Csajok ruhája:



Lezajlott az esküvő ideje és kicsit másnaposan keltünk fel.Niall csókolózott Dórával az unoka tesómmal.-Na legalább boldog.-motyogom magamban.Lejöttek a többiek is.
-Na nem szeretnénk elmenni az egyik közeli kávézóba?-tette fel a kérdést Jess.
-Mennyünk!-mondtuk és elindultunk.Mikor beértünk egy ismerős hangot hallottunk.
*Sarah szemszöge*
-Szia Harry!-integettet Taylor Swift egy kanállal a kezében.
-ÁÁÁÁ!Horror horror!-kiabálja Liam és kiszalad.

-Mi a horror?ÁÁÁÁ!Ez tényleg horror!Várj meg haver!-akad ki Louis is és ő is kiront a kávézóból.
-Addig foglaljatok helyet nekünk megnézzük mi a bajuk.-mondtuk a fiúknak a lányokkal.
-Liam!Louis!Mi volt a horror?-kérdezte Sky.
-Nekem a kanál!-mondta Liam és egyre jobban hajtogatta,hogy "kanál,kanál,kanál".
-Nekem Taylor!-mondta Louis.
-Hát mondjuk én se bírom annyira!-mondtam.
-Jobb lesz ha vigyázól mert lefog csapni Harryre!-mondta az én sárgadinnye nagyságú hasú tesóm.
-Na azt már nem!-mondtam és már mentem is vissza a többiek jöttek utánam.Leültem Harry mellé és megcsókoltam.
-Na mi volt a srácok baja?-mosolygott bele a csókunkba.
-Liamnek a kanál Louisnak pedig Taylor!-súgtam a fülébe.Rendeltünk kihozták a kapucsínónkat és kicsit szórakoztunk velük.Justin Heathnek egy szívet rajzolt kanalával a kávéhoz hasonló italba.

-Olyan cukik vagytok!-szólalt meg Sky.
-Ugye?-kérdezte Justin.Megittuk a kapucsínónkat és már mentink is haza.
*8 hónappal később Heath szemszöge*(Bocsi,hogy ennyire előre ugrok!)
Ülök a kanapén és nézem a tv-t.Egy jó nagy fájdalom kísérte végig ezt az 5 percet.Csak úgy jöttek a fájdalmak én pedig ordítottam.
-Justin!-sikítoztam.
-Igen cica?-rohant le a lépcsőn.
-Elfolyt a magzat vizem!-kiabáltam.Justin már futott is a telefonért és hívta a mentőket.3 perc múlva sziréna hang árasztja el a környéket.Betettek a mentőbe Justin szólt a többieknek és ők is jöttek mögöttünk.Justin és Niall bent ült velem a mentőautóba.Be toltak a szülőszobába.Niall bejöhetett mert ő az apja.Levezették a szülést.Iszonyúan fájt még úgy is,hogy fájdalom csillapítót is kaptam.
-Ez egy gyönyörű kisfiú lett!-közöle a szülésznő.
-Megfoghatom?-kérdeztem.
-Igen!-oda adta a kezembe és simogatni kezdtem a kis fejét.
-Oda adod nekem is?-kérdezte a mellettem lévő szőkeség.Olyan cukik voltak.

Niall átadta az ápolónőnek és betették egy kis dobozba ahol figyelhetik őt.Nagyon boldog voltam.Niall leült mellém a székre és megfogta a kezem.A többiek is bejöhettek nagyon örültem nekik is.
-Na kicsim hogy vagy?-lépett a másik oldalamra Justin.
-Most már jobban!-mondtam és megcsókolt.
-Na és akkor mi lesz a baba neve?-kíváncsiskodott Harry.
-Jake Horan.-mondtam és ránéztem Justinra majd meg szakadt a szíve.
-Elnézést de egy szörnyű hírt kell közölnöm!-rontott be az orvos.
-Igen doktor úr?-ültem fel az ágyban.
-A.....a baba nincs valami jól!Nem kap levegőt ezért lélegeztetőre kapcsoltuk de nem biztos,hogy megtudjuk menteni az életét.-közölte az orvos.
-Neeee!-fordultam ki magamból és zokogtam.Justin próbált nyugtatni de nem ment neki.
*Másnap Niall szemszöge*
Bejött az orvos és fal fehér volt.Tudtuk,hogy valami rossz hírt hozott.
-Sajnálattal közlöm,hogy nem tudtuk megmenteni Jake életét!Sajnálom!-mondta és kiment.
-Neem!Ez nem történhet pont velem!-ordibált Heath.Felhúzta a lábát és hallottuk Justinnal hangos zokogását.Én is már sírtam.Pár nap múlva hazamentünk.Heath nagyon maga alatt volt.Sajnáltam.Az a legszörnyűbb ha egy anya elveszti  gyermekét.Próbáltuk meg vigasztalni de nem nagyon ment.Én meg találtam egy lányt aki szeret engem és én is őt.
*1 hónappal később Heath szemszöge*
Nagyjából sikerült feldolgoznom a gyászt.Egyszer csak csengettek.Anyáék voltak.
-Neked is szia kicsim!-mondta apa.aMegöleltem őket is és bementünk a házba.
-Na és hol van az unokánk?-kérdezték miközben leültünk a kanapéra.
-Meghalt!A szülés után...!-mondtam és könnyek futottak a szemembe.
-Jaj kicsim nem szerettem volna tapintatlan lenni!-mondta apa.
-Nem baj nem tudhattad!-mondtam.
-Jó napot!-köszönt Justin is.Látta rajtam,hogy a könnyeimmel küzdök.
-Holnap megyünk nászútra!-közölte a megint váratlan meglepetést Justin.
-Hová?-kérdeztem.
-Titok!-mondta és adott egy csókot.Beszélgettünk még anyáékkal és beesteledett. Anyáék elmentek haza mi meg elmentünk aludni.
*Dóra szemszöge*
Mióta Niallal vagyok az életem megváltozott.Az ajkaimat meleg csókokkal halmozza el...!Maga a mennyország!Sajnáltam Heathet segítettünk neki felépülni a gyászból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése