2014. jan. 26.

27.rész

Sziasztok!Meghoztam a 27.részt..!Már csak 1 rész és vége ennek a blognak.....!Szeretnélek megkérni titeket arra,hogy kommenteljetek...hideg meleg komit is írhattok..!! :)Nem húzom az ídőt jó olvasást! :D


*Justin szemszöge*
Heather csak állt előttem összerezzenve.Féltem..féltem a válaszától...Lenézett a földre és utána rám.
-Igen....!Szeretlek annyira!!-nyögte ki végül és egy nagy levegőt vett.Magamhoz húztam és megcsókoltam.
-Szeretlek!-suttogtam a fülébe.
-Én is!-ölelt meg szorosabban.
-Miért nem szeretnéd megtartani?-néztem rá.Sejtettem,hogy mit fog mondani de szerettem volna tőle hallani.
-Félek attól...hogy....nem lesz egészséges megint és ugyan úgy magamba fogok zuhanni mint Jake-nél...-mondta és a könnyek az arcán megállás nélkül folytak.
-Nem fogom engedni,hogy megint magadba zuhanj és magadat okold!-mondtam és újra átöleltem.-Gyere menjünk haza!-mondtam és elindultunk.Hazaértünk és rögtön Zoe körbeugrálta Heathet.Emily pedig Saraht.
*Dóri szemszöge*
-Dóri eljössz velem randizni??-állt elém Niall.
-Persze!-mondtam és elszaladtam átöltözni mivel még pizsiben voltam.


Niall már lent várt a lépcsőnél és egy kaján vigyorral köszöntött újra.
-És hová megyünk?-kérdeztem mikor kimentünk a házból.
-Nem mondom meg!-vigyorgott és kinyitotta a kocsi ajtót.Becsukta megkerülte az autót és beült mellém.Beindította a motort és elhajtottunk.Sötét volt ezért nem nagyon láttam semmit.Niall néha-néha rám pillantott de nem mondott semmit.Még mindig nem tudtam,hogy hova megyünk se azt,hogy hol vagyunk....Mikor megállt a kocsi egy azt hiszem erdő előtt kicsit furin néztem Niallra.Kivett egy kosarat a hátsóülésről és kiszállt vele.ÓÓ...szóval piknikezni fogunk..!Kinyitotta nekem az ajtót és kiszálltam én is.Lezárta az autót és megfogva kezem bementünk a sötét és egyben ijesztő erdőbe.Még nem jártam erre.Már vagy 10 perce gyalogolunk míg egy tóhoz nem értünk mellette volt leterítve egy pléd és gyertyák voltak amik utat vezettek a plédhez.Oda gyalogoltunk Niall letette a kosarat magához húzott és megcsókolt.
-Niall ez olyan csodálatos!!-mondtam és leültünk.
-Tetszik?-mosolygott rám.
-Nagyon!-válaszoltam.Előpakolta a szendvicseket és egy bort(???).Miközben ettünk Niall állandóan a zsebébe nyúlkált kb 5 percenként.
-Dóra Alexy tudom,hogy nem olyan rég találkoztunk de nekem te vagy a mindenem!-húzott fel ő pedig letérdelt elém.-Hozzám jönnél feleségül?-nézett rám azokkal a gyönyörű tengerkék szemeivel.
-Igen!-mondtam és a nyakába ugrottam.Niall felhúzta az ujjamra a gyűrűt és mit ne mondjak gyönyörű volt!Felállt közelebb húzott magához és megcsókolt.Levegő hiány miatt váltunk el ránéztem a telefonomra ami este 11-et mutatott.
-Niall..!11 óra van..!-húztam el a számat.
-Te jó ég!-csapott a homlokára.Összepakoltunk elfújtuk a gyertyákat és bele tettük a kosárba a plédet összehajtottam és az én hoztam Niall meg a gyertyákat.Vissza mentünk a kocsihoz Betettünk mindent a hátsó ülésre beszálltunk és haza mentünk.
-Niall..amúgy most hol voltunk?-kérdeztem.
-Az én titkos helyemen!-mosolygott és tekintetét az útra szegezte.Haza értünk és a legesleghalkabban nyitottunk be az ajtón ami lehetetlen volt mert én sose tudtam egy nyanvadt ajtót se kinyitni halkan.Na mind 1 az a lényeg,hogy Louis észrevett minket.
-Na ti hol voltatok?Talán volt egy kis...
-Louis be ne fejezd!!-mondtam halkan.
-Oké oké én már itt sem vagyok!!-igaz nem láttam mi a reakciója de valahogy éreztem,hogy kiröhög minket.Niallal lementünk a "szobánkba" bementünk és befeküdtünk az ágyba.Nem tudom,hogy Niall,hogy van vele de nekem ez volt életem legjobb napja.Niall átölet és így biztonságban aludtam el.Reggel Niall már nem volt mellettem.Felmentem és mindenki körbeugrált.
-Mi történt?-kérdeztem meglepetten.
-Azt te tudod!!-mosolygott rám Heather.ÓÓ..hát Niall fecsegett...Na emlegetett szamár mindig megjelenik.Szembe találtam magam szőke hercegemmel.
-Szia kicsim!-mondta és megcsókolt.
-Szia!-válaszoltam.Ennél jobb már nem is lehetne az életem/életünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése