2013. dec. 20.

26. rész

*Sky szemszöge*
-Igen!Tudod még mindig szeretlek!-mondta és belenézett a szemembe.Én szó szerint köpni-nyelni nem tudtam.
-Szeret?Miért pont engem?-kérdeztem magamtól.Vagy 5 percig bámultam rá amikor végre megtudtam szólalni.
-Én is szeretlek!De miért pont én?-hajtottam le a fejem.Hallottam,hogy feláll és közeledik hozzám.
-Mert te kellesz nekem!-emelte meg a fejem és megcsókolt.
-Olyan jól csókol!Valaki kanalazzon fel mert elolvadtam!!-álmodoztam.Mikor eltávolodtunk egymástól Ross rám mosolygott és vissza ült a velem szemben lévő székre.Kihozták a rendelésemet kifizettem és evés közben elmeséltem,hogy miért is megyek vissza New York-ba.Monologomat a hangos bemondó szakította meg.
-A New York-i járat hamarosan megérkezik!-mondta egy rekedt hangú férfi.Elmentem megvenni a jegyemet Ross pedig a sajátját.20 perc múlva már szállhattunk is fel a repülőre.Elfoglaltuk helyünket és én szokás szerint indulás ellőtt betettem a fülhallgatómat zenét hallgattam és szorítottam a mellettem lévő karfát.
-Jól vagy?-nézett rám Ross.
-Aha!Csak irtózok a repüléstől!Már mint a fel- és leszállástól.
-Ja értem!-mondta és megfogta a kezemet.Hát ez irtó jól esett mert kicsit nyugodtabban vettem az akadályokat amit rókázással szoktam megoldani.
-Nézz a szemembe!-utasította Ross.Engedelmeskedtem neki és belenéztem gyönyörű szemeibe.Mondta egy hölgy,hogy kapcsoljuk be öveinket.Gyors mozdulatokkal hallottam a kattogásokat.Beindult alattunk a motor.Ross egész felszállás végéig fogta kezem és szemezett velem.Személy szerint majdnem elhánytam magam de Ross nyugtatott tekintetével.Egy percre elfordult és elengedte a kezem mert keresett valamit a táskájában.Mikor egyenesbe volt a repülő akkor egy kisebb légáramlásba kerültünk és elkezdtem pánikolni.
-Lehet villámlás is és ha belecsap a repülőbe...!De ezek a gépek kitudják védeni az ilyeneket ha a négy motorból egy leáll akkor még tudunk repülni,ha kettő akkor leszállunk de ha 3 akkor lezuhanunk..!!!Nem szeretnék meghalni még túl fiatal vagyok a halálhoz!!!-pánikoltam be és felálltam a helyemről.
-Semmi baj csak megijedtél és bemagyarázod magadnak...nem fog lezuhanni a gép!!-fogta meg két vállamat Ross.-Semmi baj csak egy kicsit megijedt,hogy lezuhan a gép nem mintha lezuhanna!!-mondta Ross a körülöttünk lévő utasoknak akik kicsit se néztek hülyének...!A hátralévő időt beszélgetéssel töltöttük el....Eszembe jutott,hogy hogy ismerkedtünk  meg a fiúkkal...!Mikor lehánytam Louis cipőjét,amikor Heathel sikítozni kezdtünk,hogy kik ülnek mellettünk...Ahogy ezeken gondolkoztam rájöttem,hogy hiányozni fognak..!Észre se vettem de 2 kis könnycsepp gördült végig az arcomon.
-Minden rendben?-nézett felém a mellettem ülő szőkeség.
-Persze!-hazudtam a szemébe.Tudom csúnya dolog hazudni de nem akartam,hogy megint sajnáltasson mert ez semmisség és alapból utálom azokat az embereket akiknek nincs semmi bajuk de mégis sajnáltatják magukat..egyszerűen undorodom az ilyenektől...!Inkább élvezze az életet amíg tart.Megint be kellett kapcsolnunk az övünket mert ereszkedtünk ezzel semmi bajom sincs csak a felszállással...Leszállt a gép és mikor kiléptünk a terminálba a bőröndjeinket kezdtük keresni.Megtaláltuk a bőröndjeinket kimentünk és fogtunk egy taxit.Bediktáltam a címet amikor hazaértünk kifizettem a taxit bőrönd pakolás után bementünk a házba.
-Szia kicsim!-köszönt anya a kanapéról.Honnan tudják,hogy itthon vagyok?
-Szia!Honnan tudtad,hogy én vagyok?
-Sarah mindent elmesélt.-mondta.
-Aha értem..!-mondtam és leültünk a kanapéra Rossal.Az egész napot végig beszéltük.
*Sarah szemszöge*
Harry egy terhességi tesztel rontott be a házba és a nevemet kiabálta.Gyors kiszaladtam a konyhából és kikaptam a kezéből.Beszaladtam a mosdóba és ki is próbáltam.Mikor végeztem kimentem lehajtott fejjel.
-Na mi az?-futott elém Harry.
-Nem...nem merem megnézni!-mondtam és letakartam az eredményt.
-Na cica..kérem szépen!-mosolygott rám.
-Nem vagyok cica!!-mondtam és át nyújtottam neki a tesztet.Mikor elvette a kezét én már nem voltam ott.Leszaladtam Heathez aki már tűkön ült,hogy megérkezzen Justin.
-Na megjött már Harry?-nézett felém.
-Igen és az eredmény ott van a teszten de nem mertem megnézni így oda adtam Harrynek.-meséltem tesókámnak.Nyitódott az ajtó és Harry lépett be rajta lehajtott fejjel.Rám nézett és csóválta a fejét.
-Nem hiszem el.......Nem hiszem el,hogy terhes vagy!!!!!!!!-emelt meg a földről és megcsókolt.
-Tényleg?-néztem rá meglepődötten.
-Igen!És akkor elhiszed,hogy nem csaltalak meg?-nézett rám azokkal a csodálatos zöld szemeivel.
-Hát...!Igen!Elhiszem!-ugrottam a nyakába és megcsókoltam.Heath csak nézett minket és mosolygott.
-Heath!-kiabált fentről Justin.Heath amint meghallotta férje hangját azonnal kiviharzott a szobából és kb ugyan úgy tett mint én csak vele bement Justin.
-Neeeeeem....!!!!!!!!!!-sikítozott Heath.
-Kicsim!Kicsim nyugi!Miért nem örülsz neki?-kérdezte Justin.
-Mert nem szeretném,hogy ugyan úgy járjak mint Jake-el!-rohant ki sírva és kiszaladt az utcára.Justin csak ott állt és csak nézett maga elé.
-Hallod menj már utána mielőtt még hülyeséget csinál!!!!!-kiabáltam rá.Mire észbe kapott bele telt 2-3 perc kellett.Justin majd nem kitépte az ajtót a helyéről úgy rohant ki a 
*Heath szemszöge*
Rohantam,rohantam és csak rohantam a nem tudom merre.Mikor elfáradtam és már csak sétálni tudtam fogalmam se volt,hogy hol vagyok.Mikor megláttam,hogy Justin szalad utánam megint futni kezdtem de nem sokáig bírtam így össze estem és zokogtam.Justin mikor utolért felállított és maga felé fordított.
-Tudom,hogy nehéz de létszi ne bánts meg azzal,hogy elveszed tőlem!!-tette kezét a hasamra.
-Justin de én nem szeretném!-mondtam sírva.Láttam,hogy végig sértettem ezzel az egy mondattal..!Ez olyan volt ez az 5 szó mint egy tőr..!
-Bezzeg Niall..ha most Niall ejtett volna teherbe nem is gondolkoznál azon,hogy megtartsd vagy ne!!Szeretsz még egyáltalán?-nézett rám fátyolos szemekkel.
-Igen szeretlek!-mondtam.
-Kérdezem úgy,hogy szeretsz annyira,hogy megtartsd a babát??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése