2014. febr. 11.

28.rész

Sziasztok meghoztam a 28.részt és egyben az utolsót..! :/ Szóval ha valakit érdekel akkor van egy másik blogom is http://adreamcometruewithonedirection.blogspot.hu .Nem tudom ti,hogy vagytok vele de én sajnálom ezt a blogot..összesen 9 hónapi munkám van benne..!Fogok kezdeni egy új blogot amit itt fogtok megtalálni     A blogot azért fejezem be 28 rész után mert nincs ihletem...!És amit eddig vétettem a részeimben hibákat azt létszíves nézzétek el nekem mert én is emberből vagyok..! :) Akik eddig olvasták azoknak köszönöm de azért 2-3 komit elfogattam volna a részeimhez..! :/ Na nem is húzom az időt jó olvasást az utolsó részhez..! :)

*13 évvel később Heather szemszöge*
-Anya!-kiabált a nappaliból Alice.
-Igen kicsim?-kiabáltam vissza.
-Megjöttek!!!-mentem le lassan amíg ő kinyitotta az ajtót.
-Ja oké akkor menj fel öltözz át.Vettem át tőle a vendégfogadást.
-Szia Heath!-köszönt Niall és magához ölelt.
-Szia!-mondtam én is.Niall után Dóra és az ő kis cuki fiúk Adam jöttek be.Aztán Liam,Emily és kislányuk aki mellesleg kiköpött Emily,Amanda,Harry,Sarah és George,Jess,Zack és David,Zayn,Perrie és Engie,Zoe,Josh és Martina,Louis,Eleanor és Emett.Szerintem az összes gyerek a fiúk génjét örökölték mert,Adam állandóan kaját kér,Amanda sikít ha meglát egy kanalat,George a fürtjeit igazgatja,Engie minden percben fut a tükörhöz,Martina pedig kosarazik (az apja Josh profi kosaras) és végül Emett hát ő répával futkorászik össze-vissza kivéve David ő az anyja egóját örökölte.Ja igen Alice pedig állandóan csínytevéseket követ el mint Justin.A gyerekek játszottak az emeleten mi meg körbeültük a szőnyeget mint 13 éve..Bekapcsoltuk a tv-t és pont a Midnight Memories klipje ment.Engie jelent meg a lépcső alján és idejött hozzánk.
-Hú...apa milyen fiatal voltál....!-mondta és megcsóválta a fejét.Mint mondtam kiköpött apja azaz pimasz... :) 
-Kislányom..menjél vissza játszani a többiekkel mert ha nem akkor most rögtön haza megyünk...!-mutatott fel Perrie.Angie sikított egyet és vissza rohant.Halottam ahogy nyitódik az ajtó gyors felugrottam és az ajtóhoz rohantam.Mint aki már 10 éve nem látta a férjét öleltem magamhoz Justint és hevesen megcsókoltam.Ő csak mosolyogni tudott mindezen.Vissza mentünk a többiekhez és vagy 2-3 órán keresztül csak beszélgettünk....!

Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése