2013. aug. 7.

20.rész

Sziasztok!Meghoztam a 20.részt remélem tetszeni fog!Létszi komizzatok és ha van kedvetek akkor kukkancsatok be a másik blogomba amit nem rég kezdtem:  http://adreamcometruewithonedirection.blogspot.hu/

*Heath szemszöge*
Este naplemente után azon gondolkoztam,hogy hogy vágjak vissza Justinnak a reggeli incidense után.Gondolkoztam és kitaláltam amíg ő eszi a vacsoráját addig én bementem körülnézni az ijesztő erdőbe.Már vagy 30 perce gyalogolok és egyre cél tudatlanul.Ne eltévedtem!Merült fel bennem a tudat.Egyszer csak hallok valami motoszkálást a bokorból és valami megragadott hátulról.
-ÁÁ!-dobott fel a hátára és csak sikítani tudtam.
-Heath?!Te miért is mentél be az erdőbe?-szólalt meg az idegen aki mellesleg a férjem volt.
-Hát....!
-Tudod mennyire aggódtam miattad?Mi lett volna ha nem talállak meg és egész este ott bolyongsz az erdőben egyedül?
-Tudom!Bocsi!-hajtottam le a fejem.Szorosan magához ölelt és adott egy puszit a homlokomra.
-Szeretlek!-súgta a fülembe.
-Én is!-válaszoltam.Elmentünk aludni.Mivel még mindig nem adtam vissza az ijesztését ezáltal kikászálódtam az ágyból és erős kezei közül.Elmentem a konyhába és teli torkomból kiabálni kezdtem.
-Justin!Segíts!-sikítoztam.
-Igen kicsim mi a baj?-rohant be és aggódó tekintetet intézett felém.Nem bírtam ki röhögés nélkül.Ezért hangos nevetésben törtem ki.
-Vissza kaptad!-dörgöltem az orra alá.Ő csak állt ledöbbenten és forgatta a szemeit.Közelebb jött és mintha csókot adna de hirtelen felkapott és kiszalad velem a tenger partra.Egyre beljebb vitt és mikor már nem ért le a lában eldobott.
-Justin!Nem tudok úszni!-kiabáltam és kapálózni kezdtem.
-Kicsim!Na most már jobb?-húzott magához.
-Aha!Főleg,hogy bevetted!-mondtam és megint nevetésben törtem ki.
-Aj már!-csúszott ki a száján és ajkait az enyéimre tapasztotta.-Szeretlek!-szólalt mag a csókunk végén.
-Én is szeretlek.-mondtam és visszacsókoltam.Vissza mentünk házba és elmentünk megint aludni.
*Reggel Justin szemszöge*
Mikor kimentem Heath a szokásos reggeli kakaóját itta.Készítettem magamnak is egyet.
-Heath!Ma elmegyünk Kanada-ba!
-Akkor ma már pakolunk?
-Igen!Ha megittad akkor megyünk pakolni.
-Oké!-mondta és már ment is pakolni mert megitta a kakaóját.Összepakoltunk.Vissza vettük az irányt Madagascar-ra a magángéphez.És miután felszálltunk a gépre indulhattunk is Kanada-ba.
-Justin és miért is megyünk Kanada-ba?
-Mert meglátogatjuk a családomat!-mondtam izgatottan.Megérkeztünk Kanada-ba.Elmentünk a házunkhoz és becsöngettünk.Anyu kinyitotta az ajtót és annyira örült nekünk,hogy majdnem elájult.Beinvitált minket és leültünk a kanapéra.
-Hogy van a baba?-kérdezte anya.
-Halott!-kezdett el sírni Heath.
-Ó bocsánat nem szerettem volna tapintatlan lenni!-mondta és megsimogatta Heath hátát.Megöleltem vigasztalás képen és kicsit megnyugodott.Beszélgettünk vagy este 10-ig.Heathel felmentünk a szobámba és mikor meg szerettem volna csókolni berontott a húgom Jasmine.
-Aludhatok ma veled bátyó?-kérdezte.
-Igen!-vettem az ölembe.Heath kiszaladt a mosdóba és magára zárta az ajtót.Lefektettem Jasminet és mentem a mosdó felé.
-Heath miért szaladtál el?-kérdeztem.Hallottam,hogy kizárja az ajtót és,hogy kinyitja azt.
-Szerinted Jake is ilyen eleven lett volna?Vagy ugyan úgy játszana a labdával mint Jasmine?Vajon szerette volna?-kérdezte egymás után.
-Igen!De tudom az a legnehezebb ha az anya elveszti a gyerekét de én itt vagyok melletted és segíteni próbálok!Amúgy meg egy szavadba kerül és megint lesz baba csak kérned kell!-mondtam és magamhoz húztam.
-Oké!-mondta beleegyezően.-De ne most!Majd ha haza értünk!-mondta és megcsókolt.Elmentünk fürödni és befeküdtünk Jasmine mellé.Reggel elköszöntünk anyától és Jasminetől és már mehettünk is haza Londonba.Mikor megérkeztünk és betettük a lábunkat a küszöbön majdnem megfújtották Heathet a lányok az öleléseikkel.
-Na most már elengedhettek!-mondta Heath.
-Nem fogod elhinni mi történt!-ordibálta El a konyhából.

2 megjegyzés:

  1. Ne! Miért most hagyod abba?! Megeszlek ha nem fojtatod hamar! :D ♥ Amúgy jó lett és alig várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Tudod,hogy izgisebb legyen! :P

    VálaszTörlés