2013. júl. 29.

17.rész

*Reggel Niall szemszöge*
Kimentem a konyhába és Heathel találkoztam.
-Szia hercegnőm!-mondtam.
-Szia...szia Niall!-mondta meglepődötten.
-Na ma hova mennyünk?
-Te elszeretnél vinni engem valahova?
-Aha!-mondtam oda mentem Heathez és megfogtam a derekát.Egyre közelebb hajoltam hozzá és mikor már pár centire voltam Heath ajkaitól eltolt magától.
-Látod ezért nem szeretnék elmenni sehova ahol kettesben vagyunk!-vágta a fejemhez idegességében.
-Tudom,hogy akarod!-mentem közelebb hozzá.Felvettem és letettem a kanapéra.Elkezdtem csókolgatni a nyakát.
-Niall.... ne!-nyögött fel.
-De!-mondtam és lejjebb mentem.Heath már tolt volna le magáról de nem engedtem neki.Közelebb hajoltam ajkaihoz és megcsókoltam.Belemarkoltam szőke hajába.Sikerült eltolnia magától és így elszaladt a szobájába.
*Heath szemszöge*
Mikor kiszabadultam Niall erős karjai közül akkor egyenesen a szobám felé kezdtem futni.Justin még aludt szóval sikeresen felébresztettem.
-Szia kicsim!-mondta kómásan.
-Szia!Szeretlek!-mondtam és hosszasan megcsókoltam.
-Ezt miért kaptam?
-Mert szeretlek!-mondtam és még egyszer megcsókoltam.Leakartam mosni Niall érintéseit Justin csókjaival de nem tudtam.Még mindig éreztem Niall csókjának az ízét.Kopogtak.
-Niall lécci menny innen!-kiabáltam ki.
-De Heath!Tisztázni szeretném azt a dolgot az előbb!Bocsánatot szeretnék kérni amiért rád másztam.
-Mi Niall rád mászott?-húzta fel a szemöldökét Justin és az álmos tekintete átváltozott mérgessé.
Justin kimászott az ágyból és az ajtó felé vette az irányt.
-Niall fuss!-mondtam és Justin keze után kaptam.
-Miért fussak?
-Mert nem tudom sokáig vissza tartani Justint!
-O-Ó.....!-csak ennyit tudott kiejteni a száján és már futott is.Justint már nem bírtam vissza tartani és ezáltal kirontott a szobából.
-Hogy mertél rámászni Heathre?Te rohadék!-futott ki Justin a nappaliba ahol sikeresen megtalálta Niallt.
Sarah és Harry is kirontottak a szobájukból és egyenesen a nappali felé mentek velem együtt.
-Ti meg min veszekedtek?-nézett rájuk Sarah.
-Niall rámászott a barátnőmre!-nézett rá Niallra.-Most megöllek!-mondta és elkezdte kergetni Niallt.Megfogtam Saraht és elhúztam magammal mert nem szerettem volna végignézni,hogy Justin megvari Niallt.
*Harry szemszöge*
Beszálltam én is és megpróbáltam leállítani Justint.Sikerrel jártam.
-Hol van Heath és Sarah?-motyogta.
-Elfutottak.-közöltem Justinnal.
-Heath!-kezdett el órdibálni és bement a szobájukba.
*Sarah szemszöge*
Heath elhúzott magával.Leültünk az ágyra és percekig néztük egymást.
-Heath mi történt közted és Niall között?-kérdezősködtem.
-Niall elkezdett csókolgatni a kanapén közelebb hajolt és megcsókolt.Nem engedett ki maga alól.Amikor kitudtam szabadulni erős kezei közül akkor elfutottam a szobába és szerencsémre felébresztettem Justint.Niall bocsánatot akart kérni amiért rám mászott és ezt Justin meghallotta.Innen már szerintem tudod a sztorit.Beszélgettem kicsit még Heathel.Hallottuk,hogy Justin kiabál de nem foglalkoztunk vele pár perc múlva beront az ajtón.
-Heath!-csak ennyit tudott kiejteni a száján.
-Igen?-értetlenkedett Heath.
-Szeretlek!-nyögte ki Justin.
-Én is!-na most jön megint a csókolózás.És nem tévedtem.Kimentem a szobámból és megkerestem Harryt.Mikor megtaláltam megcsókoltam.
-Szeretlek!-mondtam a csókunk végén.
-Végre nem nekem kellett kimondanom!Én is szeretlek!-válaszoltam.
*Heath szemszöge*
Mikor Justinnal végeztünk a kis incidensünkkel akkor kitalálta,hogy mennyünk el a plázába.Beleegyeztem és már indultunk is.Justin megakadt az ékszerésznél én addig elmentem az egyik üzletbe ahol már szinte törzs vendégnek számítok.Mikor végeztem vissza mentem Justinhoz.Éppen beszélgetett az ékszerésszel.
-Szívem!Mehetünk?-néztem rá és megfogtam a kezét.
-Igen!Mehetünk!-elindultunk a reptér felé.Nem értettem miért pont a reptérre megyünk.Justin vett jegyeket és mentünk a gépre.
-Justin!Hova megyünk?-kíváncsiskodtam.
-Az legyen meglepi!-közölte velem.A repülő utunk csendben telt.
-Párizs?Miért jöttünk mi Párisba?-értetlenkedtem.
-Majd meglátod!Gyere mennyünk el az eiffel tornyot!-húzott maga után.Beleegyeztem és már mentünk is.Megálltunk az eiffel torony ellőtt.Justin megállt ellőttem letérdelt és elővett egy kis dobozt a zsebéből.
-Heather Jonshon!Lennél a feleségem?-kérdezte.
-Igen igen igen!-mondtam és a nyakába ugrottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése