2013. júl. 7.

12.rész

Na sziasztok!Visszatértem Horvátországból!De már megint megyünk szóval úgy gondoltam,hogy útközben írok egy rövid részt!Na nem is húzom az időt Jó Olvasást!Jó nyaralást,időt és sok fürdést kívánok mindenkinek!


*Harry szemszöge*
Mindenki együtt kelt de nem tudtuk miért aludtunk kint.
-Ja meg van csillagokat néztünk!-szólalt meg Heath.
-Hol van Marci?-kérdezte Sarah.
-Ő passz!-mondta Heath.
-Ne ne ne!-mondta Sarah és kiszaladt az utcára.
-ÁÁ!-hallottuk ahogy Sarah sikított.
-Mi az?Ne ez nem lehet igaz!-mondtam és odaszaladtam Sarahoz.
-Úristen!-mondta Sky.
-Szólítottál?-kérdezte Louis.
-Louis most ne szórakozz a barátnőm élet-halál között van!Hívjátok már azokat a kibaszott mentőket!-ordibáltam könnyezve.
-Harry szeretlek!-mondta.Fogta a hasát és könnyezett.
Hívtam a mentőket.5 perc múlva már itt is voltak.Be vitték Saraht a kórházba én és Heath a mentősökkel mentünk a többiek meg a "közös" kocsinkkal.
-Heath nem szeretném elveszíteni!Ő a mindenem!Ha meghalna nem tudom utána mennék a pokol legmélyebb bugyraiba is!-mondtam Heathnek aki mellettem itatta az egereket.Beértünk a kórházba és rögtön betolták a műtőbe Saraht.A többiek is megérkeztek.Kijött az orvos és rögtön bombáztam a kérdésekkel.
-Önök Sarah Jonshon hozzá tartozói?
-Igen!Mi van vele túl éli?-kérdeztem.
-Állítólag meglőtték.Sajnálom de nem tudok mondani semmit az élet funkciójáról!-közölte velünk az orvos.
-Miért miért pont vele miért nem velem történt ez az egész?-kérdeztem siránkozva.Hallgattuk a rádiót.Mint később kiderült kiraboltak egy bankot és  a rablóknál fegyver volt.
-Szerintetek el találhatták Saraht amikor lődöztek?-kérdezte Jess.
-Lehet!Sőt biztos!-mondta Zayn.
Végeztek a műtéttel és már jött is megint az orvos lehajtott fejjel.
-Sajnálom de nem tudtuk megmenteni az életét!-mondta és elment.
-Neeeeeeee!-ordibáltam.
-Harry gyere mennyünk!-mondta Heath sírva.A többiek is már sírtak.
-Hiányozni fogsz Sarah!Mindig is szeretni foglak!Haza mentünk a többiek felmentek a szobába.Én meg bementem a konyhába és elő vettem egy kést.Magam felé fordítottam vettem egy nagy levegőt..
-SZERETLEK SARAH!-mondtam és magamba döftem a kést.Csak úgy ömlött a vér a testemből.
Annyit láttam,hogy Heath jött le a lépcsőn ezután egy nagy sötét alagutat.Még hallottam a hangokat és éreztem de nem láttam semmit.
-Harry ne!Niall hívd a mentőket!-mondta sírva.A többiek is lejöttek.
-Harry ne hagyj itt szeretlek!-mondta Zoe.
-Mi?-kérdezte Louis.Kiértek a mentősök és már be is vittek a kórházba.A mentőben volt egy orvos és bekötötte a hasamat.Bevittek az egyik kór terembe és össze varrták a sebemet.
Bejöttek a többiek és Heath bombázott a kérdésekkel.
-Harry ezt miért csináltad?Egyáltalán,hogy jutott ilyen az eszedbe?Nem fogtad fel,hogy még túl fiatal vagy a halálhoz?
-Heath!Sarah nem volt fiatal amikor elment?-mondtam elcsuklott a hangom és potyogtak a könnyeim.
-Harry!Tudod Sarah nem lett öngyilkos!Majd jön egy másik lány!Tudjuk nehéz!De nekünk még nehezebb mert nekünk a tesónk volt.
-Miért nekem meg a barátnőm!-kiabáltunk egymással sírva Heathel.Ekkor Zoe ide jött hozzám és megcsókolt.
*Reggel Harry szemszöge*
-Harry ébredj!-keltegetett Sarah.
-Ezt csak álmodtam?Ó Sarah!Szeretlek Szeretlek Szeretlek!
-Tudom vagy 2-szer elmondod naponta.
-Tudom de akárhányszor elmondom csak ne hagyj itt!-mondtam könnyezve és vigyorogva.Mondjuk Sarah nem értett ebből egy mukkot se de azért örült neki.

2 megjegyzés:

  1. Jó lett! Te már azt hittem meghalok'. :D Amúgy jó nyaralást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ja és az még nem most lesz de szerintem nem is lesz benne,hogy valaki meghal!Ja és köszi!Nézd meg a facebookodat küldtem "helyes" fiukat a nyaralásról!xD

      Törlés