2013. szept. 9.

23.rész

*Heath szemszöge*
-Mi történt?-kérdezte El.Elmondtam neki,hogy Justin egy másik csajjal van.Na megjelent Niall is.
-Heath mi a baj?-kérdezte.
-Mind 1!
-Nem nem az!
-Justin....!
-Na ennyi!-mondta és felrohant az emeletre.Ellel utána mentünk mert kíváncsiak voltunk,hogy mire készül.Kirángatta Justint az ágyból és akkorát lekevert neki,hogy véres lett az arca.Niall jött kifelé és elém állt.
-Köszi,hogy vigyázol rám!-mondtam és megöleltem.
-Akkor most megbocsájtottál?
-Igen vehetjük így is!-mondtam.
-Jössz táncolni?
-Aha!-mentem utána.Táncoltunk egy kicsit és én elmentem a mosdóba.Megigazítottam a hajamat és a sminkemet.Hallottam,hogy jön valaki sebes léptekkel és szó szerint feltépi az ajtót és bejön.
-Heath!Amit láttál az nem az amire gondolsz!-rontott be a wc-be Justin.
-Miért szerinted az amikor egy csajon fekszel az érthető másra?Hát kösz!Te is ugyan olyan vagy mint Niall volt!Mi a baj velem?Nem vagyok elég jó?Mert Niall is megcsalt te is..!Velem van a baj?-vágtam Justinhoz a rengeteg kérdésemet amik átfutottak az agyamon.
-Nem tudom erre nincs magyarázat..!Én ellentétben Niallal,több szeretetet adtam neked!Veled semmi!Te vagy a legjobb és ne magadat okold ezekért!Mert mindenért én és Niall vagyunk a hibásak!Te ne hibáztasd magad!-jött közelebb és végig simította a kezét az enyémen.Na ettől kirázott a hideg.
-Justin!Én válni szeretnék!Nem érdekel,hogy mit mondasz vagy,hogy mit teszel és holnap elmegyek megcsináltatni a papírokat!-mentem ki a mosdóból.Hallottam,hogy Justin hangos zokogásban tört ki.Leszaladtam a szobámba magamra zártam az ajtót és lerogytam az ajtó ellőtt.


Hallottam,hogy valaki kopog.
-Ki az?-kiabáltam ki.
-Harry!Beengedsz?
-Igen..!-mondtam és kinyitottam az ajtót.Harry a kisírt szemeimet szúrta ki először.
-Mi a?Te miért sírsz?
-Igen..!Justin...!Ő is megcsalt..!
-Sajnálom!-simította végig az arcomat és magához húzott.
-Harry...!Köszi,hogy segítesz meg vigasztalni..!
-Ez természetes!Olyan vagy mint a kishúgom!Vigyázok rád!-mondta.Harry kicsit lelket öntött belém.Én befeküdtem az ágyba aludni Harry pedig leült mellém és úgy aludt el.Később Sarah is bejött és befeküdt mellém Harry pedig beült a fotelba.Másnap majdnem mindenki másnapos volt.Justinnak ki voltak sírva a szemei és pedig felöltöztem és elmentem megcsináltatni a papírokat.


Miután mindennel kész voltam kértem idő pontot.Hazafelé letámadtak a paparazzik,hogy "Most akkor tényleg válunk?Meg mi lett a babával?" a baba szó hallatára könnyek szöktek a szemembe.Nem válaszoltam egy kérdésre se csak mentem tovább.10 perc múlva már el is mentek a másik oldalra mert meglátták "Taylor Swift-et" kérdezgették,hogy mi van közte és Harry között.Elképedtem amikor ezeket a kérdéseket hallottam.Annyira nem figyeltem arra,hogy merre megyek csak arra lettem figyelmes,hogy valakinek neki ütköztem.
-Ó!Bocsánat nem szerettem volna neked.......-nem tudtam befejezni mert nagyon meglepődtem amikor felfigyeltem ki az.-menni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése