2013. aug. 1.

19.rész

*Reggel Heath szemszöge*
Felkeltem és Justin mondta,hogy kezdjek el pakolni.Bepakoltam minden fontosat és útra készek voltunk.Justin levitte a bőröndjeimet és a sajátjait is.Elbúcsúztam a többiektől és már mehettünk is a reptérre.Justin magángépjével mentünk.Az út nagy része azzal telt,hogy kérdezgettem,hogy hová megyünk.De még mindig ne akarta megmondani.Ekkor egy gyönyörű sziget tárult a szemem elé.Igen Madagascar volt.
-Madagascar-ra jöttünk?-kérdeztem izgatottan.
-Nem!Itt csak átutazunk!-mondta leszállt a gép és Justin bérelt egy motorcsónakot.
-Mennyit kell még utaznunk?-kérdeztem már teljesen bezsongva.
-Még 4 órát!-közölte és megcsókolt.Megpillantottam egy szigetet.Ha nem csal az érzésem akkor ez a Seychelle-szigetek.Meg is érkeztünk és tényleg a Seychelle-szigetek volt.Mentem előre néhány csomaggal a kezembe és mikor az ajtó előtt voltam Justin eldobta a bőröndöket felkapott az ölébe és bevitt az ajtón.
-Ezt miért is?Vannak lábaim nem kell cipelni!De mondjuk nem bánnám ha ezt sűrűbben csinálnád!-közöltem vele az igazságot.
-Mert szeretném a feleségemet bevinni az ajtón!Tudom nagyon sexy lábaid vannak!-tekintete a lábaimra irányult.
-Azt tudom!-és egy hangos kacaj jött ki a számon.Justin elkezdett lépkedni a háló felé ami mellesleg kint volt a szabadban.

Justin letett az ágyra és csókolgatni kezdett.Lehúztam róla a pólóját és végig húztam kezem adonisz felsőtestén.Justin levette rólam a pólóm és a keze a gatyámhoz ment le.Kigombolta azt és ment egyre lejeb.Kigomboltam a nadrágját és lehúztam róla.Már csak fehérnemű volt rajtunk.
-Nem kéne ide az a bugyi és ez a melltartó!-mondta.
-Neked meg nem kéne oda az......................!-ment lejeb a tekintetem de nem mondtam ki az alsógatyát mert már nem volt rajta.Kicsatolta a melltartómat és eldobta válla mögött.Mikor már meztelenek voltunk akkor Justin magára rántott.Hát igen az erősebb fél dominál.
Reggel felkeltem és Justin még aludt.Felvettem a pólóját és a térdemig ért.Bementem a konyhába csinálni egy kis kakaót.Mikor öntöttem a tejet akkor Justin átölelt hátulról és így sikeresen megijesztett.
-Na ma mit csináljunk szerelmem?-kérdezte és felhúzta a szemöldökét.
-Pihenjünk!-jelentettem ki.
-Oké!De ez nem az én pólóm?
-Ő...Nem!-mondtam és kicsit vörös lettem.A z egész napot pihenéssel töltöttük.Feküdtem a függőágyon és csodálkoztam a sexy férjemben.


-Justin lenne egy kérdésem!-mondtam.
-Igen cica?-kérdezte.
-Miért én a több 100000 lány közül?Miért én kellek neked?Honnan tudom,hogy nem fogsz lecserélni?-halmoztam el a sok hülye kérdésemmel.
-Mert te elraboltad a szívem!A tegnapi "kalandunk" nem magyarázat arra,hogy szeretlek?
-De!De igen csak ki tudja,hogy hány lánynak mondtad ezt!-lett kicsit hangosabb a hangom.
-Szeretlek!És ki olyan hülye,hogy lecseréljen egy ilyen lányt mint te?-közölte velem.
-De arin tudsz bókolni!-mondtam.Már ment le a nap és olyan szép volt.

*Reggel Sky szemszöge*
Elbúcsúztunk Heathertől és Justintól.Mikor elmentek bementünk és leültünk a kanapéra.
-Na mit csináljunk?-szólalt meg Jess.
-Én elviszem Emyt randira!-szólalt meg Liam.
-Oké!Mi lenne ha mindannyian elmennénk a Disneylandbe!-mondta izgatottan Sarah.
-Oké akkor menyjünk!-vágtuk rá.Beszálltunk a kocsiba és már indultunk is Los Angeles-be.
Minden hullámvasútra felültünk hú nagyon jó nap volt.Mikor mentünk haza találkoztunk Selena Gomezzel.
-Sziasztok srácok!-köszönt.-Ők itt a barátnőitek?
-Szia Sel!Igen!Hallottad Justint?-válaszolt Niall.
-Igen de nem érdekel!Mondjuk a "felesége" szép és szívesen megismerném!-mondta.
-Hát szerintem 2 hét és haza jönnek a nászutukról!-szólalt meg Harry.
-Oké akkor lehet,hogy majd benézek!-mondta és elment.Hazaértünk és korom sötét volt.Elmentünk fürödni és aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése