2013. aug. 29.

22.rész

*El szemszöge*
Mikor Heathel ujjongtam akkor döbbentem rá,hogy senki sem örült még így velem.Heath igazi barátom.Mikor hazajöttek a találkáról akkor megkértem,hogy segítsen az előkészületekben.Persze,hogy igent mondott.Reggel arra keltem,hogy Louis puszilgatja a hátam ettől mindig kiráz a hideg de legalább tudom,hogy itt van velem valaki.Lementem és Heath azzal hülyéskedett,hogy katonának adta ki magát...
-Készen állok a feladatra uram!Vagyis asszonyom!-javította ki magát.
-Oké ez furi..!Na akkor mivel kezdjük elsősorban?
-Ruha!-mondta és elszaladt.Kb 5 perc után hozott egy magazint amiből kinézhetnénk a ruhám.
-Na és ez?Szerintem ez illik is hozzád!-mutatta meg a számomra tökéletes ruhát+a cipőt.

 Koszorús lány ruhák+a cipő:


-Ú ez tök jó!Ja igen ti lesztek a koszorús lányok!
-Oké köszi!Na akkor összeszedem a csajokat és elmegyünk az üzletbe ahol ilyen esküvői és koszorús lány ruhát lehet kapni.Utána meg a cipőket vesszük meg.
-Oké én addig beülök a kocsiba!-vettem fel a kocsikulcsot és meglengettem a kezemben.Kimentem és nem telt el 3 perc és jöttek a csajok is.Elmentünk a a boltba megnézni a ruhákat.Meg is találtuk.Az volt a szerencsénk,hogy már csak egy volt az esküvői ruhából ami nekem bejött.Gyors odaszaladt Sarah és az eladót megkérte,hogy vegye le nekünk.Levette a nő és nekem adta.Bementem az egyik fülkébe és amikor felvettem annyira jól állt...!Kimentem és a csajoknak annyira tetszett...
-Oké akkor szerintem ez egyértelmű,hogy elvisszük!-fogta meg a kezeimet Heath.Olyan ruhákat is találtunk amit mutatott Heath a magazinban.Meg is vettük a ruhákat,cipőket.Elmentünk egy dekoratőr üzletbe és megrendeltük a dekorációkat,tortát..Szóval nagyjából mindent.Louis és a fiúk feldíszítették a kertet.A csajokkal hazamentünk és megcsináltuk a meghívókat.A díszpárnát is megnéztük,hogy milyen legyen.Ezek lettek a végeredmények.
                                                  A kert amit a fiúk díszítettek:

                                                  Gyűrűpárna:

                                                   Díszítés:

                                                    Csokor:

                                                     Torta:

                                                     Meghívók:

Szerintem minden készen ált.Heathet megkértem,hogy legyen a tanúm.Louis meg megkérte Harryt a tanú személyére.Na eljött a nagy nap..!A hasam egész nap görcsben áll.
-El!Jól vagy?-jött ide hozzám Heath.
-Igen csak izgulok!-mondtam nagy levegőket véve.A csajok segítettek felöltözni és ők is átöltöztek.Apa elvetetett a kezdő pontig.Megszorítottam a kezét.
-Kicsim minden rendben?-kérdezte.Vettem egy mély levegőt és válaszoltam.
-Mehetünk.-indultunk meg Louis felé.Apa adott egy puszit én pedig oda álltam Louis mellé.A pap elkezdte a monológját.Egész végig Louis szemébe néztem.Olyan szép kék szemei vannak.
-Louis William Tomlinson!Elfogadod-e Eleanor Jane Caldert hites feleségedül?
-Igen!
-És te Eleanor Jane Calder elfogadod-e Louis William Tomlinsont hites férjedül?
-Igen!
-Megcsókolhatod a menyasszonyt!-mondta a pap.Louis közelebb hajolt és megcsókolt.Csókunk még nem volt ennyire szenvedélyes.Eldobtam a csokrot.Szerintetek ki kapta el véletlen szerűen?Hát ki hitte volna HARRY kapta el.Hát igen nem csak ti lepődtetek meg ezen....!Elkezdődött a lagzi..!Egyszer csak Heath megy fel a lépcsőn és pár perc múlva rohan le zokogva...!
-Heath!-szóltam oda neki.-Mi a baj?-értem utol.
-Justin!Justin az ágyban hempereg egy másik csajjal!-mondta és tovább zokogott.Na már csak ez kellett.Niall...

2 megjegyzés:

  1. Ha kikezdesz Harryvel én harapni fogok >< Szeretlek ám :) ♥ De enyém Harry ♥

    VálaszTörlés
  2. ez egy szabad ország!am "mienk" Harry!én is szeretlek manó!:D és nyugi megtarthatod/juk..! :D :3 xoxo ♥

    VálaszTörlés