2013. júl. 26.

16.rész

*-Nem........!Nem te vagy az apja a babának!-mondtam és sírásban törtem ki.Heath szemszöge*
-De Heath miért sírsz?Ha nem én vagyok az apa akkor se baj.
-Azért mert már annyira beleélted magad az apaságba!Most pedig így,hogy nem a tied a baba itt fogsz hagyni!
-Nem hagylak itt!Ilyen könnyen nem szabadulsz tőlem!-mondta átkarolt és megcsókolt.Én meg ott szipogtam mint egy kis ovis.Haza mentünk és anyáék már itthon voltak.
-Sziasztok!Hol voltatok?-kérdezte apa.
-A kórházban!-mondtam apának és leültünk a kanapéra.
-Miért voltatok a kórházban?Csak nincs valami baj?-ült le a kanapéra anya is.
-Nincs semmi baj!Mondjuk van egy kis probléma.......!
-Mi lenne az?
-Nem Justin az apa!Hanem valószínű,hogy....hogy.....Niall!Mert 2 hetese a magzatom!-mondtam akadozva.Tudtam,hogy Justin ezt nem szerette volna hallani de megbirkózott vele.
-Akkor bocsáss meg a gorombaságomért Justin!-mondta apa.
-El van felejtve!-mondta Justin és kezet fogtak.
-Akkor most vissza mentek Londonba?
-Igen!
-Akkor elbúcsúzunk mert mi már nem leszünk itthon amikor elmentek!-mondta anya és apa.Nyomtam puszit az arcukra apa kezet fogott Justinnal anya pedig nyomott egy puszit az ő arcára is.
-Vigyázz a lányomra!-mondta anya és apa halkan Justinnak.
-Oké!-válaszolt.Anyáék el mentek mi pedig mentünk fel a szobámba pakolni.Amíg Justin megnézte a lenti gépen,hogy mikor indul gép Londonba addig én felhívtam Skyt.Kicsöng.
-Szia Heath!Valami vaj van?
-Szia!Semmi baj csak szeretnék kérni valamit!
-Már te is?
-Mi én is?
-Semmi.....!
-Sky!
-Majd elmondom!Na akkor mit kell csinálnom?
-Mond Niallnak ha valamit meghall aminek nagyon fog örülni akkor ne dörgölje Justin orra alá!Oké?
-Oké át adom!De minek fog örülni?
-Azt is elmondom csak nem a telefonban!Na akkor ma érkezünk valamikor!
-Oké!Szia!
-Szia!-mondtam és letettem.
-Kivel beszéltél?-állt meg Justin az ajtónak dőlve.
-Senkivel!
-Heath!Na kivel beszéltél?Kérem a telefonodat!
-A-a!-mondtam.Justin közelebb jött és kivette a kezemből a telefont.Elkezdte nézegetni a hívásnaplómat.
-Niallal?-kérdezte.
-Nem!Skyal beszéltem!
-De itt van!
-Nézd meg mikor beszéltem vele utoljára!-mondtam és megmutattam az időpontot.
-Ó!Bocsi!De miért nem akartad megmondani,hogy kivel beszéltél?
-Mert akkor megkérdezted volna,hogy miről beszéltünk!És ezzel a témával hadilábon állsz!
-Te elmondtad Skynak,hogy ki az apa?
-Nem!Csak szóltam neki,hogy mondja meg Niallnak,hogy ne dörgöljön semmit az orrod alá!
-Mind 1!Gyere!10 perc és indul a gép!-mondta felkapta a cuccokat és már kint is volt.Fogott egy taxit bezártam az ajtót és már mentünk is a reptérre.Megvettük a jegyeket és már fel is szálltunk a gépre.Az egész utat végig aludtam.Mikor megérkeztünk leszálltunk és csak délután 1 óra volt.Haza mentünk és mindenki kérdezte,hogy mi az amit Niallnak nem szabad Justin orra alá dörgölnie.Leültünk a kanapéra és belekezdtem.
-Tudjátok reggel kiderült,hogy.......nem Justin a baba apukája!Hanem Niall.-mondtam el.A többiek csak tátott szájjal néztek rám.
-Mi van velem?Ó sziasztok!-jött be a nappaliba Niall.
-Niall nem Justin a gyerek apja hanem......hanem te!
-Én?-kérdezte.
-Igen te!-mondtam.Niall ide jött hozzám felkapott és megpörgetett.
-Niall!Tegyél le lécci!-mondtam.Kaptam tőle egy puszit és letett.Vissza ültem Justin mellé és majdnem elájultam mert Niall sokáig pörgetett.
-Oké szerelmesek!Akkor mi most megyünk mert el kell mennünk az új lakókocsiért.
-Oké akkor én nem baj ha itthon maradok Heathel?-kérdezte Justin,Sarah,Harry és Niall.
-Nem!Mi is el tudjuk hozni a lakókocsit.-mondták a többiek és már mentek is a lakókocsiért.
*Sarah szemszöge*
A fiúk kimentek medencézni Heath és én meg eldöntöttük,hogy megnézzük a Gru 2.-őt.Csináltunk magunknak fagyit is.


Az volt a legaranyosabb mikor a minyonok átváltoztak lila kis szörnyé.
-Jaj de cukik!-mondtuk egyszerre és megfogtuk egymás kezét.Kb így nézhettünk ki.

Végig néztük a filmet és a vége az olyan aranyos volt.Bejöttek a fiúk is.Harry megfogott Justin pedig Heathet.Kivittek minket a medence szélére.
-Harry lécci ne dobj bele!ÁÁÁÁÁ!!!-sikítoztam de már késő volt.Már a vízben landoltam.
-Justin szeretlek!Lécci ne dobj bele!-mondta Heath is.
-Én is szeretlek!De most repülsz!-mondta és már Heath is bent volt.
-Oké akkor most ki is húzhattok minket!-mondtam.
-Okés!-mondta Harry kiakart húzni de belerántottam a vízbe.
-Na!-mondta közelebb jött és megcsókolt.
-Justin gyere húzz ki!-mondta Heath is.
-Na jó!-mondta és kihúzta Heathet.Láttam Heath is próbálkozott behúzni Justint de neki nem sikerült.Hallottunk egy csobbanást.Justin már bent is volt!Heath nem hagyta ki a lehetőséget.
-Háhá belelöktelek!-örült a fejének Heath.De azzal nem számolt,hogy Niall is kint van.Niall oda settenkedett Heath háta mögé.Bele akarta lökni Heathet.De nem sikerült neki mert Heath ment volna be megfordult és észre vette Niallt pedig már lökte volna.......csak Heath megfogta Niall kezét és így mind a ketten borultak.Heath feljött Niall meg alulról felkapta és bele vágta a vízbe Heathet.
-Na most már elég!-mondtuk Heathel bementünk és átöltöztünk fürdőruhába.Vissza mentünk kivettük a garázsból a matracokat és beleültünk.Heath jelezte a fiúknak,hogy figyeli őket.

Mikor meguntuk a fürdést akkor bementünk.Heathel felmentünk hülyülni.Befestettünk a hajunkat az én hajamat sikeresen leültünk festékkel.

Heathnek jó lett a haja.

Még jó,hogy kimosható a festék.Utána meg képeket szerkesztgettünk.

Levittük a fiúknak megmutatni.
-Hahaha!-mondták a fiúk.
-Csinálunk sütiket?-kérdezte Heath.
-Miért ne?-mondtam.Elkezdtünk sütni de a fiúk nem hagytak minket békén.Heath megcsinálta az első sütijét és Niall már oda is ment hozzá.Átölelte hátulról.Heth engedte mert azt hitte,hogy Justin.Mikor megfordúlt,hogy adjon neki egy csókot akkor nem Justin hanem Niall csücsörített.Heath fogta magát és belemarkolt a lisztbe.A markában lévő lisztet pedig belenyomta Niall arcába.
-Hé!Ez nem ér!-mondta sértődötten és lisztesen Niall.Mikor végeztünk a végeredmény elég gusztusos lett.






Csináltunk palacsintát sült krumplit is és ilyen kis szendvicseket.




Heath megcsinálta magamnak a szokásos esti kakaóját.A többiek pedig édességeket vettek ki a spájzból és kitették az asztalra.




Harry hülyeségből felvette azt a szemüveget és ruhát amit a Best Song Ever-nél volt rajta.
-Na melyik részt játszam el?-kérdezte.
-Amikor elkezdesz sírni!



Na szakadtunk a röhögéstől.Beesteledet mindenki elment fürödni és utána aludni.
*Heath szemszöge*
Mikor ránéztem az órára 12-őt mutatott.Kimentem a konyhába inni egy kis vizet.Vissza mentem a szobába de akárhogy is próbáltam nem tudtam elaludni.Fogtam magam felvettem egy lenge ruhát és kimentem Manót megsétáltatni.


Feltettem Manóra a pórázt és már mehettünk is.Kicsit félelmetes volt este mászkálni az utcán főleg akkor amikor a közelben van a temető.Hallottam valaki lépteit a temető felől.
-Ki az?
-Csak én!-mondta egy ismerős hang.Igen Harry volt az.
-Te követsz engem?
-Nem csak nem szabadna egyedül mászkálnod az utcán!
-Oké akkor velem jössz?
-Persze.-mondta és elindultunk a parkba.Harryvel tök jókat tudok beszélgetni.Vissza mentünk a házba és elmentünk aludni.Nagy nehezen elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése