2013. júl. 25.

15.rész

*Miután Justinék elmentek Jess szemszöge*
Mikor Justinék elmentek akkor Emy és Liam egymás nyakába ugrottak és csók vihar tört ki köztük igaz csak 1 órája nem látták egymást de akkor is.Aztán amikor abbahagyták a csók záporukat beszélgettünk Zoeval,hogy hogy viseli a szakítást.
-Zoe és,hogy viseled a szakítást?-kérdezte Sarah.
-Hát nem túl jól!Minden este sírok,hogy nekem miért nem jönnek össze a tartós kapcsolatok!
-Kéne neked egy pasi!-jelentette ki Harry.
-Tényleg Harry?Erre csak most jöttél rá?-kérdezte Sky.
-Jól van na!-vágta be a durcit.
-Na vissza térve Zoera elvihetnénk a parkba ott jó pasik vannak!-szólalt meg Sarah.
-Mi?Neked ez az adonisz test nem mond semmit inkább más girnyó testét nézed?-vágta be Harry még jobban a durcit és elment a szobájába amit Niall kisajátított.
-Mindjárt jövök!-mondta Sarah és elment Harry után.
*Sarah szemszöge*
Elindultam Harry után.Bementem a Niallal közös szobájukba és ott ült lehajtott fejjel az ágyon.
Mikor benyitottam csak felemelte a fejét és utána vissza le.
-Harry!Ugye tudod,hogy nem úgy gondoltam?
-De nagyon úgy hangzott!
-Harry én csak téged szeretlek!Nem akartalak megbántani!
-De sikerült!
-Jó látom nem tudlak kiengesztelni!Úgyhogy szia!-mondtam és kifelé vettem az irányt.
-Várj Sarah!Nem úgy gondoltam!-mondta a kis göndörkém és megcsókolt.Hiányzott a csókja igaz vagy 30 perce nem csókolt meg de akkor is.
*Sky szemszöge*
Sarah már 20 perce elment eldöntöttem,hogy elmegyek megnézem mit csinálnak.Halkan elindultam a szobák felé.de a folyosón megláttam őket csókolózni.Rögtön vissza felé vettem az irányt de valaki behúzott a szobámba.
-Szia Sky!-mondta Niall.
-Szia?!Te mit keresel a szobámba?
-Segítséget szeretnék kérni.Hogy tudom vissza csábítani Heathet?
-Hát ez jó kérdés!Igazából szerintem úgy kezd,hogy ne legyél ilyen bunkó és beszélgess többet Heathel.
-Aha köszi!-mondta és kiment.Én is mentem ki és a turbékoló gerlékkel találkoztam.
-Szia Sky!Mit csináltatok Niallal?-kérdezte Harry egy perverz nézéssel.
-Sziasztok!Niall tanácsot kért,hogy hogy tudja vissza csábítani Heathet.Semmi több!-mondta és elindultam a többiekhez a nappaliba.Mikor léptem volna le a lépcsőfokáról megbotlottam és seggre estem.A többiek röhögtek és már én se bírtam ki röhögés nélkül.Miután mindenki abbahagyta a nevetést Zayn idejött hozzám felhúzott és megcsókolt.
-Szeretlek!-mondtam a csók végén.
-Én meg imádlak!-válaszolta.Vissza mentünk a nappaliba és eldöntöttük,hogy Zoet kivisszük a parkba.
-Na Zoe nézz körül!-mondta Sarah.
-Na gyere segítek!-mondtam.Odamentünk a beton pályára mert helyes fiuk fociznak.
-Sziasztok beállhatunk mi is?-kérdeztem a srácoktól.
-Persze!-mondta az egyik aki szerintem bejött Zoenak.
-Oké akkor engem hívjatok Skynak őt pedig Zoenak.
-Okés!Engem Joshnak!Akkor Zoe te gyere ebbe a csapatba Sky te meg abba.-mondta Josh.

-De nekem nem nagyon megy a foci!Elmagyaráznád?-mondta Zoe.
-Jó akkor megmutatom.Mondjuk te vagy a hátvéd én pedig a csatár.Fiúk passz ide a labdát!Na akkor próbáld elvenni de a bokámra vigyázz.
-Oké!-mondtam megindultam volna de megbotlottam és Joshra estem.Még jó,hogy észbe kapott és így nem estünk el.

-Bocsi!Megbotlottam!-mondta Zoe.Szerintem nagyon jól beadta,hogy nem tud focizni.
-Semmi!Még jó,hogy a kezembe estél!-mondta Josh és egyre közelebb hajolt Zoehoz.
*Zoe szemszöge*
Mikor egyre közelebb hajolt Josh és megcsókolt.Akkor pici pillangók szálldostak a hasamban.Ilyen érzésem még nem volt.
-Bocs!-mondta Josh mosolyogva.
-Semmi baj!-mondtam és vissza csókoltam.
-Oké akkor mi  megyünk mert elvennénk a figyelmeteket!Meg Zoe amúgy sem tud focizni!Már bocsi!-mondta Sky ide jött hozzánk és óvatosan kiszedett Josh kezei közül.
-Oké!De Zoe..!-mondta Josh mikor már majdnem kinnt voltunk.
-Igen?-kérdeztem és visszanéztem.Idefutott hozzám és Skyhoz.
-Majd várj meg!-mondta megcsókolt és vissza ment.
-Na jól beadtad,hogy nem tudsz focizni!-mondta Sky egy huncut mosollyal.
-Ugye?-kérdeztem és lepacsiztunk.A többiek haza mentek én meg ott ültem a padon várva,hogy mikor lesz vége a focinak.Vége lett a focinak és Josh már jött is.
-Haza kísérhetlek?-kérdezte.
-Ha szeretnél!-mondtam.Mikor feláltam Josh megfogta a kezem és elindultunk.Haza kísért és elkérte a telefon számom.Adott egy búcsúcsókot és már ment is haza.Elmentem fürödni és befeküdtem a pihe-puha ágyamban.
*Reggel New York-ban Heath szemszöge*
Felkeltem és lementem reggelizni.(Reggelim egy kakaó szokott lenni)Justin épp ivott egy kakaót.
-Szia cica!-mondta és megcsókolt.Miután elváltunk egymástól elmentem fésülködni.Mikor belenéztem a tükörbe akkor vettem észre,hogy miután Justin megcsókolt kakaós lettem.
-Drágám!-mentem vissza konyhába.
-Igen?
-Nem szerettél volna szólni,hogy kakaós lettem?
-Nem mert így sexybb vagy!-mondta és megint megcsókolt.Megittam a kakaómat.
-Justin ma el kéne mennünk a nőgyógyászhoz!-mondtam.
-Oké!-mondta.Elmentünk átöltözni és már mentünk is.Beértünk a kórházba és bejelentkeztünk.Mondta a nő,hogy üljünk le a székekre.Leültünk és 10 perc múlva kiszólt a nőgyógyász,hogy bemehetek de csak én.Megvizsgált.
-Minden rendben van!-mondta a nő.
-Akkor megtudja mondani,hogy mikor lettem terhes?-kérdeztem.
-Igen!2 hetes!
-Akkor nem Justin az apja?-kérdeztem halkan.
-Akkor készen is lennénk!-mondta.Kimentem a kórteremből és nem mertem ránézni Justinra.
-Na mit mondtak?-kérdezte.
-Mondanom kell valamit!
-Igen?
-Nem........!Nem te vagy az apja a babának!-mondtam és sírásban törtem ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése