2013. júl. 18.

13.rész

Sziasztok!Most éppenséggel betegállományban vagyok szóval.... nem tudok olyan gyorsan új részt hozni!De amint látom nem nagyon kapok komikat és ez tényleg NAGYON elkeserít.Ahogy nézem mások blogjait kicsit elkeseredek mert arra gondolok,hogy más kap komikat én meg nem!Na de elég a lelkizésből!Jó olvasást!Ja és ne feledjetek el komizni!!!!!!!!!!!!!

*Reggel Sarah szemszöge*
Arra keltem,hogy Marci mellém feküdt és nyalogatni kezdett kezdett.
-Ó Harry!Olyan nyálas vagy!-mondtam kicsit fintorogva.
-Miaú!Miaú!
-Jaj szia Marci!-mondtam neki és megsimogattam.Hallottam a nevemet Harry szájából és rögtön felfigyeltem rá.
-Sarah!!!-ordibálta.Rá 10 perc múlva:-Szeretlek Sarah.-mondogatta.Utána 20 percre felkelt és rá kezdett,hogy szeretlek szeretlek és a pokol legmélyebb bugyraiba is követne.Én ebből nem értettem semmit de nagyon jól esett.
-Harry?Ő ha nem engedsz el akkor csak halott ként tudsz szeretni!-mondtam egy mosollyal az arcomon.Elengedett.
-Mondtam már,hogy szeretlek?
-Vagy milliószor mondtad!-mondtam.-Na és akkor elmondod az álmodat?
-Szerintem ha elmondaná akkor hiszti királynő lennél!-mondta Sky.
-Mi te tudod?Ha ő tudja akkor nekem miért nem szabad tudnom?
-Én nem tudom!De sejtem!-mondta Sky.
-Sziasztok!Lehet megint össze jövök Elel!-mondta Louis izgatottan.
-Mi?Akkor most Zoeval mi van?-jött oda Liam és Emy.
-Jól hallottátok!Zoenak meg ne szóljatok majd én megoldom!
*Louis szemszöge*
Mondtam a többieknek,hogy majd megoldom.Odamentem Zoehoz és belekezdtem a közölni valómba.
-Zoe!Nekem már nincs meg az a szikra ami akkor volt amikor megláttalak.-mondtam és lehajtottam a fejem.
-Mi te szakítani akarsz velem?Ezt most komolyan mondod?-kérdezte értetlenül.
-Igen!Akkor barátok?-kérdeztem a kezemet nyújtva.
-Nem!Nem szeretnék a barátod lenni!Felejts el!-mondta és elrohant sírva.
*Zoe szemszöge*
Elrohantam vissza a saját házunkba és hallottam,hogy fut utánam valaki.Megfordultam és Harryt láttam magam mögött.Mikor megláttam a nyakába ugrottam szó szerint és a vállán zokogtam.
-Mi a baj?
-Louis szakított velem.
-Akkor már tudod!Sajnálom!
-Mi te tudtad?Miért nem szóltál?
-Mert nem szerettem volna ha mástól tudod meg.Igazából mindenki tudta csak Louis kérte,hogy ne mondjunk semmit.
-Aha értem!Harry mondanom kell valamit!
-Oké?!
-Ez olyan nehéz számomra!
-De akkor most  mondod vagy nem?

-Szeretlek!Tessék kimondtam!
-Hm?Sejtettem!De én nem érzek irántad semmit!Ezért is bocs!Tök jó csaj vagy meg minden de nekem csak Sarah kell!
-Tudod Harry nekem meg csak Louis!De nem mert a kis exe vissza jött és elcsaklizza tőlem!Utálom Elt!-mondtam már szinte kiabálva.Mikor Harryvel visszamentünk akkor megláttam Elt és Louist csókolózni.Nem tudtam lefékezni az indulataimat fogtam magam és megtéptem Elt.Louis csak nézte,hogy hullanak a hajcafatok.Éppen Niall és Zayn jöttek le a lépcsőn és meglátták,hogy El kiabál velem én meg ügyet se vetve rá tépem a haját.Leszedtek Elről és már alig volt haja.
-Zoe beléd meg mi ütött?-kérdezte már félve tőlem.
-Nem tudom!
-Ezt már nem tudom elviselni!-mondta Louis megfogta a kezem és szó szerint kirakott a házból.
-Louis!Ezt nem teheted!-mondtam az ajtóból.
-De igen!-jött a válasz.
-Nem láttam még ilyennek Zoet!-mondta Emy az ajtó mögül a többieknek.
*Heath szemszöge*
Zoet kirakta Louis kicsit sajnáltam Zoet is és Elt is.Mikor már nem hallottuk Zoet az ajtónál akkor Emy hazament Zoehoz.Miután Emy elment 10 perc múlva Niall is távozott.Már vagy 3 napja elmegy esténként kezdek gyanakodni.Mikor Niall hazajött akkor elment fürödni mert rajta kívül mindenki pizsiben volt.(Fiúk:boxer, Lányok:póló,bugyi)Elment fürödni és megcsörrent a telója.Odamentem a telefonhoz és felvettem.
-Szia Niall Kim vagyok!Csak azért hívtalak mert itt hagytad a bugyikádat!
Azonnal lecsaptam a telefont és mikor Niall kijött a fürdőből leordítottam a fejét.
-Niall ki az a Kim és miért mondta,hogy "itt hagytad a bugyikádat"?-akadtam ki.Niall meg csak hallgatott.
-Szakítok veled!-mondtam sírva.Mikor meghallotta,hogy szakítani akarok vele akkor már könnyezett.
-Heath kérlek ne hagyj el!Szeretlek!
-Akkor miért csaltál meg?
-Mert úgy éreztem,hogy nem foglalkozol velem csak Justinnal!
-Tényleg?Vagy 1 hete csak is veled vagyok!Justint alig látom!
-Heath Niall minden rendben?-kérdezte Sarah az ajtó mögül.
-Niall épp menni készül!-mondtam és kitessékeltem a szobámból.Sarah bejött és a zokogásom közepette elmondtam neki,hogy mit csinált.Valaki kopogott.Mondtam neki,hogy gyere be és az ajtón Justin lépett be.
-Na akkor én magatokra hagylak titeket!-mondta Sarah és kiment a szobából.
-Mi a baj?Niall?
-Szerinted?Te,hogy éreznéd magad ha megcsalnának?
-Jó én csak megszeretnélek vigasztalni.
-Bocsi kicsit durva voltam!-mondtam és lehajtottam a fejem.

-Heath most,hogy szakítottál Niallal... Járnál velem?
-Hát.... Talán.
-Akkor ez igen lenne?
-Akkor ez egy igen!-mondtam és megölelt.Justin egyre közeledett hozzám már majd nem össze értek az ajkaink mikor Harry rontott be az ajtón.Csak kicsit volt cikis szitu.
-Heath...Na itt meg mi folyik?
-Járunk.-jelentette ki Justin.
-Oké?!Manó kiszaladt az utcára és nem találjuk!
-Megyek!Justin maradj itt mindjárt jövök.-mondtam és kimentem az utcára Manót meg keresni.Harry is segített.10 perc múlva meg is találtuk amint Bianka és Gregg hívják maguk után.
-Sziasztok!Heath ő a tied!-mondta Gregg felvette Manót és odaadta a kezembe.
-Sziasztok!Köszönöm!Hol találtátok meg?
-A cukrászdánál!
-Ó tényleg ott nem voltunk!-szólalt meg Harry.Haza mentünk Manóval és mentem vissza a szobámba.Justint már nem találtam ezért kifelé vettem az irányt de valaki visszahúzott letett az ágyra és csókolgatni kezdett.






Justin itt aludt velem.
-Ó olyan biztonságban érzem magam mellette.Lehet,hogy ő az aki kell nekem?-keringtek a gondolatok a fejemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése