2013. aug. 21.

21.rész

Bocsi,hogy ennyit késtem az új résszel de minden nap matekoznom kell és higgyétek el egyszerre a kettőt nem tudom csinálni..!Remélem nem pártoltatok el tőlem..!Még egyszer bocsánat és remélem tetszeni fog a 21.részem sok KOMIKAT és PIPÁKAT szeretnék látni amikor vissza nézem..!Nem is húzom az időt jó olvasást!

*Dóra szemszöge*
Mikor Heathék megjöttek össze-vissza ölelgettük őket.Kikiabált El a konyhából,hogy van egy bejelenteni valója.Mindenki leült a kanapéra.Mondjuk mi már tudtuk mi az de Heathék még nem.
-Louis megkérte a kezem!-mondta izgatottan.Heath reakcióját azt látni kellett volna az a tátott száj és azok a kidülledt szemek.Az nagyon tetszett.
-ÁÁÁ!-kelt ki magából Heath.Szerintem Justinnak beszakadt a dobhártyája mivel Heath mellette ült.Mire felnéztem már El és Heath ölelgették egymást.
-Ja tényleg Heath...!Selena megszeretne ismerni!Találkoztunk vele és mondta,hogy hívjuk fel ha hazajöttetek!Tudjuk nagyon nem vagy oda érte de..-nem tudta befejezni a mondatát Zoe mert Heath közbeszólt.
-Semmi baj szívesen megismerném!Tudom "csúnyákat" mondtam rá de honnan tudhatom,hogy milyen ha még nem is találkoztam vele.Szóval mostantól nem fogok senkit elítélni első látásra!-vigyorgott.Heath adott egy puszit Justin szájára és ránézett Niallra.Mi van már mindenki húzza a másikat?Niall feje a nyugottról a mérgessé változott.Ez enyhe kifejezés..majd szét robbant.Niall hirtelen megcsókolt.Nem értettem ezeket a gyors változásokat.Heath felment a szobájába és utána mentem.
-Heath...!-értem utol a szobájában.
-Igen?-kérdezte miközben átöltözött.
-Mi volt ez az előbb Niallal?-kérdeztem kíváncsian.
-Tudod Niallal egy pár voltunk csak megcsalt!Szóval szeretem csipkedni...!-jött ki a fürdőből ebben a szerelésben:

-Aha értem!Elmehetek veled?-kérdeztem bociszemekkel.
-Igen persze szerintem Zoe is jön!-ment kifelé a szobából.Én is gyors átöltöztem.

Heath szólt Zoenak,hogy szeretne-e jönni.Persze rögtön igent mondott gyors átöltözött ő is és már mehettünk is.

Kimentünk a nappaliba és Louis pont tv-t nézett.
-Louis szerinted milyen?-kérdezte Heath és megpördült.
-Anyám de jól néztek ki!-mondta és tátva maradt a szája.
-Na mi mentünk szia!-húzott ki Heath.Elmentünk a parkba és megláttuk Selenát.
-Sziasztok!Biztos te vagy Heather én...-mondta volna de Heath beelőzte.
-Selena Gomez!Amúgy meg szia és ő itt az unokatesóm Dóri és a barátnőm Zoe nagy raongóid vagyunk!-mutatott be Selenanak.
-Szia Dóri és szia Zoe!Na és akkor nyugodtan hívjatok Selnek!Akkor hová menjünk?
-Szerintem menjünk a plázába!-vetette fel az ötletel Heath.
-Oké akkor indulás!-mondta Sel és előre ment.Átmentünk a plázába és minden egyes üzletbe bementünk vettünk pár rucit és mentünk fagyizni.Mikor megettük a fagyit akkor hazamentünk.Sel nem szeretett volna bejönni ezért ő is hazament.Bementünk és Niall egyből letámadott minket.
-Ú hoztatok kaját?Nem kellett volna!-jött közelebb és belenézett a szatyrokba.
-Ő Niall....!Ezek nem a te méreteid!-viccelődött Heath.
-Kösz!-nyújtogatták egymásra a nyelvüket.
-Heath had segítsek!-jött le a lépcsőn Justin és nyomott egy puszit Heath szájára.
-Szia Zoe miben segíthetek?-jött ide Josh megszabadította Zoet a tehertől.
-Niall!-lóbáltam meg a szatyrokat előtte.
-Mi az?Segítsek?Na jó!-mondta és unottan elvette a szatyrokat.
-Niall mi a bajod?-érdeklődtem.
-Semmi!Csak Justin és Heath!Nagyon idegesít,hogy Justin ennyire elkényezteti Heathet én meg ezt nem tudtam neki megadni!-mondta.
-Te még mindig szereted?-kérdeztem a könnyeimmel küszködve és elfutottam a szobába.Mikor beléptem nagy meglepés ért.Minden tiszta rózsaszirom volt és az ágyon egy "I Love You" feliratú maci.
*Niall szemszöge*
-Kicsit megbántottam...!-ültem le a kanapéra és csak bámultam magam elé.
-Kicsit??Szerintem nagyon!-mondta az eseményeket végig követő Liam és mutatta,hogy menjek utána most.
-Jó jó megyek...!-emeltem meg magam és lesiettem a szobába.Mikor beértem Dóri az ajtó előtt állt döbbenten.
-Igen ezt neked csináltam!-mondtam és átkaroltam.A szomorú könnycseppek átváltoztak örömmé.Megfordult és megcsókolt.Elkezdtem csókolgatni a nyakát felkaptam és elvittem az ágyra ledöntöttem és elkezdtem vetkőztetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése